Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Entinen elämä?  (Luettu 2545 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Cyra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« : 29.04.2014 21:58:57 »

 voisiko tämä liittyä entiseen elämään? Olin siis kävelemässä keskellä metsää ja vastaan tuli pieni metsälampi. Yht äkkiä, uin muistoja tulvahti mieleeni. Lasten naurua, metsästystä ja muuta elämää kylässä. Muistan jonkun miehen tummat hiukset ja suuret silmät. Melko pitkä. Olin siis metsässä, en kaupungilla. Alueella ei ollut taloja. Voiko tämä liittyä entiseen elämääni?

Samalla reissulla menin myös toiseen paikkaan, ja rupesi tuntumaan että joku tai jokin jahtaa meitä. Siis olin kaverini kanssa silloin. Kaverini koki samoin. Juoksimme pois ja tunne katosi. Eksyimme myös suolle, mutta suojelusenkelit meillä oli matkassa kun ei hukuttu sinne... Kuitenkin 1 1/2 km siellä seikkailtiin...
tallennettu

~Water, Fire, Wind, Earth,
new day, new change ~

Auttakaa minua henkioppaani tapaamisessa ja ruumiista irtautumisessa.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 30.04.2014 10:36:00 »

voisiko tämä liittyä entiseen elämään? Olin siis kävelemässä keskellä metsää ja vastaan tuli pieni metsälampi. Yht äkkiä, uin muistoja tulvahti mieleeni. Lasten naurua, metsästystä ja muuta elämää kylässä. Muistan jonkun miehen tummat hiukset ja suuret silmät. Melko pitkä. Olin siis metsässä, en kaupungilla. Alueella ei ollut taloja. Voiko tämä liittyä entiseen elämääni?


Sanoisin, että hyvin mahdollisesti kyseessä oli välähdys entisestä elämästä. Tuollaisia ne usein ovat.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: