Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Osaako joku selittää; Pakonomainen tarve lähteä käymään isän haudalla...  (Luettu 3232 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
johanna
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 12.04.2014 17:20:11 »

Tunti sitten olin imuroimassa ja olin lähellä pianoa, jonka päällä on edesmenneen isäni valokuvat. Isä menehtyi äkillisesti alle 60-vuotiaana 16v sitten. Kuvien kohdalla tunsin kuinka itku on lähellä ja minun on pakko lähteä käymään isän haudalla. Valtava itkuryöppy tuli ja lähdin tyttären kanssa ajelemaan haudalle.

Miten tämä mahtaa olla selitettävissä? Mikä tai kuka ohjasi minua?
Lähes tasan vuosi sitten minulle tuli samankaltainen tarve lähteä haudalle.
tallennettu
Manta Myrsky
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 16.04.2014 07:48:13 »

En osaa sanoa, mistä tuollainen pakonomainen tarve johtuu, mutta itselläni on ollut samanlaisia tuntemuksia. Ei tosin kenenkään haudalla käymisen suhteen, vaan esimerkiksi isäni syntymäkodissa käymisestä. Se asia pyöri päässäni niin sitkeäsi, että siellä oli suorastaan pakko lähteä käymään. Paikan päällä autiossa talossa hiljennyin, kuuntelin omia ajatuksiani ja kysyin, onko jollakin henkimaailmasta minulle jotain viestiä. Vaikka mitään tarkempaa viestiä en saanutkaan, käynti oli minulle jollakin tavoin mieltä puhdistava ja rauhoittava.

Olen sitä mieltä, että ohjaapa tuollaisissa asioissa sitten oma intuitio tai henkiopas, niin sitä kannattaa kuunnella, sillä joku merkitys sillä haudalla käynnillä varmasti oli. Patoutuneitten surun tunteitten purkautuminen, mielesi henkinen herättely... varmasti itse tiedät kuitenkin parhaiten.  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: