Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miten tehdä ruumiistairtautuminen?  (Luettu 4761 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Cyra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« : 05.05.2014 21:03:03 »

Onko hyviä tekniikoita? Ja miten palata ruumiiseen? Onnistun rentoutumaan, mutte en irtautumaan.
tallennettu

~Water, Fire, Wind, Earth,
new day, new change ~

Auttakaa minua henkioppaani tapaamisessa ja ruumiista irtautumisessa.
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #1 : 05.05.2014 21:17:57 »

Rentoutuminen kannattaa vetää tappiin asti, muuten ei onnistu. Fyysisen ruumiin ja egon on oltava ihan hiljaa jotta irtautuminen olisi mahdollista.

Ruumiiseen palaamisesta ei tarvitse huolehtia, et jää hillumaan minnekään henkiolentona vaan palaat aina takaisin  Grin

Mikäli alitajuisia pelkoja on käsittelemättä, irtautuminen voi olla vaikeaa.

Itse en ole vielä pystynyt irtautumaan ruumiistani kokonaan, pari kertaa kylläkin osittain ihan vahingossa. Hienoja kokemuksia!
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #2 : 05.05.2014 22:18:12 »

Mulle tapahtui vahingossa ruumiista irtautumisia rakkaan veljeni kuoleman jälkeen. Ne tapahtuivat nukkumaan käydessäni, valvetilan ja unen välimailla. Katselin itseäni katon rajasta, kuljin vaivatta seinien läpi ja kerran piti mennä äidin luon 200 km:n päähän, josta kieltäydyin. Takaisin kehoon pääsy oli vaikeaa, pelottavaa ja hikistä hommaa. Tämä vaikeus johtui siitä, että pelkäsin jääväni kehon ulkopuolelle jonnekin välitilaan. En tiennyt aluksi, mistä oli kysymys. Rupesin pelkäämään jopa nukkumaankäymistä aluksi. Luulin ilmiön jäävän pysyväksi.  smitten Shocked

Kehosta ulospääsy oli mulle helppoa kuin heinänteko.
« Viimeksi muokattu: 05.05.2014 22:20:16 kirjoittanut Suomityttö » tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 06.05.2014 09:16:48 »

Minulle tapahtuu ruumiistairtautuminen vain kun kortisolit ovat koholla vielä nukkumaan mennessäkin, mikä ei ole hyvä asia ja on seurausta liiasta hösläämisestä ja stressistä sekä epäsäännöllisestä syömisestä.

Minulle ruumiista irtoaminen nukkumaan mennessä  on siis varoitusmerkki, ei toivottu ja tavoiteltu asia. Ei ole tapahtunut pitkään aikaan, koska osaan nykyään ottaa rauhallisemmin ja kuunnella kehoa. Takavuosina ennen burnouttia kun tein aivan liian paljon kaikkea, irtoilin vähän väliä.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 06.05.2014 09:58:39 »

Joko ehdit unohtaa, että olet kysynyt asiaa vähän aikaa sitten?

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=66313.0
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Cyra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« Vastaus #5 : 06.05.2014 20:24:58 »

Kyllä näköjään unohdin.  Sad
tallennettu

~Water, Fire, Wind, Earth,
new day, new change ~

Auttakaa minua henkioppaani tapaamisessa ja ruumiista irtautumisessa.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: