Melkoisen ylimielistä tekstiä nyt kyllä... ja ylimielisyyttä näen niin paljon sun kirjoituksissa muutenkin.. Ei sitä silti pitäis peilaa muihin.
Sitä mitä itsessään eniten kieltää ja tukahduttaa, niin paitsi että paheksuu muissa nähdessään,
myös peilaa muihin silloinkin kun muissa ei todellisuudessa sitä ole...
Siteerauksia sinulta itseältäsi tästä ketjusta:
"Miten korkeita taajuuksia täällä oikein käytetään, kun taas menee yhteydet tukkoon..."
(Tämä vastauksena toisten vilpittömiin kysymyksiin)
"Jostakin syystä tuli tunne, että selittämisellä en voittaisi mitään ts. ette haluakaan ymmärtää tai ette siihen muutoin pysty ( vielä?)"
"Te olette antaneet itsenne unohtaa/ olette unohtaneet?"
Että kukakohan se on ylimielinen ja torppaa keskustelut heti kun ei olla samaa mieltä tai kysytään kysymyksiä joihin ei vastausta osaa/halua antaa?
MInä olen suhteellisen itseriittoinen, koska olen 15 vuoden työn jälkeen suht koht saavuttanut tasapainon, putsannut itsestäni menneet traumat ja muodostanut sen oman itselleni sopivan maailmankatsomuksen. Ja monista se näyttää ylimielisyydeltä.
En minä sano, että minulla on vastaukset kaikkeen, mutta minulla on vastaukset
omiin, itselleni tärkeisiin kysymyksiini ja sehän on se, mitä jokainen tarvitsee. Sen vuoksi olisi ollut mielenkiintoista kuulla, mitä oikeasti sillä verivelalla tarkoitat, koska se kysymys voi olla sinulle tärkeä samalla tavoin kuin minun kysymykseni aikoinaan olivat minulle. Mutta jos torppaat keskustelun heti kun kysytään jotain mistä et tykkää, niin hankalaa on keskustella.