|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #61 : 19.05.2006 20:46:41 » |
|
Hihi... Kiitos Asterix! Kylläpä oli imartelevaa... Melkeen punastun... Pitää heittää takasin; jos tuo on sinun oikea kuvasi tuossa profiilissasi, näytät hämmästyttävän paljon Marilyn Monroelta... Juu, väsynyttä, väsynyttä. Oli kyllä hyvä pointti tuo dominoitavana oleminen, ei minuakaan se haittaa. Yleensä se ei ole niin vakavaa ja kyse on kuitenkin aina jonkinlaisesta vaihtokaupasta. Jos vaikka tarvitsen apua jossakin missä tarvitaan miestä, vaikka joku tietokonehomma tms. mistä en tajua, pyydän tänne sellaista miestä, jonka tiedän olevan yksinäinen ja pitävän seurastani. Minä saan koneen wörkkimään, hän saa minut keittämään hänelle kahvit ja rupattelemaan mukavia. Kaikki onnellisia. Oli sitten asettelu kummin päin tahansa, en koe että tuollaisissa tilanteissa olisi hyväksikäyttäjää/hyväksikäytettyä. Liiallisuuksiinkin voi tietenkin mennä, itse opin kantapään kautta sen viime syksynä, kun soitin lähes joka aamu minuun ihastuneelle pojalle, että hakisiko hän minut autolla (sama koulu, mutta hänelle tuli parin kilsan ylimääräinen lenkki kun haki mut)... Kyllä se sitten jossakin vaiheessa alkoi nolottaa kamalasti, kun tyyppi tajusi, että mulla ei ole mitään suunnitelmia hänen suhteensa... Onneksi hän antoi sitten anteeksi oltuaan aika kauan loukkaantunut minulle ja nyt ollaan ihan hyviä ystäviä.. Minähän saan kuitenkin aina kaiken anteeksi...
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.05.2006 20:49:07 kirjoittanut valonkantaja »
|
tallennettu
|
|
|
|
Perhonen
|
|
« Vastaus #62 : 19.05.2006 21:07:17 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki Jousimies. Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #63 : 19.05.2006 21:20:44 » |
|
Minulla tämä "maaginen" Jumalan sormi. Vai pitäisikö minun kohdallani sanoa: Humalan sormi... Oh fuck sentään ! Siitä erikoiskuviostani en ole oikein selvillä. ? Onko se olevinaan jotakin "MAHTAVAA" vai...? Tällä hetkellä tuntuu vaan niin pöllöltä kaikki. Noh, kunnon yöunten kautta uuteen päivään... Nyt ei millään enää VOI aivot jyllätä täysillä... !
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Yussra
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #64 : 19.05.2006 21:35:42 » |
|
Mäkin olin aluksi, että upeeta-mahtavaa (ettei jopa IHQA! ) Jumalan sormi kartallani! Innostuneena sitten Raimo A. Nikulan kirjasta vähän valaistusta hain - ja kas' mitä löytyi: "...yod voi osoittaa kuviona, että ihmisellä on pitkäaikainen kehityksen vuotokohta, joka pitää alemmuutta, huonovointisuutta tai viihtymättömyyttä vireillä...". IRRALLINEN LAINAUS EI TIETYSTI PALJON KERRO, mutta Nikulan näkökulma tähän yodiin vaikuttaa kovin erinlaiselta kun Tanhuan. Mielenkiintoista tulkinnan moninaisuutta näissä!
|
|
|
tallennettu
|
Asc Jousimies Au Neitsyt Kuu Kaksoset Apina
Punainen kosminen maa Elämänpolku 11
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #66 : 19.05.2006 22:09:10 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #67 : 19.05.2006 22:09:41 » |
|
Luettuani ton yhden Nikulan kirjan voin vaan todeta, et hänellä on yleensäkin kaikkeen jotenkin negatiivisemmalta ja ahdistavammalta kuulostavat tulkinnat... Painopiste ongelmissa ja haasteissa. No, jotkut tykkää kauhutarinoista... Ja kiitos kaunis sinullekin perhonen.. Ja hyviä viininhuuruisia pakkaussessioita Asterixille...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Nikita*
Vieras
|
|
« Vastaus #68 : 19.05.2006 22:57:27 » |
|
Humalan sormi... Gigianne ja Asterix olette kyllä loistavia. Minulla olisi kysymys tuosta omasta Kehto kuviostani... Kun siinä mainittiin siitä oppositiosta, joka on siihen kuvioon ikään kuin avain niin onko se kyseinen opp. minulla tuossa kuviossa Chiron Härässä 25 astetta 12.huone ja Jupiter Skorpionissa 23 astetta 6. huone? Kun ne muut siinä näyttivät kolmioilta... Niin ja miten tuota "avainta" nyt sitten pitäisi tulkita?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #69 : 19.05.2006 23:22:21 » |
|
..mikä/kuka kehtoa keinuttaa? vaiko ? 12 huoneessa kehto keikkuu vähemmän turvallisesti vaikka kuinka ois härässä, henkinen sitkeys ilmenee myös fyysisesti 6 huoneessa illuusio maallisesta mammonasta vastaan henkinen uudistumiskyky, parannatko rahasta vai parantamisenlahjasta?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Nikita*
Vieras
|
|
« Vastaus #70 : 19.05.2006 23:37:44 » |
|
No mutta onko se aina jokotai? Pitäiskö mun nyt päättää kumpaa haluan elämältäni? Henkistä uudistumista vai maallista mammonaa?
Jospa se nyt menikin niin että toi opp. on se ongelma ja ne kolmiot siinä ympärillä auttaa ratkaseen sitä...?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #71 : 20.05.2006 12:00:50 » |
|
ei se ole joko tai mutta keinuminen vie sitä aina välillä jompaan kumpaan painotukseen,voihan se keinunta olla tuudittavaa ja tyydyttävää sekä että, tuskinpa vauvelikaan nukahtaa merenkäynnissä vaan sopivassa pienessä liikkeessä,liikettä siinä varmaan pitää edes vähän olla, kultainen keskitie niinkuin elämässä yleensäkin se paras
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #72 : 20.05.2006 15:02:19 » |
|
Asterix puhui mustasukkaisuudesta pluto venus oppositiossa. Olin itse ennen tuota kertomaani hyvin mustasukkainen, tapahtuma kuitenkin opetti ja tajusin että mustasukkaisuuteni on turhaa. Voi epäillä ja pelätä mutta ei se mitään auta. Jos jotain on tapahtuakseen niin se tapahtuu mustasukkaisuudesta huolimatta. Turha pelätä etukäteen ja pilata kaikki sillä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #73 : 20.05.2006 19:19:09 » |
|
Minulla olisi kysymys tuosta omasta Kehto kuviostani... Kun siinä mainittiin siitä oppositiosta, joka on siihen kuvioon ikään kuin avain Niin ja miten tuota "avainta" nyt sitten pitäisi tulkita?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taria
Kanta-astroilija
Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)
|
|
« Vastaus #74 : 20.05.2006 19:47:05 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kaksoset Nouseva Kauris
Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja (http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
|
|
|
|