Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Symbolijärjestelmät  (Luettu 3073 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
jadex
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61


Profiili
« : 08.05.2014 13:05:41 »

Onko teillä kokemusta symbolien käytöstä? Mitä rituaaleja siihen liittyy, miten symbolit toimivat?

Olen kokeillut Ingmar-symbolijärjestelmää. Kirjoitan paperille omat tietoni, asian, jota käsittelen ja
loppuun "paras tapahtukoon", "kaikkien parhaaksi" tms. Sitten suljen tekstin ympyrän sisään. Muistelen
kuulleeni, että paperia pitäisi säilyttää 21 vuorokautta. Onko sillä väliä, kuinka paperin hävittää?

Symbolin voi piirtää muuallekin kuin paperille. Esim. ruoka-, juoma-, lääkepakkauksiin puhdistamaan,
autoon antamaan suojelusta... Mihin te käytätte symboleja? Löytyykö linkkejä symbolisivustoille?
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 08.05.2014 13:36:42 »

Tämmöinen sivusto löytyi ihan vain haulla 'Ingmar symbol'
http://matrix-informational.blogspot.fi/2011/07/sacred-symbols-of-larimar-and-ingmar.html

Ko sivustolla on monenlaisista symboleista ja niiden käytöstä, oikeassa laidassa juttujen otsikot, otin tuohon vain ensimmäisen eli osan 1 Ingmar-symboleista. 

Minusta nuo ovat pikemminkin yleistä rajatietoa/new-agea kuin noituutta, alkutekstissä sanotaan että symbolit on saatu kanavoituina.

(Itse toimin shamaanina 'sumeasti' eli ei mihinkään kaavoihin sidotusti, vaan silloin harvoin kun tarvitsen rituaaleja, keksin ne itse siinä hetkessä ja samaan tarkoitukseenkin rituaali voi olla eri kerroilla erilainen. Symboleja en ole käyttänyt paitsi futhark-riimuja.)

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: