Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä poikaystävääni riivaa??  (Luettu 3405 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
essiiii
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 02.05.2014 10:57:38 »

Olen ollut jätkäni kanssa yhdessä nyt melkein kaksi vuotta ja muutimme yhteen viime syksynä. Kaikki on mennyt hyvin, mutta hän on muuttunut yllättäen todella dramaattisesti nopeassa ajassa. Olen usein kotiin tullessani huomannut, että kotonamme leijailee savun tuoksu ja jätkäni on sysännyt piiloon useita kynttilöitä. Jokin aika sitten löysin myös vaatekaapistamme epäilyttävännäköisen puisen laudan, jossa oli omituisia kuvioita, mm. pentagrammi. Googlailun jälkeen luulen poikaystäväni harrastavan spiritismiä. Hän on myös käyttäytynyt erittäin oudosti viime aikoina, ollut poissaoleva ja kamalan hermostunut. Aivan kuin pimeys kasvaisi hänen sisällään. Kun olen kysynyt asiasta häneltä, on vastaus ollut ärtyisä mörähdys ja poislähteminen. Kun kysyin häneltä kynttilöistä ja spiritismilaudasta hän hermostui kunnolla ja huusi minulle täyttä huutoa miten puutun hänen asioihin ja kyttään häntä, jonka jälkeen hän lähti ovet paukkuen… Voisiko poikaystäväni olla riivattu? Vielä vuoden alussa hän oli oma itsensä eli mukava ja kohtelias eikä menettänyt malttiaan käytännössä koskaan.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1237


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 02.05.2014 11:19:45 »

En usko että poikaystäväsi on riivattu ja henkimaailman ynnä muut omat maailmankatsomukseen liittyvät asiat ovat aika henkilökohtaisia. Sinällään ei ole ihme, että hän hermostui vaikka eihän se nyt oikeuta huutamaan tai ovia paiskomaan tietenkään... Olette myös aika vasta muuttaneet yhteen ja saman katon alla asumiseenkin voi olla totuttelemista. Ja kun kaksi ihmistä muuttaa yhteen niin siinä joutuu ajan kanssa kohtaaamaan toisen ihmisen paljon syvemmin, tai olla kohtaamatta. Voi olla, että sekin ahdistaa poikaystävääsi. Hänen voi olla todella vaikea luopua yksityisyydestään ja voi myös olla etttä hän tarvitsee paljon omaa tilaa ja sinun nuuskimisensa ahdistaa häntä. Tuo huutaminen kertoo minusta myös sen, että pojan on vaikea avautua, luottaa ja paljastaa asioitaan ja tunteitaan toiselle ihmiselle ja olla sitä kautta ikään kuin haavoittuvainen. Luottamuspulasta siis on eräällä lailla kyse. En tietysti tiedä mitään siitä kuinka hänet on kasvatettu tms. Mutta tuntuu siltä että hänen on vaikea päästää toista ihmistä henkisesti lähelle, puuhaili hän sitten mitä tahansa laitojen ja kynttilöidensä kanssa.
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #2 : 02.05.2014 12:57:02 »


Hermostuneelta poikaystäväsi vaikuttaa. Kannattaisi varovasti yrittää keskustella hänen kanssaan, kun on hyvä, rauhallisempi hetki. Ehkä hän pystyisi avautumaan.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1367



Profiili
« Vastaus #3 : 02.05.2014 13:16:43 »

Mahdatteko olla nuoria ja hänkin etsii siten itseään vielä. Voipa itseään etsiä myöhemminkin elämässään, mutta nousee tekstistäsi mieleen, ettei hän ole vielä kovin varma ajatuksistaan uutta harrastustaan kohtaan. Siitäpä onkin helppo hiukan kihahtaa, kun asiaan tutustuminen on hänellä itselläänkin kesken.
Vrt. keskeneräisen maalauksen arvostelu - vallan herkkä paikka taiteilijalle. Arvostelu saattaa saada henkilön lopettamaan harrastuksensa kokonaan tai eristäytymään henkilöistä, jotka kokee ei-salliviksi.

Kuitenkin jokaisella on lupa olla oma itsensä. Eri asia on, miten minän löytäminen vaikuttaa oleviin suhteisiin.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: