Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Erikoiskuviot kartalla  (Luettu 112500 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
ellunen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45



Profiili
« Vastaus #30 : 17.05.2006 14:42:25 »

pitipä vastata minunkin, kun kartalta löytyy useampi erikoiskuvio..
 Mystinen suorakaide, Kirjekuori, Kultainen kolmio, Haasteellinen kolmio, mutta miten ne ovat vaikuttaneet elämääni en tiedä...mutta kaippa se joskus selviää minullekin...ehkä se voi olla tulkintana, että elämästä on selvinnyt hengissä kaikenlaisten onnettomuuksien myötä... Smiley
tallennettu

Sinun rakkautesi pimentää tähtesi -
kuu nousee minun elämässäni.
Minun käteni ei ole kotonaan sinun kädessäsi.
Sinun kätesi on himo -
minun käteni on kaipaus.

Edith Södergran
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #31 : 17.05.2006 15:07:34 »

Mulla on Stellium, mahdollisuuksien kolmio...

...niin ja sitten tämä:

Suuri risti

Sinun kartallasi planeetat muodostavat erään astrologian eniten väärinymmärretyistä kuvioista. Kun vähintään neljä planeettaa ovat kaikki keskenään neliö-aspektissa ja vielä pareittain oppositiossa niin silloin olet suorittamassa todella suurta tehtävää tämän elämäsi aikana. Joskus tällaisessa tilanteessa tulee miettineeksi, että mikä ihme saa haukkaamaan näin ison palasen yhdellä kertaa, mutta mitä ilmeisimmin sinulla on tässä elämässä valmiudet tämän urakan hoitamiseen. Ehdoton päätehtäväsi on keskittyä vain ja ainoastaan oman elämäsi hoitamiseen ja järjestämiseen. Edellisten elämiesi aikana olet reilusti liian kanssa uppoutunut muiden asioiden hoitamiseen, jolloin oma henkinen ja sielullinen kasvusi on päässyt hetkeksi pysähtymään ihan totaalisesti. Moisesta kimpaantuneena olet sitten ennen tätä syntymääsi päättänyt käyttää niin monta elämää kuin tarve vaatii päästäksesi jälleen itsesi herraksi. Jos tämä viesti menee jakeluun niin sinulla on hyvät mahdollisuudet hoitaa ongelma pois päiväjärjestyksestä suhteellisen nopeassa tahdissa. Edellytyksenä on ehdottoman itsenäisyyden ja horjumattoman itsekkään asenteen omaksuminen kaikkien kohtaamiesi asioiden ja ihmisten kanssa. Vasta silloin, kun ajattelet aina ensiksi itseäsi ja ainoastaan seuraat mitä muille tapahtuu ja miltä heistä tuntuu, tulet kohoamaan elämääsi rasittavien vastoinkäymisten ja ongelmien yläpuolelle. Mitä enemmän huolehdit muiden asioista ja tunteista, sitä hankalammaksi elämäsi tulee muodostumaan kunnes et enää kerta kaikkiaan jaksa vaan sinun on pakko antaa periksi. Mahdollisesti kohtaamasi onnettomuudet, tragediat ja sairaudet ovat luonnon antamia viestejä siitä että et riittävästi ota itseäsi huomioon. Seuraavat yksittäiset aspektit ovat suuren ristisi osatekijöitä. Nämä tulkinnat on syytä lukea tarkkaan, koska niiden sisältämien ohjeiden avulla voit rakentaa elämällesi niin vankan pohjan ettei sitä pysty mikään mahti maailmassa horjuttamaan. Tämä on ollut suurten ja vaikutusvaltaisten ihmisten aspekti kautta aikojen. Käytä sinä tätä voimaa viisaasti ja ota paikkasi maailmassa.



Itsenäinen olen kyllä, ja itsekäskin  Tongue, vaikka en nyt mitenkään kauhean inhottavalla tavalla. Mitään kauheita tragedioita en kyllä vielä ole kohdannut, elämä on oikeastaan kohdellut minua aika hyvin. Mulla on mahtava synnyinperhe, loistosiippa & aivan hykerryttävän ihana vauva. Toisaalta täytän vasta huomenna 30, niin että kyllähän tässä vielä ehtii  :Smiley Minä en oikein tiedä että miten nuo ristin planeetat siihen vaikuttavat, niin että en oikein osaa sanoa miten tämän pitäisi elämässäni näkyä.

