Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kämmenet kuumenee  (Luettu 14316 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 13.05.2014 07:59:23 »

Mutta jos tahtoo välittää korkeampitaajuuksista, univeraaalia rakkauden energiaa itsensä kautta niin siihen tarvitaan aktivoinnit tuollaisen energian kanavoinnin mahdollistamiseksi kauttamme

Olen ylläolevasta eri mieltä. Olen  sitä mieltä että kaikki voivat välittää parantavaa korkeampitaajuuksista energiaa myös ilman mitään aktivointeja siinä vaiheessa, kun ovat tasapainottaneet itseään riittävästi. En itse asiassa näe mitään eroa jonkin vähäisemmän 'bioenergian' ja 'korkeampitaajuuksisen energian' välillä eli ihan suoraan en usko tuollaisiin erotteluihin ollenkaan, se on samaa energiaa ihan kaikk. Ainoa ero on siinä kuinka paljon/voimakkaasti se ihan sama energia virtaa kunkin lävitse.

Näen pyrkimykset määritellä hoitoenergioita 'korkeampiin' tai 'matalampiin' fyysisen tason harhan aiheuttamana tarpeena määritellä asioita hierarkkisesti. Verhon toisella puolella ei ole hierarkioita, ne ovat vain ihmisen päässä. Kuten ovat myös kaikenlaiset tarpeet tietynlaisille aktivoinneille, vihkimyksille ja rituaaleille, vaikka jotkut niitä toki tarvitsevatkin ihan sen vuoksi että uskovat niitä tarvitsevansa: Kanssaluojina saamme sitä mitä tilaamme.  Grin

Minä 'aktivoiduin' ihan itsestään hoitamaan ilman mitään vihkimyksiä ja sen jälkeen sain useassa henkilökohtaisess kanavoinnissa vahvistuksen siihen että minun nimenomaan on tarkoitus hoitaa, vaikka sitten vapaaehtoistyönä, jos jotain muuta teen päivätyökseni. Korostan tässä siis sitä, että olin itse vastahakoinen ja rupesin hoitamaan nimenomaan koska minulle välitettiin tieto siitä että se on tarkoitus. Meillä virtaa ihan yhtä lujaa erään reiki-masterin kanssa, jonka kanssa hoidamme mielellämme toisiamme koska tuo virtaus on voimakas nimenomaan siksi että olemme jotenkin samalla 'taajuudella.' Hän on sitä mieltä että ihan sama miten aukeaa tai miten avataan, samaa energiaa se kuitenkin on eikä millekään erityisille vihkimyksille tai aktivoinneille ole  kaikilla tarvetta.

Reikiä tekevätkin ovat siis näemmä asiasta montaa mieltä, Karuna, ja jotkut ovat siitä eri mieltä kuin sinä.
« Viimeksi muokattu: 13.05.2014 08:05:40 kirjoittanut Eklektikko » tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 13.05.2014 08:04:38 »

Voisiko seikka olla siten, että mitä kokemattomampi lähettäjä, sitä enemmän
"lähetin" kuumenee, kuten sähkö kuumentaa materiaalia sitä enemmän, mitä
voimakkaammin materiaali vastustaa sähkön virtausta?

Ei ainakaan minulla, vaan sitä mukaa kun hoitojen antaminen on vuosien varrella käynyt luontevammaksi ja energian virtaus voimakkaammaksi, sitä enemmän on tullut tuota kuumuuden/kihelmöinnin tuntemusta. Kokemattomana silloin vuosia sitten kokemus oli lievempi. Ehkä ei  kannata yrittää noita analogioita fyysiselle tasolle kvanttitason asiosta...  Wink

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
punapaju
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #17 : 17.05.2014 16:25:40 »

Kyselisin että onko tuo kuumotus käsissä siten ainoastaan niillä ihmisillä joilla energianvälitys toimii, vai voisiko välittää energiaa käsillä, ilman tuota tunnetta ?   idiot2
tallennettu
Anitaaah
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #18 : 17.05.2014 18:06:38 »

Parantava energia on samasta lähteestä, kutsutaanpa sitä sitten millä nimellä tahansa,
ja käytetäänpä kuka mitäkin tapaa sen välittämiseen. Näin ymmärrän asian.

Kautta aikain on ollut käsillä parantajia, kätten päälle panijoita,
ilman minkäänlaisia kurssituksia ...
tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: