Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Erikoiskuviot kartalla  (Luettu 112436 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #60 : 19.05.2006 21:06:27 »

Asterix.. kuulostaa niin tutulta.. niin kaksoselta..  2funny 2funny
.. onneks mun kohdalle ei ole osunut kovin mustasukkaisia miehiä..

 smitten  smitten  smitten

Hehehe...!  Grin  2funny Cheesy 2funny Lucky you...  Cheesy  Kiitän Enkeleitä onnestasi..!:smitten:
Mstasukkaisuus on kamalaa!  Huh Shocked
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #61 : 19.05.2006 21:46:41 »

Hihi... Kiitos Asterix! Kylläpä oli imartelevaa... Melkeen punastun... Smiley Pitää heittää takasin; jos tuo on sinun oikea kuvasi tuossa profiilissasi, näytät hämmästyttävän paljon Marilyn Monroelta...  2funny

Juu, väsynyttä, väsynyttä.

Oli kyllä hyvä pointti tuo dominoitavana oleminen, ei minuakaan se haittaa. Yleensä se ei ole niin vakavaa ja kyse on kuitenkin aina jonkinlaisesta vaihtokaupasta. Jos vaikka tarvitsen apua jossakin missä tarvitaan miestä, vaikka joku tietokonehomma tms. mistä en tajua, pyydän tänne sellaista miestä, jonka tiedän olevan yksinäinen ja pitävän seurastani. Minä saan koneen wörkkimään, hän saa minut keittämään hänelle kahvit ja rupattelemaan mukavia. Kaikki onnellisia.

Oli sitten asettelu kummin päin tahansa, en koe että tuollaisissa tilanteissa olisi hyväksikäyttäjää/hyväksikäytettyä. Liiallisuuksiinkin voi tietenkin mennä, itse opin kantapään kautta sen viime syksynä, kun soitin lähes joka aamu minuun ihastuneelle pojalle, että hakisiko hän minut autolla (sama koulu, mutta hänelle tuli parin kilsan ylimääräinen lenkki kun haki mut)... Kyllä se sitten jossakin vaiheessa alkoi nolottaa kamalasti, kun tyyppi tajusi, että mulla ei ole mitään suunnitelmia hänen suhteensa... Onneksi hän antoi sitten anteeksi oltuaan aika kauan loukkaantunut minulle ja nyt ollaan ihan hyviä ystäviä..  Minähän saan kuitenkin aina kaiken anteeksi... Wink
« Viimeksi muokattu: 19.05.2006 21:49:07 kirjoittanut valonkantaja » tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #62 : 19.05.2006 22:07:17 »


 2funny    2funny    2funny 

Nyt on Asterixilla mennyt viini sen verran päähän että sekoilee.. Grin
Nimittäin olit lainannut edelliseen viestiin sekä valonkantajaa että minua (Perhosta) mutta kirjoitit ilmeisesti valonkantajalle ymmärtääkseni  Grin

Mutta yhdyn Asterixin sanoihin:

Pakko sanoa, että tuo on oikea kuvasi profiilissasi, niin olet kyllä hurjan kaunis nainen ja tämä tuli puhtaasta sydämestä ilman taka-ajatuksia. smitten

Että kuinkan noin kaunis nainen on edes joskus epäillyt omaa viehttävyyttä, seksikkyyttä, kauneutta ym  Kiss

Lainaus valonkantajalta:
Samma här: Minähän saan kuitenkin aina kaiken anteeksi...
  Wink  Wink
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Ozzette
Vieras
« Vastaus #63 : 19.05.2006 22:20:44 »

Minulla tämä "maaginen" Jumalan sormi.
Vai pitäisikö minun kohdallani sanoa: Humalan sormi...  Wink Oh fuck sentään !
Siitä erikoiskuviostani en ole oikein selvillä. ? Onko se olevinaan jotakin "MAHTAVAA" vai...? Tällä hetkellä tuntuu vaan niin pöllöltä kaikki.
Noh, kunnon yöunten kautta uuteen päivään... Nyt ei millään enää VOI aivot jyllätä täysillä... !  buck2
tallennettu
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #64 : 19.05.2006 22:35:42 »

Mäkin olin aluksi, että upeeta-mahtavaa (ettei jopa IHQA! Cheesy) Jumalan sormi kartallani!

Innostuneena sitten Raimo A. Nikulan kirjasta vähän valaistusta hain 
- ja kas' mitä löytyi: "...yod voi osoittaa kuviona, että ihmisellä on pitkäaikainen kehityksen vuotokohta, joka pitää alemmuutta, huonovointisuutta tai viihtymättömyyttä vireillä...".  Sad

IRRALLINEN LAINAUS EI TIETYSTI PALJON KERRO, mutta Nikulan näkökulma tähän yodiin vaikuttaa kovin erinlaiselta kun Tanhuan.  Huh

Mielenkiintoista tulkinnan moninaisuutta näissä! coolsmiley
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Asterix
Vieras
« Vastaus #65 : 19.05.2006 23:05:26 »


 2funny    2funny    2funny 

Nyt on Asterixilla mennyt viini sen verran päähän että sekoilee.. Grin
Nimittäin olit lainannut edelliseen viestiin sekä valonkantajaa että minua (Perhosta) mutta kirjoitit ilmeisesti valonkantajalle ymmärtääkseni  Grin

Mutta yhdyn Asterixin sanoihin:

Pakko sanoa, että tuo on oikea kuvasi profiilissasi, niin olet kyllä hurjan kaunis nainen ja tämä tuli puhtaasta sydämestä ilman taka-ajatuksia. smitten

Että kuinkan noin kaunis nainen on edes joskus epäillyt omaa viehttävyyttä, seksikkyyttä, kauneutta ym  Kiss