Tuo Stellium on yhdeksännessä huoneessa, ja olenkin aina ollut varsinainen reissu-lassi, tälläkin hetkellä asun ulkomailla ja siippa on hollantilainen. Mutta tuo Suuri risti jäi kyllä kiinnostamaan, mitä lienee meikäläiselle tarkoittaa!  angel
tallennettu
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #32 : 17.05.2006 15:16:13 »

Onko suuri risti sama kuin T-risti?
Ainakin tulkinta alkaa aika samoin sanoin...?

Kuules VE! muuten, mitä planeettoja sulla on ysin stelliumissa? Mulla ysissä stelliumissa neitsyessä aurinko-jupiter-saturnus-merkurius. Ja olen myös tuntenut vetoa muille maille kaukaisille - ja vähän lähemmillekin. Mutta en ole sitä kyllä tähän stelluun liittänyt?!
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #33 : 17.05.2006 16:17:34 »

No siellä on merkurius (kaksosissa), aurinko, vesta, venus, pallas ja jupiter (härässä).

Itse en niin kauheasti näistä ymmärrä, mutta astrologi kertoi muutama vuosi sitten että tuo rykelmä ysissä tarkoitti että ulkomaat liittyvät vahvasti minun vaiheisiini, ja että mieskin löytyy lähes 100% varmuudella jostain muualta. Niinhän siinä sitten kävi, vaikken hakemalla hakenutkaan  Wink
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #34 : 17.05.2006 18:53:17 »

Pluto  aspect_opp Venus
Tarpeeni jatkuvaan muutokseen ja syvään sisäiseen uudistumiseen ovat ristiriidassa ja aiheuttavat ongelmia arvomaailmani, rakkauskäsitykseni ja ihastumistaipumukseni kanssa.

Neptunus  aspect_opp Mars
Henkinen herkkyyteni ja alitajuinen intuitioni ovat ristiriidassa ja aiheuttavat ongelmia toimintakykyni, tilaisuuksien hyödyntämisen ja itseni puolustamisen kanssa.

Nuo olivat mystisen suorakaiteeni oppositiot, jotka sitten ovat siis aika merkityksellisiä haasteita elämässä. Olen kyllä tunnistanut nuo haasteet hyvin... Parisuhteet kaatuvat siihen, että tarvitsen tilaa kasvaa johonkin uuteen suuntaan. Olen hirveän huono puolustamaan itseäni ja käyttämään tilaisuuksia hyväkseni...  Huh

Muutenhan tässä kuviossa olikin plutoa, venusta, neptunusta ja marsia päikseen ties missä vinkkelissä keskenään, pari kolmiota ja pari sekstiiliä, jotka olikin sitten tosi positiivisia kaikki, että aina jotain hyvääkin löytyy...  Wink


Ja jos oikein osasin tota karttaa katsoo niin mulla on peräti 5 niitä mahdollisuuksien kolmioita... Mahdollista..?
tallennettu
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #35 : 18.05.2006 11:44:17 »

Mathilda,

T-risti ei ole sama kuin suurristi, vaan se koostuu kolmesta taivaankappaleesta. On siis ikään kuin suurristi ilman yhtä sakaraa. Oikeasti t-risti on kolmion muotoinen, joten tuo nimitys hämää monia.

Valonkantaja,

Minullakin on tuo Pluto-Venus -oppositio, ja pidän sitä ehkä koko karttani vaikeimpana aspektina...  Undecided

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #36 : 18.05.2006 12:01:41 »

Mielenkiintoisia nuo erikoiskuviot.. Itselläni on T-risti ja Mahdollisuuksienkolmio..
T-risti selvensi kummasti miksi henkinen puoli on mulla mennyt aina muun ohi.. jos on ollut henkisesti paha olla, oon tehnyt ratkaisut itsekkäästi..
Mahdollisuuksien kolmio taas on kieltämättä tuonut aina uusia mahdollisuuksia eteeni.. eräs ennustajakin sanoi mulle kerran, että harva saa näin paljon rakkautta osakseen yhden elämän aikana..
Lapsillani on kans mielenkiintoiset erikoiskuviot. Tai vanhemmalla ei ole mitään erikoiskuviota kartallaan ja nuoremmalla taas samat kuin mulla ja sen lisäksi vielä Mystinen suorakaide (löydettävissä ani harvoilta kartoilta).. Todella mielenkiintoista.. :Smiley

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #37 : 18.05.2006 12:57:31 »

Oho, katsoin juuri vauvani erikoiskuviot, ne ova: Leija, Kultainen kolmio, pikkukolmio, mystinen suorakaide, mahdollisuuksien kolmio ja haasteellinen kolmio... Että Asterix, sulle taitaa olla täällä seuraaja tulossa  Cheesy (no toivottavasti pahimmilta karikoilta pystytään välttymään)
Miehelläni on mm. Jumalan sormi. Joko näitä kuvioita on kaikilla, tai me ollaan aivan outo perhe!
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #38 : 18.05.2006 13:22:01 »

Oho, katsoin juuri vauvani erikoiskuviot, ne ova: Leija, Kultainen kolmio, pikkukolmio, mystinen suorakaide, mahdollisuuksien kolmio ja haasteellinen kolmio... Että Asterix, sulle taitaa olla täällä seuraaja tulossa  Cheesy (no toivottavasti pahimmilta karikoilta pystytään välttymään)
Miehelläni on mm. Jumalan sormi. Joko näitä kuvioita on kaikilla, tai me ollaan aivan outo perhe!

Hehehe... Cheesy No onpa hän mukavat kuviot valinnut itselleen. Cheesy Ainakin lapsellasi ei tule olemaan tylsää ja hauskuutta riittää noilla kuvioilla! Cheesy 2funny

Voit olla varma, että vauvasi oppii kaiken nopeasti, niin hyvässä kuin pahassa ja tulee hämmästyttämään sinua hyvin monin tavoin.  Wink

Astrologiaa tuntevana sinä voit antaa opasteita elämiseen tuon Haasteellisen Kolmion kanssa lapsellesi, niin elämän polku tasoittuu jo kummasti. Itse olisin toivonut, että tuon oman p*skakuvion, T-ristin kanssa olisi voinut mennä muutenkin kuin kantapää-koulun kautta, mutta mitäpä tässä turhaan jälkikäteen jossittelemaan. Onhan tuo elämä edessä päin. Wink

Iloa, valoa ja rakkautta sinulle ja vauvallesi  smitten


(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/lilbaby.gif)
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #39 : 18.05.2006 13:51:02 »

Voi että... Odotan innolla, että tulisi se karttapankki taas tuonne, sillä en tiedä onko meidän tyttösillä kenties joitain erkoiskuvioita kartallaan... Enkä mieheltänikään ole katsonut... Tai no, jos nyt osaan edes itse katsoa.  idiot2 Kyselen niistä täällä astrossa kenties sitten karttojen kera Wink...
tallennettu
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #40 : 18.05.2006 16:39:15 »

Onneks olkoon VE! Sulla voi olla sellainen Uuden AIkakauden vauva, indigovauva tai joku muu.. mitä niitä nyt syntyykään.. Tuo mystinen Suorakaide mua kiinnostaa kovasti..

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
taria
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 495


Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)


Profiili
« Vastaus #41 : 18.05.2006 16:42:58 »

Ai niin Rakkauden enkeli.. voihan ne katsoa nyt jo, niitä vaan ei saa tallennettua.. mutta sieltä katsoin itsekin..

 smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #42 : 18.05.2006 17:13:33 »

Joo kyllä mulla on (kaikkien muiden äitien tapaan Grin) alusta lähtien ollut sellainen tunne että tämä on melkoinen persoona. Hyvin vahvasti läsnä, ja viisaan oloinen. Liekkö nämä kuviot selittävät. Tai sitten äidin ylpeys...  smitten
tallennettu
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #43 : 18.05.2006 17:52:37 »

Multa löytyy
Kehto
T-risti
Mahdollisuuksien kolmio


Tuo T-ristin ja mahdollisuuksien kolmion merkitykset on miulla vähän vielä hakusessa... :Smiley

T-risti:  venus  kaksoset 2.huone  aspect_opp  neptunus  jousimies 8.huone ja  saturnus  neitsyt 6.huone

Mahdollisuuksien kolmio:  sama kuin T-risti mutta saturnuksen tilalla   pluto  vaaka 6.huone  aspect_tri  venus ja  aspect_sex  neptunus

Siinäpä sitä ois pohtimista  Huh

Osaisikohan kukaan auttaa?  angel
tallennettu

Askendentti Härkä
Aurinko Rapu
Kuu Kaksoset
Merkurius Rapu
Venus Kaksoset
Mars Neitsyt
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119



Profiili
« Vastaus #44 : 18.05.2006 19:29:26 »

Entä jos ei ole mitään erikoiskuvioita kartalla  Cry En taida olla kovin erikoinen ihminen  Wink
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 12
  Tulostusversio  
 
Siirry: