Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Heilurista  (Luettu 6996 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
serafelle
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 11.04.2014 11:42:14 »

mulla outo tilanne, heilurin kanssa. Eli mulla kyllä on pyörähdys ympäri ja ei edes taas. Mutta ikinä ennen ei ole käynyt niin että jos kysyn että mitä jollekin kuuluu ja pysähtyy kuin seinään. Heiluri tehnyt tuota tämän henkilön kohdalla nyt toista vuorokautta ei saa vastausta tämän henkilön kohdalla mihinkään. Muutoin toimii normaalisti. onko kelleen muulle tullut tälläistä vastaan, mitähän tuo tarkoittaa.
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 11.04.2014 11:45:37 »

Ehkä se on merkki siitä että tälle henkilölle ei ole tarkoituskaan saada mitään tietoa tai tulkintoja tmv.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
serafelle
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 11.04.2014 11:55:32 »

Voi olla, uskomaton juttu oon ihan muksusta heilurin kanssa työskennellyt ja ikinä ennen ei ole näin käynyt. Ottaa päähän kun mummo on kuollut olisin häneltä kysynyt mikä on muutoin
tallennettu
Anitaaah
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 11.04.2014 12:58:32 »

Samantapainen tilanne saattaa eteen tulla myös varvun kanssa.
Aina ei ole sallittu katsoa tilannetta.

Ilmeisesti kuitenkin teet selvän kysymyksen, johon vastauksen haluat,
eli kuuluuko hyvää, onko kaikki hyvin tms.
Pelkästään mitä kuuluu -kysymykseen ei ehkä vastausta tule ?
tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 11.04.2014 13:02:42 »

KOmppaan edellistä; heilurin on vaikea vastata mihinkään muihin kuin kyllä/ei kysymyksiin.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
serafelle
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 11.04.2014 14:15:14 »

minä tosiaan kysyin, että onko tällä henkilöllä hyvä päivä -ei liiku, kaikki hyvin -ei liiku, *Onko hän koulussa -ei liiku. Varmaanm mun on soitettava ja kysyttävä onko asiat hyvin. alkaa huolestuttamaan. Mä oon aina ennen kuin alan näkemään kiysynyt yksinkertaisia asioita joiden vastauksen periaatteessa tiedän ihan et näen et kannattaako mun itseni ees käyttää heiluria. Kaikilla muilla joiden kohdalla kysyn pikku kysymyksiä toi on aivan kuten ennenkin.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 11.04.2014 14:17:49 »

Jospa ihminen josta kysyt, on keksinyt että kannattaa laittaa suojat päälle?

Minulla on aina suojat päällä, ellen erikseen ota niitä pois silloin kun haluan jonkun katsovan minulle jotain. Ja koska vapaan tahdon laki on voimassa tällä planeetalla, ei vapaata tahtoamme voi ohittaa millään energeettisillä/henkisillä meiningeilla, joten jos joku kysyisi minusta jotain heilurilla ilman lupaani, hän joko ei saisi mitään tietoa tai sitten saisi jonkin oman projektion jolla ei oikeasti ole minun kanssani mitään tekemistä.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
serafelle
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 11.04.2014 16:20:47 »

toi voi olla, itse olen piilottanut auranikin. koska kaikki ihmiset eivät ole hyviä Smiley
tallennettu
jadex
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 11.04.2014 17:45:14 »

Mielestäni kenelläkään ei ole oikeutta kysellä heilurilla, eikä millään muullakaan välineellä muiden ihmisten asioita.
Eihän ne sinulle kuulu. Itse kyllä suuttuisin, jos joku kyselisi asioitani kysymättä minulta lupaa. Joten hyvä siis,
ettei heiluri liiku kyselyihisi.
tallennettu
serafelle
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 11.04.2014 22:30:41 »

itse oon mieltä et asian jonka tiedän saa kysyä yksityis asioita ei saa udella ilman lupaa. Eli mun tarkastus kysymykset niin yksinkertaisia ja ei henkilökohtaisia tai muutoin mun tietämyksen ulkopuolella että loukkaisi.

Mutta tuossa oon samaa mieltä yksityisasioita joita henkilö ei ole itse jo entuudestaan kertonut ei kysellä ilman lupaa on moraalitonta. Ja tuohon koulussa oloon tuo on lupa kysäistä henkilöltä itseltään.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 12.04.2014 09:52:39 »

itse oon mieltä et asian jonka tiedän saa kysyä yksityis asioita ei saa udella ilman lupaa. Eli mun tarkastus kysymykset niin yksinkertaisia ja ei henkilökohtaisia tai muutoin mun tietämyksen ulkopuolella että loukkaisi.

Minusta ei kukaan näe yhtään mitään ellen laske suojiani.  MIkä tahansa asia on henkilökohtainen, jos se koskee minua ja jos sitä kysytään muuten kuin suoraan ihan sanoilla kysymällä, eli 'salaa' minulta ja tällaisin energeettisin keinoin.  Wink  Olen suoran puheen ystävä: Jos on jotain kysyttävää, niin sitten pitää kysyä ihan soittamalla/tekstiviestillä/sähköpostilla tms, muuten ei mitään vastauksia heru.

Homma menee niin, että vapaan tahdon lain vuoksi millään rajatiedollisilla/energeettisillä keinoilla ei voi rikkoa toisten vapaata tahtoa. Se on ihan se  ja sama miten henkilökohtainen kysymys on, se torppaantuu automaattisesti sen vuoksi, että käytetty  keino on energeettinen. Maallisesti voi sitten vaikka seurata/valokuvata tms. toista ihmistä, tämä vapaan tahdon laki koskee ainoastaan näitä hengllisiä/energeettisiä asioita, joihin heilurikin kuuluu.
« Viimeksi muokattu: 12.04.2014 10:17:45 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: