Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Millaisia henkiä?  (Luettu 6751 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Cyra
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 14.04.2014 12:04:49 »

Tunnetteko henkiä talossanne? Siis inhimillisesti. Meillä asustaa 2  henkeä. Hyviä kummatkin,  vannovat Jeesuksen Kristuksen nimeen. Toin. Toiseen en ole tarkemmin tutustunut. Millaisia henkiä teidän otona oon?
tallennettu

~Water, Fire, Wind, Earth,
new day, new change ~

Auttakaa minua henkioppaani tapaamisessa ja ruumiista irtautumisessa.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 14.04.2014 12:24:02 »

Minä en yleensä näe/koe/aisti henkiä ollenkaan, enkä oikeastaan haluakaan. Yksi poikkeustilanne kuitenkin on, silloin  harvoin kun  minulle tapahtuu ruumiista irtoaminen (ei toivottu tila, sillä tapahtuu vain stressaantuneena) niin aistin henkiä.

Nykyisessä asunnossani kerran kun tapahtui nukahtamisvaiheessa ruumiista irtoaminen, tuli luokseni kaksi pientä olentoa, joista jotenkin vaan tiesin että ne olivat asuntoni kotihenkiä. Ne pyysivät mukaansa, sillä olisivat halunneet näyttää minulle jotakin siellä omassa asunnossani, mutta minä siitä innostuin niin kovasti että heräsin ja tupsahdin takaisin kehooni.

Ne kommunikoivat ilman sanoja, eli minä vaan jotenkin 'tiesin' mitä ne viestivät. Niistä välittyi sellainen viattoman ystävällinen, vähän lapsellisen leikkisä tuntemus, voisin kuvitella pienen lapsen tai koiranpennun mielentilan tuntuvan samalta. Se oli mukava kokemus, harmi vaan että heräsin kesken.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Cyra
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 14.04.2014 13:27:17 »

Siis pahat hengethän eivät vanno Jeesuksen tai Jumalan nimeen. Tarkoitin sillä että kumpikin on varmistettu hyväksi hengeksi.
tallennettu

new day, new change ~

Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 14.04.2014 13:45:08 »

Siis pahat hengethän eivät vanno Jeesuksen tai Jumalan nimeen. Tarkoitin sillä että kumpikin on varmistettu hyväksi hengeksi.

Onko sinulla omakohtaisia kokemuksia ns "pahoista" hengistä? Millaiset energiat niillä on, minkä värisiä ja muuten ovat olemukseltaan?
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 14.04.2014 13:58:18 »

Minä ei-kristittynä en kyllä haluaisi olla missään tekemisissä Jeesuksen nimiin vannovan hengen kanssa...  Wink Grin

Nämä vannomiset... minulla on automaattisesti kämpässä suojat päällä, eli oma opas-soppani vahtii portsarina ettei muita henkiä tule kuin hyviä, enkä kyllä niitä hyviäkään mitenkään erityisesti sinne kaipaa. Niistä kohtaamistani kotihengistä tunsin ikään kuin jotenkin telepaattisesti että ne olivat positiivisesti ja  ystävällismielisesti liikkeellä, eipä tulisi mieleenkään mitänä vannottaa.

Uskon vapaan tahdon lakiin, eli jos minä olen omat portsarit kämppääni asettanut, niin mitään muuta kuin hyviä henkiä sinne ei edes pääse.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Cyra
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 14.04.2014 14:16:40 »

Heilurin avulla olen tätä toteuttanut. Erittäin hyvä keino minun mielestäni. Kysyn vannooko Jeesuksen nimeen, jos vannoo niin heuluri alkaa heilua. Tällä tavalla olen saanut varmistettua.

Omaa henkiopastani en mistään löydä, vinkkejä joilla löytäisin?
tallennettu

new day, new change ~

Luuu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 14.04.2014 15:36:06 »

Tuohon Jeesuksen ja Jumalan nimeen vannomisesta tuli mieleen, kun nuorempana luin Raamattua.
Siellä oli kohta jossa neuvottiin mitä tulisi tehdä jos kohtaa vieraan henkiolennon. Tulisi kysyä (ei vannottaa)  "uskotko Jeesukseen Kristukseen Jumalan ainoaan poikaan, lihaksi tulleeksi, kuoli ja ylösnousi." En nyt muista aivan oikein tuota, mutta jotenkin noin se meni.
Eli toisin sanoen uskotko rakkauteen  Smiley
Ja jos henki kiertelee ja kaartelee vastausta antaessaan, silloin se on paha. Hyvät henget sanovat heti suoraan.
« Viimeksi muokattu: 14.04.2014 15:38:22 kirjoittanut Luuu » tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 14.04.2014 17:08:38 »

Joo, tulee hieman sellainen olo että koko henkimaailma tuntee jessen ja kristinuskon. Parhaiten selviää kun oppii tunnistamaan energioita ja näkee ja tuntee energiat niin osaa jo heti sanoa tykkääkö vaiko ei.
Minä en luota heiluriin enkä jessen vannomiseen mutta ymmärrän että se voi tuoda jollekin turvallisuuden tunteen.
Henkioppaani koen erittäin myötätuntoisena, lämpimänä ja rakkaudellisena, on jo niin mun energioissa tottuneesti tuolla oikealla puolella. Joskus kun aikonaan katsoin ihmisille niin kun oppaani energiat kosketti heidät niin usein kävi niin että alkoivat itkemään kun eivät olleet tottuneet sellaiseen rakkauteen.
Mutta onhan tuolla kaikenlaista mutta avautukoon jokaiselle omalla tavalla, omien uskomuksien pohjaten ja hyvä niin. Tietää ainakin olevan oikealla tiellä  Smiley
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Luuu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 14.04.2014 18:36:29 »

Niin no Raamattu on antanut oman näkemyksensä asiasta ja kristinusko on värittänyt sitä vielä lisää ajansaatossa..  Smiley
Itse ajattelen vähän yleisemmin. Meillä kaikilla on luojamme kutsuimme sitä miksi halusimme, sama luoja kumminkin..

Mulla ei mitään kokemuksia henkien kohtaamisesta ole, että paree minäki puhumaan täälä  Grin mutta luulisi sen heti huomaavan tunnelmasta, tai miksi sitä nyt kutsuukaan, että onko hyvällä vai pahalla asialla matkas..
Oppailtani joskus pyydän apua ja useimmiten niihin vastataankin myönteisesti. Sen kummempaa kontakstia en ole luonut. Enkä välttämättä haluakkaan. Paree vaan kun pysyy maallisena matosena ja yrittää sutkutella elämänsä kunialla läpi  Cheesy
tallennettu
Zoja
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 14.04.2014 19:09:08 »

Voi Sylvi!

"uskotko Jeesukseen Kristukseen Jumalan ainoaan poikaan, lihaksi tulleeksi, kuoli ja ylösnousi."

Enhän minä tämmöisiin voi uskoa. Kait minä sitten olen pahahenkinen ihminen...

I'm a demon  Shocked buck2
tsiisus!

Tyrsk

anteeksi  Undecided

Meillä ei liene henkiolentoja enkä sellaisia tänne niin välitä saadakaan.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: