|
Eklektikko
|
|
« Vastaus #1 : 12.05.2014 10:02:35 » |
|
Sen jälkeen kun aloin tehdä energiahoitoja (minulla kanavat aukenivat itsestään ilman kursseja) huomasin saman ilmiön; aina välillä kämmenet kuumenivat itsekseen samalla tavoin kuin hoitaessa.
Minulle tuli semmoinen intuitiivinen tunne siitä, että niinä hetkinä hoitoa kulki lävitseni jonnekin missä sitä erityisesti tarvittiin ja sittemmin annoinkin luvan hoitaa kauttani tuolla tavoin, oletan tosin että jonkin alitajuisen luvan olen antanut jo aiemmin kun kerran ne kämmenet sillä tavoin kuumenivat. Ellei hoito sitten mennyt itselleni, mihin toki aina on lupa. Oudointa hommassa on se, että se tuntuu useinmiten tapahtuvan alkuiltapäivästä klo 13-15 välillä.
Hoidan muutenkin kaukohoitona suurimmaksi osaksi ja vain välillä sillä 'kättä päälle' menetelmällä.
|
|
|
tallennettu
|
DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
|
|
|
sideman
|
|
« Vastaus #2 : 12.05.2014 10:39:13 » |
|
Viime aikoina on kämmeneni usein lämpimät, jopa kuumat. Olen käynyt reiki 1:n ja tiedän miltä tuntuu kun energia kulkee. Nykyään vaan kämmenet kuumenee ihan itsekseen, ilman pyytämistä, ja ilman että olen hoitamassa ketään. Miksiköhän? Onkohan se kehotus hoitaa ihmisiä enemmän vai mistähän on kyse?
Kiitos jo etukäteen kommenteista ja mielipiteistä!
Mitä tarkalleen ottaen tarkoittaa 'kuuma' tuossa yhteydessä. Yli 37 astetta?? Lisäys: muistikuvani mukaan minulla oli kankkuspäivinä kädet kuumat silloin, kun vielä harrastin melko rankkaa viikonloppukännäystä. Ajattelin tuon johtuvan siitä, että en kyennyt syömään juuri mitään enkä juomaan kahvia. Kenties se osittain liittyi jopa hetkelliseen gluteenittomuuteen?? Muutoin minulla tuppasivat kämmenet olemaan kuin jääkalikat, kun vaata-tyypillä mm. runsas kahvi ilmeisesti häiritsee verenkiertoa. Tuolloin tuli normaalisti juotua 4 - 6 kuppia sumppia päivässä...
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.05.2014 11:06:10 kirjoittanut sideman »
|
tallennettu
|
|
|
|
Eklektikko
|
|
« Vastaus #3 : 12.05.2014 11:14:54 » |
|
Kuuma tarkoittaa tässä ihan puhtaasti subjektiivista tuntemusta kämmenissä, ei mitään mitattua tulosta. Minulla siihen liittyy lisäksi kihelmöivä tunne, jonka unohdin ihan mainita edellisessä viestissäni.
Miksi alkoholin juomisen jälkeen kuumottaa, sinulla niitä käsiä, muilla ehkä muita paikkoja tai koko kroppaa: Alkoholi kuluttaa kropasta magnesiumvarastot pois ja yksi magnesiuminpuutteen oire on ihon kuumotus.
Viileäkin ihminen voi siis kuumottaa krapulapäivänä, sinä ehkä huomasit erityisen hyvin kämmenissä ilmiön koska kädet muuten ovat niin viileät.
|
|
|
tallennettu
|
DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
|
|
|
sideman
|
|
« Vastaus #4 : 12.05.2014 12:26:08 » |
|
Kuuma tarkoittaa tässä ihan puhtaasti subjektiivista tuntemusta kämmenissä, ei mitään mitattua tulosta. Minulla siihen liittyy lisäksi kihelmöivä tunne, jonka unohdin ihan mainita edellisessä viestissäni.
Miksi alkoholin juomisen jälkeen kuumottaa, sinulla niitä käsiä, muilla ehkä muita paikkoja tai koko kroppaa: Alkoholi kuluttaa kropasta magnesiumvarastot pois ja yksi magnesiuminpuutteen oire on ihon kuumotus.
Voipi olla, mutta itse koin sen verenkierron paranemisena, ja kaiken kaikkiaan miellyttävänä, varsinkin kun Vi..ööö...verenkierto tuntui paranevan "muuallakin"... :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Avicii
|
|
« Vastaus #5 : 12.05.2014 14:00:53 » |
|
Oudointa hommassa on se, että se tuntuu useinmiten tapahtuvan alkuiltapäivästä klo 13-15 välillä.
Minä itse ja moni muu sanoo että väsähtää aina tuohon aikaan ja tämä alkoi about 3 vuotta sitten ja on jatkunut nyt siitä lähtien. Hassua! Minulla kuumenee kämmennet kun pyydän parantavaa/eheyttävää energiaa. Vuosia sitten kun annoin energiahoitoja niin sama efekti, tosin nykyään en usko että se menee kenellekään muulle kun mulle.
|
|
|
tallennettu
|
You were born to be real not to be perfect.
|
|
|
Eklektikko
|
|
« Vastaus #6 : 12.05.2014 14:03:51 » |
|
Tuohon aikaan väsähtämiselle on luonnollinen selitys: Kroppa haluaisi mielellään pienet nokoset noin 12 tuntia yöunen keskikohdan jälkeen, mikä osuu useimmiten tuolle aikavälille.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Avicii
|
|
« Vastaus #7 : 12.05.2014 14:30:15 » |
|
Ahaa, okei
|
|
|
tallennettu
|
You were born to be real not to be perfect.
|
|
|
t.touhula
|
|
« Vastaus #8 : 12.05.2014 15:59:27 » |
|
Energiahoitokurssille vaan, kun kerran kämmenet kuumenee. Hoitava energia yrittää keskittäää itseään kulkemaan kauttasi.
Kertoo vahvaa kieltä eheytymisesi tasosta sekä antaa vinkkiä tulevista toimistasi.
|
|
|
tallennettu
|
Vapaus - mikä ihana sana!
|
|
|
Anitaaah
|
|
« Vastaus #9 : 12.05.2014 19:58:16 » |
|
Viime aikoina on kämmeneni usein lämpimät, jopa kuumat. Olen käynyt reiki 1:n ja tiedän miltä tuntuu kun energia kulkee. Nykyään vaan kämmenet kuumenee ihan itsekseen, ilman pyytämistä, ja ilman että olen hoitamassa ketään. Miksiköhän? Onkohan se kehotus hoitaa ihmisiä enemmän vai mistähän on kyse?
Kiitos jo etukäteen kommenteista ja mielipiteistä!
Tuttua tämä. Kämmenet kuumenevat sekä kaukohoitoa lähettäessä että satunnaisesti myös muulloin. Energian virtausta .. johtuupa satunnainen kuumeneminen sitten mistä tai kenestä tahansa. Myös on huomion arvoinen seikka tuo käsien kuumeneminen kun hoitaa itseään, sen tuntee sekä kehollaan että tosi hyvin pääkoppasessaan. Usein kädet kuumenevat pelkästä aikeesta välittää energiaa, tai hoidosta puhuttaessa. Herkässä on .. joten meimi, hoitoa kehiin !!!
|
|
|
tallennettu
|
~ kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa ~
|
|
|
|
~Karuna~
|
|
« Vastaus #11 : 12.05.2014 21:21:57 » |
|
Bioenergiaa voimme jokainen välittää toisillemme milloinka vain ja se onkin ikivanha metodi ihmisten kesken hoitaa kehon erilaisia kiputiloja sekä vammoja. Ei tarvitse kurssia siihen käydä. Mutta jos tahtoo välittää korkeampitaajuuksista, univeraaalia rakkauden energiaa itsensä kautta niin siihen tarvitaan aktivoinnit tuollaisen energian kanavoinnin mahdollistamiseksi kauttamme. Esim. Reiki energia on älyllistä energiaa, joka kyllä tietää mitä tekee, kunhan vain olemme sille täällä maan päällä se kanava. Eikä Reikin välityksessä kulu oma bioenergia ollenkaan eikä sen takia edes tekemiset väsytä vaan päin vastoin sillä saa korkeampivärähteisen energiakehon, jota toiset kutsuvat valokehoksi koska se auttaa uudistamaan oman elämän.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Siiri 58
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #12 : 12.05.2014 21:41:10 » |
|
Minulta lähtee reiki energiaa käsien kautta vähän väliä, niille joille olen sitä antanut ennempää,niin heidän ajatuskin että tarttis saada hoitoo, laukaisee kämmenien lämpenemisen. Ite en tie kenelle menee, mutta sanon vaan et olkaa hyvä vaan kelle sitten meneekin.Sohvan nurkassa oleva lemmikki kanikin kerran veti aikalailla sitä. Siitä sitten huomasinkin, että reppana oli ihan kipeä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Anitaaah
|
|
« Vastaus #13 : 12.05.2014 22:07:39 » |
|
Kyllä sen kuumenemisen myös tuntee. Kontaktihoidossa itselläni on siitä kokemusta saadessani reikihoitoa, tosi kuumalle tuntui ystävän kädet. Ja myös itse välittäessäni energiaa kontaktihoidossa, kaveri sanoi ´polttaa´ kun käteni olivat hänen rintakehällään.
Kaukohoidossa on tuttua myös tuo mainittu käsien kihelmöinti ja pistely. Kädet kuumenee, pistelyä on kyynärpäihin saakka. Myös kasvoissa saattaa olla tuntemuksia. Kaukohoitoa vastaanottaessa useinkin lämmöntunne alkaa ikäänkuin nousta jalkapohjista ylös kehoon.
|
|
|
tallennettu
|
~ kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa ~
|
|
|
sideman
|
|
« Vastaus #14 : 12.05.2014 22:52:58 » |
|
Niin, kyse on nimenomaan kuumenemisen tunteesta, en ole mitannut lämpötiloja . Ja myös minulla tuntuu kihelmöintiä, välillä ihan pistelyä. Niin minäkin olen ajatellut, että energia kulkee kauttani sinne, missä sitä tarvitaan. Ehkä pitäisi todella alkaa harjoittelemaan kaukoenergian lähetystä. Kyllähän maailmassa tarvitsijoita riittää. Kyllä sen käsien kuumenemisen tuntee. Minulla on ollut työkaveri joka välitti reiki energiaa minulle. Kokeilin reiki lähetyksen jälkeen hänen käsiään, jotka olivat aivan tulipunaiset. Kädet tuntui kuumilta, niinkuin olisi koskettanut korkeassa kuumeessa olevan poskea. Ne tuntui luonnottoman kuumilta. -alauda Voisiko seikka olla siten, että mitä kokemattomampi lähettäjä, sitä enemmän "lähetin" kuumenee, kuten sähkö kuumentaa materiaalia sitä enemmän, mitä voimakkaammin materiaali vastustaa sähkön virtausta? Lisäys: FWIW, suht. nuorena (n. 60-v.) näyttävät kuvan kera mainitut mestarit poistuneen keskuudestamme: http://en.wikipedia.org/wiki/Reiki
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.05.2014 23:10:33 kirjoittanut sideman »
|
tallennettu
|
|
|
|
|