Tuli mieleen tuosta suurrististä, että siinä on kaksin verroin ja varmasti enemmän opettelua elämään ristiriitaisuuksien kanssa, kuin esim. t-ristissä. vaikkei ihan samasta puhutakkaan, mutta molempiin luulisi sisältyvän se ainainen ristiriita asioiden kanssa.
t-risti kanssa on opettelua ettei unohda itseään. Senkin voi ymmärtää monella tavalla, mutta luulen että kaikki "ristien kantajat" sen oivaltaa aina erinäisissä elämänvaiheissa, kun asiat tuppaa menemään sellaiseen pisteeseen. Omien planeettojen ja merkkien mukaisesti
Ja joka käännöskohdassa, kun tapahtuu tämä "herääminen", että unohtaa sen itsensä, yrittää kehittää itseään siitä, ettei sama toistu?
Täytyy myöntää, että nämä "heräämiset" unohtuu ainakin multa. Nuorempana varsinkin, oli vaikea oppia pois tuosta. Oli vaikeaa muistaa, että enpäs enää toimikaan näin, koska tapahtuu näin.
Multa unohtuu se aina. Mutta ne muistuu mieleen sitten, kun joku transiitti paukahtaa T-ristiin.
Oikeastaan, muuten elämä rullaa, mutta transiitit aktivoi tuota ristiä. Uudet transiitit paljastaa aina taas, jonkun "heikon" kohdan tuosta rististä, ja taas opitaan lisää
Toisaalta onkin jännittävää aina kokea uutta, että miten siitä selviytyy.
Onkohan näillä "ristien kantajilla" eniten vaikeuksia sanoa ei, ja kieltäytyä asioista? Riippuen tietenkin tilanteista...
neliöt aiheuttaa sen "helppouden" ajautua tilanteisiin, ja jälkikäteen sitten manata että taas tässä samassa pisteessä ollaan.
Oppositiot aiheuttaa päättämättömyyden tunnetta, ja kiikkulauta-ajattelua.
Kerran elämässäni olen ollut siinä pisteessä että tunsin kertakaikkiaan olevani ristiriidassa koko maailman kanssa.
Melkein jopa "hulluuden partaalla". En tiedä osaako kukaan ymmärtää kuvaustani, mutta olo oli kuin umpikujassa ja suuressa puserruksessa joka suunnalta. Että jäljelle näistä kaikista haasteista jäi ainoa mahdollinen tapa edetä:
hetkessä eläminen.vähän jousimies-mäistä ajattelua.
Olen huomannut myöhemminkin päätyväni tuohon samaan, kun asiat tuppautuu menemään sumppuun. Jäljelle jää, kaikista keinoista se hetkessä eläminen, että kertakaikkiaan ei voimat riitä mihinkään muuhun ajattelutapaan. Tai oikeastaan, mikään muu ei "toimi".
Mutta tosiaan, jokaisella on oma ristinsä ja siihen kuuluvat planeetat ja elementit, eli ei voi tuollain ehkä vertailla.
Olenkin koko ikäni harrastanut käyttäytymiseni ja itseni muokkausta/kehittämistä.
Ristien kantajilla on varmasti paljon energiaa toteuttaa asioita, niin kuin Lilli mainitsi. Elämän aikana opitut asiat tuovat pelotonta toimintaa. Energian ohjaaminen oikeisiin osotteisiin antaa vahvan pohjan toteuttamiselle. Ja se liika "helppous" elämässä, että sellainenkaan ei kelpaa. Kait ristien kantajilla on ainainen tarve kehittää itseään, eli liian helpot asiat eivät ole kehittäviä?
Jotenkin voisin yhdistää tuohon
Pluton aspektit. Jos ristiin liittyy pluto tai skorpioni-teemat, niin luulisin että tuo on korostuvampaa?
MUOKS LISÄÄ: Läksynä lisää ristien kantajille: Toisten syyttely ja asoiden riippumattomuus itsestään. (Mulla on vielä oppikirja kesken tuosta
)