Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Erikoiskuviot kartalla  (Luettu 112431 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #45 : 18.05.2006 19:36:10 »

Älä huoli Kaapokisu, kyllä nuo planetat, transiitit aiheuttaa hankaluuksia ilman erikoiskuvioitakin..  2funny
joku voisi sanoa, että onneks ei ole tekemässä lisää jäynää  coolsmiley

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #46 : 19.05.2006 09:55:41 »

Minullakin on tuo Pluto-Venus -oppositio, ja pidän sitä ehkä koko karttani vaikeimpana aspektina...  Undecided

Minulla myös  Undecided
Tuolla helmen sivuilla tekemäni kartan mukaan siihen on tällainen teksti:


Sinulla on kiihkeitä rakkaussuhteita, hävitystä , päättymisiä ja kaikkia sellaisia paineita, jotka tekevät elämän vaikeaksi kestää. Näiden ihmissuhdeongelmien vaikutus ulottuu ammatilliseen elämään ja siihen, miten jaksat kantaa vastuutasi kaiken kaaoksen keskellä. Elämääsi kuuluu pettymyksiä ihmissuhteissa.

 Embarrassed   Cry 
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #47 : 19.05.2006 09:57:59 »

Minulla myös  pluto  aspect_opp  venus
tallennettu
helluri68
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #48 : 19.05.2006 10:10:53 »

hei,

kaipaisin pientä selvitystä mitä erikoiskuvioni Stellium ja Jumalan Sormi (JOD) tarkoittanevat. Hmm mielenkiintoista.... Undecided Tässä onkin todella jonkin aikaa elämässä ollutkin pienoista pohtimista mitä, miksi olen täällä maan päällä ja mitä minun pitäisi tuleman tehdä... koko ajan on ollut kutina päällä etsiessäni vastauksia suuriin kysymyksiin pienessä päässäni Shocked

>> Stellium
>> Jumalan sormi
tallennettu

Aurinko: Neitsyt
AC: Jousimies
Kuu: Skorpioni
Merkurius: Neitsyt
Venus: Neitsyt
Mars: Leijona
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #49 : 19.05.2006 11:59:40 »

Minulla on tavallaan ollut paljon hyvääkin onnea ihmissuhteissa (kiitos ilmeisesti seiskahuoneen Jupiterin), mutta tuo Pluton ja Venuksen oppositio näyttäytyy varsinkin nykyisessä parisuhteessa typerinä valtataisteluina. Ne ovat todella kuluttavia, ja haluaisin oppia niistä pois.  Embarrassed

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #50 : 19.05.2006 12:32:34 »

asterix
jäin miettimään noita sun "läheltä piti" tilanteita..
tuo nuorena koettu ampumakohtaus,
sinun mystinen suorakaiteesihan oli tuota ilmaa ja tulta,
 aurinko kaksoset  aspect_opp  neptunus jousimies,
tulta kohti aurinkoasi,irrationaalista neptunuksen  ja jousimiehen levotonta toimintaa,kaksonen on 3 huoneen asukki ja 3 huoneen teemoihin kuuluu myös liikenne ja olit vielä "peruskouluikäinenkin"..
ilmeisesti kultainen kolmio "pelasti" sinut,koska  aurinko on myös sen osana,
vaikkakin myös pluto vaikuttaa elämän ja kuoleman rajoilla molemmissa,
mutta ilmeisesti 4 huoneen  jupiter kasvattaa sisäisen turvallisuuden tunnettasi,tapahtui mitä hyvänsä, jupiter et tarvitse muuta suojelusta kuin jumalilta tulevan..ja kun se on oinaassa eikö tuo liene meijän ikioma ukkosen
jumala,tulta ja salamoita syöksevä ukko-ylijumala..
tuo mystinen suorakaide kertoo kyllä sun halus pistää ittes likoon mitä hulluimpiin hommiin
sisäinen turvallisuus=oinaan mars  aspect_opp pluto,oikeen PAKKOMIELLE
kokeilla selviäisikö tästä hengissä..
ja ethän sinä letkuihin virumaan halunnutkaan mummelinakaan...

tuo konkurssi littyy tuohon t-ristiin, venus kuvastaa myös varoja,ja 8 huoneessa toiesten,pankin varoja, uranus yllätti ja chiron haavotti ja muistuttaa uudelleen tästä ,jos et jotain oppinut..
 vertex akseli osuu 2-8 huoneisiin,anti-pää kohtalona 2 huoneen omiin rahoihin,jotka ovat kauriin ja saturnuksen tarkassa syynissä..ja  saturnus
oikeesti vahtii niitä pankin saatavia

ja viilee,itsenäinen kuu siellä ei oo moksiskaan..

kerropa millainen on  vesimies kuu?

sinun kuunsolmusi kertoo että sun pitää hyväksyä nää omakohtaiset irrationaaliset tapahtumat osana levotonta elämänenergiaasi,
ne on sun "auringonpilkkujasi"..
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #51 : 19.05.2006 12:32:48 »

Jostain luin että pluto venus oppositio saattaa tehdä ihmisestä hyvin dominoivan ja tuoda pimeitä puolia esiin rakkaudessa.
Itsessäni huomasin pelottavia piirteitä ja ajatuksia kun sain tietää eräässä suhteessani tulleeni petetyksi.
Lapsellisesti kostin pettämisen antamalla samalla tavalla takaisin... Typerää. Opin siitäkin kokemuksesta aikoinaan paljon.
Opin myös että mustasukkaisuus ei kannata. Tietenkin terve mustasukkaisuus on ok mutta sellainen jatkuva epäily ja pelko vain syö ihmistä. Jos toinen on mennäkseen niin sille ei voi mitään.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #52 : 19.05.2006 14:59:13 »

Tälläistä löysin venus-pluto oppositiosta

Your close emotional relationships with others may be difficult at times unless you make an effort to do the following. First of all, make sure that you don't try to hold on to your friends too tightly. Let them do what they want when you are together and allow them to have other friends as well.

You should be careful about the kind of people whom you are attracted to, because sometimes this aspect means that you are attracted to difficult and demanding people. If you have a friend who is very difficult to contend with, do not be afraid to end the friendship and look for another. Be particularly careful to avoid controlling your friends or being controlled by them.

On the plus side, if you learn to avoid these problems and have mostly healthy relationships, you will eventually find that you can attract the kind of people you want to meet like a magnet.

tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #53 : 19.05.2006 15:22:50 »

Suomennatko tällaiselle huonon englannin osaajalle  Undecided

Kiitos  smitten
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Asterix
Vieras
« Vastaus #54 : 19.05.2006 15:51:08 »

Jostain luin että pluto venus oppositio saattaa tehdä ihmisestä hyvin dominoivan ja tuoda pimeitä puolia esiin rakkaudessa.
Itsessäni huomasin pelottavia piirteitä ja ajatuksia kun sain tietää eräässä suhteessani tulleeni petetyksi.
Lapsellisesti kostin pettämisen antamalla samalla tavalla takaisin... -te----
Opin myös että mustasukkaisuus ei kannata. Tietenkin terve mustasukkaisuus on ok mutta sellainen jatkuva epäily ja pelko vain syö ihmistä. Jos toinen on mennäkseen niin sille ei voi mitään.


Miesystävälläni pluto venus oppositio ja hän on kyllä hyvin mustasukkainen,
-tosin ei myönnä sitä pirullakaan ja kokeilee minun rajojani ja suhtautumistani mitä erinlaisimmilla tempuilla. Cheesy  2funny No vielä ne huvittavat, katsotaan sitten myöhemmin, jaksavatko ne vielä naurattaa..  Wink

Hänellä on selkeästi suuri pelko menettämisestäni, vaikka suu-sanallisesti hän esittää, että jos jätän hänet, niin kyllä siitä selviää ja kyllähän noita naisia tässä riittää ja pla-pla-plaa, mutta ei tarvitse kuin tuiki tavallinen tilanne, jossa katseeni harhailee ohi kävelevän adoniksen seksikkääseen peppuun tai syvääkin syvempiin makuukamari silmiin toiseen illalispöytään täysin tahattomasti, niin hän joko alkaa flirttailla jonkun tarjoilijan kanssa tai alkaa esittää taas samaa lorua, että hän kyllä pystyy kyllä elämään ilman minuakin tai esittää kysymyksiä tekemisistäni aivan kuin joku helevatan poliisi. crazy2