Lainaus valonkantajalta:
Samma här: Minähän saan kuitenkin aina kaiken anteeksi...
  Wink  Wink


No helevato kuustoista...!
Niin sen viinin pitääkin sen verran olla päässä tällä hetkellä, että tuosta pakkaamisesta tulee edes lapsi ja p*ska..  2funny Cheesy 2funny Cheesy

Sorry, mutta viini on oikein maukasta ja tuo pakkaaminen painaa päälle..
Mutta tarkoitin, mitä sanoin ja please-please-please ja nuolen varpaitanne...
Minä todella ihailen teitä niin, että näen teidät yhtenä..... Cheesy 2funny :Smiley

Olette niin kauniita...................! smitten

Iloa, viiniä, valoa ja rakkautta.. smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #66 : 19.05.2006 23:09:10 »

Minulla tämä "maaginen" Jumalan sormi.
Vai pitäisikö minun kohdallani sanoa: Humalan sormi...  Wink Oh fuck sentään !
Siitä erikoiskuviostani en ole oikein selvillä. ? Onko se olevinaan jotakin "MAHTAVAA" vai...? Tällä hetkellä tuntuu vaan niin pöllöltä kaikki.
Noh, kunnon yöunten kautta uuteen päivään... Nyt ei millään enää VOI aivot jyllätä täysillä... !  buck2


Hehehe.... 2funny Cheesy

Welcome to club..! Cheesy 2funny Jos vielä pääsisit pakkaamaan nuo kamat kanssani tuonne reissuun... Cheesy

Iloa, hummailua, valoa ja rakkautta  smitten
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #67 : 19.05.2006 23:09:41 »

Luettuani ton yhden Nikulan kirjan voin vaan todeta, et hänellä on yleensäkin kaikkeen jotenkin negatiivisemmalta ja ahdistavammalta kuulostavat tulkinnat... Painopiste ongelmissa ja haasteissa. No, jotkut tykkää kauhutarinoista... Wink

Ja kiitos kaunis sinullekin perhonen.. Smiley

Ja hyviä viininhuuruisia pakkaussessioita Asterixille... Wink
tallennettu
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #68 : 19.05.2006 23:57:27 »

Humalan sormi... Gigianne ja Asterix olette kyllä loistavia.  Grin  2funny

Minulla olisi kysymys tuosta omasta Kehto kuviostani...

Kun siinä mainittiin siitä oppositiosta, joka on siihen kuvioon ikään kuin avain niin onko se kyseinen opp. minulla tuossa kuviossa Chiron Härässä 25 astetta 12.huone ja Jupiter Skorpionissa 23 astetta 6. huone? Kun ne muut siinä näyttivät kolmioilta...  idiot2

Niin ja miten tuota "avainta" nyt sitten pitäisi tulkita? Huh
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #69 : 20.05.2006 00:22:21 »

..mikä/kuka kehtoa keinuttaa?
 jupiter vaiko  chiron ?
12 huoneessa kehto keikkuu vähemmän turvallisesti vaikka kuinka ois härässä,
henkinen sitkeys ilmenee myös fyysisesti 6 huoneessa

illuusio maallisesta mammonasta vastaan henkinen uudistumiskyky,
parannatko rahasta vai parantamisenlahjasta?
tallennettu
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #70 : 20.05.2006 00:37:44 »

No mutta onko se aina jokotai? Pitäiskö mun nyt päättää kumpaa haluan elämältäni? Henkistä uudistumista vai maallista mammonaa?

Jospa se nyt menikin niin että toi opp. on se ongelma ja ne kolmiot siinä ympärillä auttaa ratkaseen sitä...?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #71 : 20.05.2006 13:00:50 »

ei se ole joko tai mutta keinuminen vie sitä aina välillä jompaan kumpaan painotukseen,voihan se keinunta olla tuudittavaa ja tyydyttävää sekä että,
tuskinpa vauvelikaan nukahtaa merenkäynnissä vaan sopivassa pienessä liikkeessä,liikettä siinä varmaan pitää edes vähän olla,
kultainen keskitie niinkuin elämässä yleensäkin se paras
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #72 : 20.05.2006 16:02:19 »

Asterix puhui mustasukkaisuudesta pluto venus oppositiossa. Olin itse ennen tuota kertomaani hyvin mustasukkainen, tapahtuma kuitenkin opetti ja tajusin että mustasukkaisuuteni on turhaa. Voi epäillä ja pelätä mutta ei se mitään auta. Jos jotain on tapahtuakseen niin se tapahtuu mustasukkaisuudesta huolimatta. Turha pelätä etukäteen ja pilata kaikki sillä  Smiley
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6357


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #73 : 20.05.2006 20:19:09 »

Minulla olisi kysymys tuosta omasta Kehto kuviostani...
Kun siinä mainittiin siitä oppositiosta, joka on siihen kuvioon ikään kuin avain

Niin ja miten tuota "avainta" nyt sitten pitäisi tulkita? Huh
Hei *Nikita*

Samaa kehto kuvion merkitystä olen itsekin pohtinut.
Olen niin raakile näissä tulkinnoissa, että pitää kysyä viisammilta


https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=6707.msg54279#msg54279
KEHTO JA T-RISTI kartallani


 smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #74 : 20.05.2006 20:47:05 »

Elämänilo.. en minäkään mitään niistä tiedä, yhdistin vaan miten elämäni on mennyt tähän asti noihin erikoiskuvioitten tulkintoihin.. ja planeettojen transiitteihin.. ja löysin taas paljon vastauksia, miks asiat on mennyt niinkuin on mennyt..

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: