Tämä on vanha ketju, tiedän, mutta en halunnut aloittaa uutta, kun tämä oli jo olemassa.
Saanen ottaa sieltä pienen lainauksen, kun koko vuosiskooppia ei kehtaa...
Luin tuossa Tanhuan kuukausikatsausta (vuosihoroskoopista) minulle ja täynnä Marsia! Voi jestas, siis oikeasti... apua!
"Mars avautuva sekstiili Nousumerkki: Tiedät alitajuisesti, miten mihinkäkintilanteeseen tulee reagoida ja lopputulema on näkemisen arvoinen.Osaat tarttua sellaisiin asioihin, jotka ovat tärkeitä omalle sisäiselle turvallisuudentunteellesi. Yllättäen voit huomata ajamiesi muutosten palvelevan kaikkia lähelläsieläviä ihmisiä. Monet aikaisemmin liian suurilta ja vaikeilta vaikuttaneet ratkaisutsaattavat tällä kertaa kolahtaa kohdalleen kuin itsestään."
Olen siis ihmetellyt tässä jo tovin, että mistä olen saanut ensinnäkin ylenmääräistä teon energiaa, mutta toisaalta lähtenyt vaikka sitten vaatimaan omia oikeuksiani ja välillä joutunut tiukastikin niihin puuttumaan, tai sitten saatunut "sattumalta" paikalle, kun on pitänyt toimia tai kun on pitänyt olla näkemässä jotain. Ja miten kaikki vain soljahtaa eteenpäin eikä oikein tarvitse tehdä muuta kuin sattua paikalle.
Että draamaa piisaa, tuokaa kamerat, päähenkilö
on estradilla eikä löhöile jossain pehmeällä lekottelusohvallaan nauttimassa elämästä. Asiat ovat lähteneet liikkeelle voimakkaasti.
Huhheijakkaa, en voi nyt sanoa muuta viime päivien vauhdista.
Pluton transiiteista olen pitänyt, jotenkin oudolla tavalla.Täma Mars energia on vähän sellaista että olisi vähänkuin vaikea pysyä paikallaan pidempiä aikoja, että pitää päästä tekemään *nythetikaikkialulle*, ihan vaikka pyykkiä pesemään, kunhan jotain. Illalla sitten kaadun sänkyyn, suljen silmät ja nukahdan. Ei unia. Herään aamulla kuudelta eikä huvita enää nukkua. No.. pitää varmaan hankkia toinen työ tai jotain, mahtaisiko Mars tipauttaa sellaisenkin minulle. Hyväpalkkainen ja hyvät työsuhde-edut ja sellaista