itse oon mieltä et asian jonka tiedän saa kysyä yksityis asioita ei saa udella ilman lupaa. Eli mun tarkastus kysymykset niin yksinkertaisia ja ei henkilökohtaisia tai muutoin mun tietämyksen ulkopuolella että loukkaisi.
Minusta ei kukaan näe yhtään mitään ellen laske suojiani. MIkä tahansa asia on henkilökohtainen, jos se koskee minua ja jos sitä kysytään muuten kuin suoraan ihan sanoilla kysymällä, eli 'salaa' minulta ja tällaisin energeettisin keinoin.
Olen suoran puheen ystävä: Jos on jotain kysyttävää, niin sitten pitää kysyä ihan soittamalla/tekstiviestillä/sähköpostilla tms, muuten ei mitään vastauksia heru.
Homma menee niin, että vapaan tahdon lain vuoksi millään rajatiedollisilla/energeettisillä keinoilla ei voi rikkoa toisten vapaata tahtoa. Se on ihan se ja sama miten henkilökohtainen kysymys on, se torppaantuu automaattisesti sen vuoksi, että käytetty keino on energeettinen. Maallisesti voi sitten vaikka seurata/valokuvata tms. toista ihmistä, tämä vapaan tahdon laki koskee ainoastaan näitä hengllisiä/energeettisiä asioita, joihin heilurikin kuuluu.