monni, minulla on pluto ja venus neliössä ja en tiedä pahemmin miten se tarkalleen minuun vaikuttaa, mutta jollain tasolla kuulostaa kyllä todella tutulta tuo kertomasi.
Ensinnäkin ikääni nähden minulla on ollut paljon suhteita, joista kaikki ovat olleet täysin epätyydyttäviä jollain tasolla. Usein suhteiden jälkeen saatan miettiä, mitä ihmettä näin kyseisessä tyypissä ja miksi edes lähdin leikkiin mukaan. Vaadin kumppaneiltani todella paljon ja se vaatii todella paljon, että voin olla tyytyväinen suhteessa - silti välillä olen todella omituisesti livennyt tästä ja ryhtynytkin seurustelemaan ihmisen kanssa, joka ei millään tasolla vastaa kuvaani ihannemiehestäni.
Sitten myöhemmin ihmettelen tosiaan jätettyäni tyypin, että miksi piti edes kokeilla turhaan.
Minulla on myös jotenkin tuota samaa vallanhaluisuutta tietyllä tapaa, sekä olen myös tunnustautunut "jättänänä"
. Täytyy sanoa, että sekin on tosiaan kuten kerroit, myös minun kohdallani osoittautunut usein ainoaksi oikeaksi vaihtoehdoksi. Toiseksi, aina jos rakastun kunnolla, suhde on jotenkin mahdoton tai siinä on muuten vain liikaa ongelmia, eikä kunnon rakastumisiin perustuneet pari juttuani ole ikinä toimineet.
Pelkään suuresti, että koko elämäni saan etsiä sitä suurta rakkautta, sitä ikinä löytämättä.
Muoks.
Luin lisää noita muiden kokemuksia pluto
venus aspektista ja ei voi kuin nyökkäillä häpeillen muiden kokemuksille. Todellakin kiedon miehet sormeni ympärille, leikin tietyllä tapaa miehillä, olen ihan kauhea flirttailemaan (mitä pahentaa vielä
), mutta kuitenkaan juuri kukaan ei kelpaa minulle.
Sen sijaan minä en ole yhtään mustasukkainen - johtuneekohan juuri tuosta vesimiehestä myös? Olen aika vapaa ajattelultani rakkauden suhteen kuitenkin ja luotan itseeni. Saatan olla kyllä aika dominoiva ihmissuhteissa ja vaadin niiltä paljon, mutta myös annan paljon - ja harvoin saan sitä mitä annan itse takaisin. Minulle on ollut suurta opettelua se, että annan muiden ihmisten elää omaa elämäänsä, koska minun on todella helppo puuttua muiden elämään ja yrittää neuvoa ja "auttaa heitä", antamatta heidän kokea pettymyksiä ja asioita itse...
Vedän myös magneetin tavoin puoleeni aivan uskomattomia sosiaalisesti kehittymättömiä massamurhaaja-tapauksia! Siis en tiedä liittyykö tämä tähän aspektiin erityisesti, mutta niin usein olen joutunut siihen tilanteeseen, että joku täysin minulle sopimaton ja täysin sekopää ihminen on syvästi rakastunut minuun ja minun on kilttinä
yritettävä olla kova ja murskata hänen sydämensä...ja ei ole tosiaankaan yhdellä kädellä laskettava määrä näitä tällaisia tapauksia...
Todella kamalaa...Tähän saattaa myös liittyä
, joka helpottaa minuun "ihastumista".
En tiedä vaikuttaako tuo neliö sitten kovinkin eri lailla kuin oppositio?
Voisin puhua tästä aiheesta koko päivän.
Tämä aihe yksinkertaisesti kuvaa täysin koko rakkauselämäni kaiken maailman ongelmia mitä siinä ikinä on ollutkaan. Parisuhdeteemaan vaikuttaa ilmeisesti sekin, että minulla on
7.huoneessa ja
12.huoneessa. Vaadin myös tooodella paljon vapautta, suhteeni ovat usein juuri kaatuneet siihen, että minun on kehityttävä ihmisenä suuntaan x ja parisuhde ei sovi jotenkin siihen kuvioon. Minua ei saa myöskään parisuhteissa mitenkään kahlita millään tasolla, ahdistun siitä ihan samantien ja lähden lätkimään todella nopeasti.
Voivoi, onpas rakkauselämäni tuhoontuomittua.