Hyvä esimerkki tuollaisesta käsittämättömästä epäluulosta;

Viimeksi kun olimme oikein romanttisella illallisilla ja suunnittelin mielessäni kaikenlaisia tuhmia juttuja, en laittanut illallishameeni alle pikkuhousuja ollenkaan, josta hän sitten ikään kuin vahingossa oli tietoinen ja kun siinä sitten söimme ja katselimme toisiamme silmiin ja hivelimme toistemme käsiä ja sormia ja niin..  :Smiley Tongue

Illallispöytämme oli ikään kuin korokkeella ko. ravintolassa ja siellä korokkeen alapuolella oli pöytiä lisää ja jossa istui eräs aivan käsittämättömän seksikäs ja hyvänäköinen gentleman ja minä jäin pari kertaa kiinni siitä, että katsoin 2 secunttia liian pitkään tuota miestä.  :Smiley

Noh... sitten se mies nousi ja käveli pöytämme ohi ja viivytteli kohdallamme ja katsoi aika tiivisti niinkusta silleen, iski silmää ja sanoi jotain kohteliasta. Hetken päästä pöytäämme lähettettiin shampanjaa ja punainen ruusu ja tarjoilija kertoi, että tuo gentleman halusi tarjota ne meille.  :Smiley

Koko loppuillan miesystäväni kyseli, että olinko avannut jalkani pöydässä ja antanut tuon miehen katsella pikkuhousutonta näkymää, koska meidän pöytämme oli kuulema "juuri sopivalla korkeudella ja kulmassa" hänen pöytäänsä nähden ja pla-pla-plaa..  2funny 2funny

Kerroin, että tuo mies hurmaantui vain ja ainoastaan silmistäni, eikä mistään muusta.. niin kuin se olikin.  :Smiley Cool

En tiedä, uskoiko..  :Smiley

Hän on muutoin varsin lempeä ja hyvin herkkä tyyppi, mutta hänen seksuaalisuutensa ilmenee varsin dominoivana.
Kaksosena ja nousu Scorpionina nämä vaarallisilta tuoksahtavat ja rajoja rikkovat kokeilut ja seikkailut rakkauden kirjavassa puutarhassa vain ainoastaan kiihottavat minua.. :Smiley

Hoh-hoijaa, kun ollaan perstai tunnelmissa jälleen..  2funny Cheesy
ja huomen aamulla takaisin Belgiaan.  Smiley

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten
« Viimeksi muokattu: 19.05.2006 16:47:07 kirjoittanut ~*Asterix*~ » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #55 : 19.05.2006 19:54:28 »

Voi.. puhuit kuin minun suusta Asterix...  Embarrassed

Mieheni on ihan samalla lailla mustasukkainen.. eikä minusta se ole enää kivaa crazy2 
-------------
Toi kyl hassuu ettei hänellä ole sitä venus-oppositiota vaan minulla  Grin   eli minun pitäisi olla mustasukkainenko??   no empä ole sitten yhtää  Grin   vaik ihan  hyvännäköinen mies on  Wink juu..

Heh! Cheesy
En tiedä, kuinka tämä mustasukkaisuus tulee vaikuttamaan suhteessamme, mutta kertakaikkiaan en voi noille flirttailulleni oikein mitään ja mitä vaarallisemmalle juttu tuntuu ja kuullostaa, sen kiihkeimmin minä heittäydyn mukaan...  :Smiley En vain voi sille mitään, enkä toisaalta haluakaan.. Wink Cheesy Grin

Kaksonen ja nouseva Scorpioni..  :Smiley Ei voisi varmaan olla enempää kaiken sovinnaisuuden rikkovaa kiihkeämpää seksuaalisuutta, mutta ei myöskään ihan herkkua, jos haluaa täydellisen uskollisen partnerin.. :Smiley

Tosin.. minä voin olla hurjan mustasukkainen, jos sille päälle tulen.. :Smiley
Kilpailuviettini miesten ja naisten suhteen on niin kova, että haluan olla se, jota palvotaan, rakastetaan, ruinataan ja rukoillaan.. :Smiley

...ja sitten valitan, kun liian innokkaat ihailijat ja kateelliset kiusaa minua.  2funny :Smiley

Jos näitä "huonoja" puoliani katsoo, niin vahva sekuaalisuus, joka rikkoo kaikki totutut sovinnais-säädökset ja sukupuolirajat, saa suurimman osan ihmisistä miettimään, onko tämä ihan ok, mutta silti oman kokemukseni mukaan, saan suurimman osan ihmisistä ajattelemaan, että kerrankos tätä kokeilee.. - ehkä vielä uudelleenkin. Wink

Minulla löytyy kartalta tuo taito saada ihmiset suostumaan lähes mihin vain.. :Smiley
- joka tietenkin tuo myös ongelmia silloin tällöin mukanaan.. :Smiley

Esim. Leija, Kultainen Kolmio ja Mahdollisuksien Kolmio erikoiskuvioista. Voit tarkistaa niiden tarkemmat aspectit kartaltani ensimmäisestä viestistä.

En tiedä, mitkä yksityiskohdat kartallani oikeastaan tekee minusta tuollaisen pioneerin sovinnaisten rajojen rikkojana, koska esim. minulla on tapana sanoa asiat häpeilemättä niiden oikeilla merkityksillä ilman katumuksen häivääkään, vaikka yleisöni saakin punaiset posket syystä tai toiseta.. ja tietenkin saan ongelmia (muilta) tuosta syystä...  Cheesy :Smiley

Sanon nyt kaikille niille, joilla on ajatuksia ja epäilyjä puoleen jos toiseen minusta, että ystävät ovat ystäviä, seksisuhteet ovat seksisuhteita ja rakkaussuhteet ovat rakkaussuhteita, enkä yritä, enkä yllytä seksiin kanssani ketään, joka ei itse halua sitä, enkä suurimmaksi osaksi edes silloin.  Wink Hommassa pitää olla yhteinen juju nääs.. Wink

Minulla on enemmän platonisia suhteita ystävieni kanssa kuin seksuaalisia suhteita. Wink

Miesystäväni on sekä innoissaan että harmissaan minun eri puolistani ja nyt kun kirjoitan tätä viestiä punaviini höyryissä ja samalla pakaten matkalaukkujani ja lukien miesystäväni tekstiviestejä, mitä kaikkea hän haluaa kanssani tehdä heti kotiin päästyäni, en ole suinkaan varma, kirjoitinko ihan kaiken tämän niin kuin tarkoitin ja ihan oikein...  Cheesy :Smiley 2funny

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten
« Viimeksi muokattu: 19.05.2006 19:58:43 kirjoittanut ~*Asterix*~ » tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #56 : 19.05.2006 19:58:00 »

Pluto  aspect_opp venus-naisilla on varmaan hyvin kehittynyt taito kietoa mies kuin mies pikkusormen ympärille... Minulla on aina ollut joku pakkomielle dominoida miehiä, tai ainakin vähän leikkiä... Yrittää saada joku ihastumaan itseensä ovelalla hymyllä ja flirttikatseella muka tahattomasti ja sit kun tyyppi innostuu, niin jättää juttu sikseen... Miksi jatkaa kun ei ole enää haastetta..? Flirttailen koulussa, kaupan kassalle ja vaikka appiukolle, jos sellainen olisi... Yksikin mies huoneessa lisää hehkuani. Vaistoaakohan muut naiset tällaisen herkästi ja pitävät uhkana? On kuitenkin sen verran järkeä päässä, että en tosissani ala leikkimään kenenkään tunteilla tai iske varattuja (useimmiten juuri varatut yrittävät iskeä minua)... Sitä paitsi mä flirttaan yhtälailla naisille ku miehille, et varokaa vaan tytöt, grrr...  2funny

Joskus muutama vuosi sitten, kun olin vielä ihan penska (ikäänkuin olisin yhtään kasvanut.. :Smiley) mutta anyway, olin aika rasittava seurustelukumppani, kun sain näitä mielettömiä "et sä voi pitää mua kauniina/seksikkäänä/siedettävänä, sä varmaan vaan käytät mua vaan hyväkses kun et ketään muuta löytänyt ja sit ajattelet et oon ihan oksettava mut oot mun kanssa kun haluut vaan p***a jotain elävää!"-raivo-itku-alemmuuskompleksi-epätoivokohtauksia... Ihan sama miten jätkä vakuutteli, mä tahallani käänsin sen sanomiset sitä itteensä vastaan, niin että taas mun kuvitelma vahvistu... (kaksosethan osaa ylipuhuu vaik imuritehtaan pomon ostamaan pölyhuiskan.. Wink) Saatoin jatkaa sitä ikuisuuden ja olin ihan hysteerinen ja varmasti hemmetin pelottava.

Tota tollasta käytöstä jatku ehkä jotain 4 vuotta (aina vaan tietty harvemmin), mut nyt pari vuotta oon jo ollut ilmeisesti niin sinut itseni kanssa, ettei oo tarvinnut pimahtaa... Mutta eikö vain toikin vois jotenki kuulua tähän pluto aspect_opp venukseen?
idiot2
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #57 : 19.05.2006 20:18:38 »

Pluto  aspect_opp venus-naisilla on varmaan hyvin kehittynyt taito kietoa mies kuin mies pikkusormen ympärille...

Hmmmm... tästäköhän se sit johtuu.. jaaha. Tässäpä minulle pähkäilemistä.
Miehet nääs pyörii jaloissani väliin vaik itse en ole tietoisesti mitää tehny flirttaillu tms. Ja minä kyllä tykkään heittää väliin härskiä huumoriakin mutta en tietoisesti flirttaile. Mutta ilmeisesti miehet käsittää sitten helposti minut väärin ja ovat jo lähentelemässä tai yrittämässä jotain.. ja itse olen sitten ihan öö et mitä mä nyt oon tehny että tuo toinen jotain kuvittelee  Tongue

Eräät kerrat olen saanut sanoa suorat sanat että en mä mitään tarkoita sen kummempaa, tykkään väliin heitellä huumoria mutta ei se tarkoita sen enempää, miks minut aina ymmärretään väärin  Cry  knuppel2

Täytyypä tarkistaa ystävättäreni kartasta löytyykö häneltä tätä samaa oppositiota koska meillä on vähän sama ongelma miesten suhteen ja olemme kuvitelleet sen johtuvan meidän Kala-viehättävyydestä  Grin   Kiss   Cheesy

Ja Asterix: minä en flirttaile miesten kanssa niin että mieheni mustasukkaisuus siitä johtuis.. hän on vain jotenkin omistushaluinen ihminen.
Kyllä sun tekstistä ymmärrettävää tuli vaikka vähä punaviinihöyryssä siel kirjoitteletkin  Grin 

Niin..ja Mukavaa matkaa ja suojelusenkeleitä mukaan  angel    smitten
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Asterix
Vieras
« Vastaus #58 : 19.05.2006 20:48:56 »

Pluto  aspect_opp venus-naisilla on varmaan hyvin kehittynyt taito kietoa mies kuin mies pikkusormen ympärille... Minulla on aina ollut joku pakkomielle dominoida miehiä, tai ainakin vähän leikkiä... Yrittää saada joku ihastumaan itseensä ovelalla hymyllä ja flirttikatseella muka tahattomasti ja sit kun tyyppi innostuu, niin jättää juttu sikseen... Miksi jatkaa kun ei ole enää haastetta..? Flirttailen koulussa, kaupan kassalle ja vaikka appiukolle, jos sellainen olisi... Yksikin mies huoneessa lisää hehkuani. Vaistoaakohan muut naiset tällaisen herkästi ja pitävät uhkana? On kuitenkin sen verran järkeä päässä, että en tosissani ala leikkimään kenenkään tunteilla tai iske varattuja (useimmiten juuri varatut yrittävät iskeä minua)... Sitä paitsi mä flirttaan yhtälailla naisille ku miehille, et varokaa vaan tytöt, grrr...  2funny

Hmmmm... tästäköhän se sit johtuu.. jaaha. Tässäpä minulle pähkäilemistä.
Miehet nääs pyörii jaloissani väliin vaik itse en ole tietoisesti mitää tehny flirttaillu tms. Ja minä kyllä tykkään heittää väliin härskiä huumoriakin mutta en tietoisesti flirttaile. Mutta ilmeisesti miehet käsittää sitten helposti minut väärin ja ovat jo lähentelemässä tai yrittämässä jotain.. ja itse olen sitten ihan öö et mitä mä nyt oon tehny että tuo toinen jotain kuvittelee 

Eräät kerrat olen saanut sanoa suorat sanat että en mä mitään tarkoita sen kummempaa, tykkään väliin heitellä huumoria mutta ei se tarkoita sen enempää, miks minut aina ymmärretään väärin   

Täytyypä tarkistaa ystävättäreni kartasta löytyykö häneltä tätä samaa oppositiota koska meillä on vähän sama ongelma miesten suhteen ja olemme kuvitelleet sen johtuvan meidän Kala-viehättävyydestä       

Ja Asterix: minä en flirttaile miesten kanssa niin että mieheni mustasukkaisuus siitä johtuis.. hän on vain jotenkin omistushaluinen ihminen.
Kyllä sun tekstistä ymmärrettävää tuli vaikka vähä punaviinihöyryssä siel kirjoitteletkin   

Niin..ja Mukavaa matkaa ja suojelusenkeleitä mukaan   
   


Samma här.. Ei väliä, kuka on flirttailun kohde.. 2funny Cheesy  Ja kaiken lisäksi imartelen vielä sellaisella p*skalla toista ainoastaan siksi, että tämä tuntee itsenä jotenkin erikoiseksi ja halutuksi..  Cheesy 2funny ..ja saan mitä haluan tuosta persoonasta, miehestä tai naisesta, ei väliä..  :Smiley 2funny ... mutta kaikkihan saa tuolloin mitä haluavat ja kaikki ovat tyyytyväisiä ja onnellisia.. Wink Cheesy  :Smiley

En minäkään flirttaile loukatakseni miestäni tai ketään muutakaan..
- Jotkut vain kokee olemukseni flirttalevana, vaikka en tarkoituksella tee sitä.. :Smiley Smiley Uskon, että olemuksessasi on jotain samaa..  Wink


Kumma kyllä, minä voin dominoida miehiä että naisia, mutta toisaalta minulle ei ole ongelma olla dominoitava..
- Pääasia, että saan keinolla kautta hyvänsä, mitä haluan... Tongue :Smiley Cheesy

Minulla oli nuorempana ihan samoja kummallisia oireita, että "et sinä voi pitää minua kauniina ja haluttavana jne." (olen aina näyttänyt eksootisemmalle kuin normaali vaalea suomalainen) mutta nykyisin ajattelen (vaikka joku näkee nyt ehkä punaista) että, se oli vain miinus puoli tuolloin aikoinaan samasta aiheesta, mutta nyt olen vain siirytynyt plus puolelle.. Wink

Ei silti, että ulkoinen viehättäisi minua enemmän.. Yleensä rakastun sisäisiin ominaisuksiin enemmän.  smitten

Käykö tämä järkeen ollenkaan...?  idiot2

Pakko sanoa, että tuo on oikea kuvasi profiilissasi, niin olet kyllä hurjan kaunis nainen ja tämä tuli puhtaasta sydämestä ilman taka-ajatuksia. smitten
Olen myös estetiikko ja rakastan kaikkea kaunista, mitä näen.  smitten

Lämpimät kiitokset lähettämistäsi Enkeleistä.. tunnen Heidät pahimmistakin punaviini-höyryistä huolimatta... Aikomuksen laki on on hyvissä tapauksissa hyvä.. - varsin ihana..  smitten

Iloa, valoa, rakkautta ja kauneutta Sinulle  smitten







tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #59 : 19.05.2006 20:57:02 »

Asterix.. kuulostaa niin tutulta.. niin kaksoselta..  2funny 2funny
.. onneks mun kohdalle ei ole osunut kovin mustasukkaisia miehiä..

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: