En tunne näitä energia-, tms juttuja lainkaan,mutta olen alkanut seurailla täällä käytyjä keskusteluja. Ja niistä tulikin mieleen omat kokemukseni.
Itselleni käy välillä niin, että kun ihminen tulee viereen, niin itselleni tulee todella epämukava olo, kun tunnen heidän lämpönsä, joka tuntuu itselleni sillä hetkellä aivan liian kuumalta ja tulee ns päälle.
Kyse voi olla esimerkiksi omista lapsista ( tai muistakin ihmisistä) ja tilanne on muutoin ihan ok. Tätä käy aika harvoin, silloin tällöin. Muutoin ei haittaa jos ihminen tulee lähelle, eli ei ole tarvetta pitää mitään erityistä väliä esim. kanssakeskustelijaan.
Taitaa olla ihan normaali ilmiö, mutta en ole tullut jutelleeksi siitä kenenkään kanssa.
Toivottavasti et pahastu, että tungen itseni tänne ja vastaan sinulle. Tuo sinun kokemuksesi alkoi kiinnostaa minuakin. En nimittäin ole kokenut itse tai kuullut muiden kertoneen, että vieraasta tai tutusta ihmisestä välittyy lämpöä mainitsemallasi tavalla. Tuleeko sinulle epämukava olo eka vai tuleeko se lämmön seurauksena?
On normaali ilmiö, että tuntee lähelle tulevan ihmisen olemuksen joko miellyttävänä tai sitten ei. Se, että koet sen lämpöenergiana voisi viitata yksinkertaisesti siihen, että sinulla on sellaista herkkyyttä, joten se on sinun tapasi aistia näitä asioita. Olet ehkä kinesteettinen. Sinua ei ilmeisesti haittaa tuo, mutta jollet halua kokea muiden energioita niin voimakkaasti, pyydäpä joka päivä tasapainotus ja suojaukset esim. Monadiltasi.
Joku saattaa imeä voimiasi, jollet pyydä suojauksia. Itse olen sen kokenut pari kertaa. Myös arkkienkeli Mikaelilta voi muuten pyytää suojausta ja vaikkapa kuvitella indigonsinisen puvun ylleen, vähän kuten Star Trekin näyttelijöillä oli. Pidin muuten sitä hyvänä sarjana silloin, kun olin vielä nuori. Taisin katsoa (lähes) kaikki jaksot.