Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarot kortit!  (Luettu 33040 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #15 : 09.12.2005 18:44:27 »

Itselläni on nyt klassiset Tarot kortit. Ostin ne noin pari viikkoa sitten ja teen tuttavuutta niiden kanssa. Minulla oli puolen vuoden tauko tartoteista ja tuntui kuin olisi kulkenut pimeässä ilman taskulamppua.
Olen omistanut kolmet eri tarotit, mutta kun muutin uuteen asuntoon, niin auttamassa oli isäpuoleni sisko helluntai-uskovaisen miehensä kanssa ja he varastivat kaiken ennustamiseen ja astrologiaan liittyvän kirjallisuuden ja kaikki kolmet kortit ja vetivät ne kirveellä palasiksi ja paiskasivat takkaan. Cry
Pakottivat vielä katsomaan ja se ukko hihkui mielipuolisen pirullinen ilme naamallaan Jeeseuksen nimeen sitä ja tätä. idiot2

Asterix

Järkyttävää luettavaa! Hyvä esimerki ihmisistä, jotka luulevat tiettämättömyyksissään ja ahdasmielisyydessään pystyvänsä raakalaismaisilla keinoillaan ja oman käden oikeuteensa tarttumalla vaikuttamaan toisen elämäntapaan. Yksinkertaisuudessaan äärimmäisen masentava esimerkki nyky-yhteiskunnan suvaitsemattomuudesta. Itseasiassa Nämä kaksi rikkoivat järkyttävän raa'asti selkeitä oikeuksiasi.   tickedoff  Suomessa on laissa säädetty  laki uskonvapaudesta.  Jokaisella meistä on velvollisuus noudattaa sitä. Varsinkin nyt.

Toivottavasti sinun ei tarvitse tavata näitä keskiajan noitavainoajien perillisiä!
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #16 : 09.12.2005 23:16:24 »

Toivottavasti kostit mokomille Asterix eroamalla kirkosta? Minäkin tein niin. Smiley
tallennettu
ani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 78


Profiili
« Vastaus #17 : 12.12.2005 11:13:02 »

itse olen miettinyt paljon kirkosta eroamistani ,kun se ei anna mitään minulle henkisesti.verothan sinne on maksettava.mutta mitä minä saan tilalle sitten siitä,seurakunta ja pappi on jättänyt minut "heitteille"mutta teenkö minä oikein jos eroan sitä mietin, onko se sopivaa ja hyväksyttävää ajattelenko minä liian itsekkäästi siitä. sisin sanoo että pitäisi erota mutta jokin haraa vastaan.ja pitäisikö lapseni myös erota kirkosta voinko minä päättää hänen puolestaan on vasta 7v.
tallennettu
koskehel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #18 : 12.12.2005 11:47:30 »

Minulla on Oshon Zen kortit olleet jo muutaman vuoden ja olen erittäin tyytyväinen niihin. Ne ovat kauniisti kuvitettuja ja kirjassa on aina kaksi tulkintaa kyseiselle kortille. Taiteilijan ja Oshon tulkinnat. Ne ovat helposti ymmärrettäviä. Minusta Crowleyn tulkinnat ovat jotenkin vaikeita ymmärtää.
Intuitiota minulla ei ole niin paljon, että voisin siihen luottaa.
Käytän kortteja harvakseltaan, yleensä aina silloin kun jokin asia askarruttaa.
Esimerkiksi vuosi sitten olin lähdössä matkalle ja minulle tuli pari viikkoa ennen matkaa kohtaus, jossa kurkkuni turposi, enkä saanut vedettyä henkeä. En tiennyt mistä se johtui. Nostin tarotin ja kortti oli Osallistuminen. Silloin tiesin, että voin huoletta lähteä. Enkä sen antoisampaa matkaa ole koskaan tehnyt.
Nyt marraskuussa tuli eteen tilanne laitanko kehitysvammaisen tyttäreni asuntolaan. Hän on asunut kotona ja on jo 30 vuotias. Nostin tarotin ja kortti oli Rohkeus. Eli taas aivan selvä vastaus. Minulta sitä rohkeutta vaaditaan, että päästän irti tyttärestä ja luotan, että joku toinenkin hänestä pystyy huolehtimaan.
Korttiani olen lainannut myös veljeni tyttärelle, enkä ole nähnyt siinä mitään pahaa. Ne ovat toimineet myös hänellä.
Suosittelen lämpimästi Oshon Zen tarot -kortteja ja -kirjaa.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #19 : 12.12.2005 22:03:31 »

Hmmm....
Minulle Tarotit ovat vain ikään kuin "varmistus" omalle intuitiolle. Yleensä tiedän, että tiedän, siis tunnen ja näen miten asiat jollakin ihmisellä ovat, mutta minusta on mukava kysyä Universaalilta ikään kuin kuvallinen varmistus korteilla viestiin, minkä saan intuition kautta. Smiley Kortit ovat minulle ikään kuin apupyörät pikku fillarissani. Wink

Joskus omat motiivini/tunteeni jotakuta kohtaan voivat sekoittua intuitioon ja vääristää sanomaa, jolloin kortit ovat hyvä peili asioihin.  Wink

Olen käyttänyt monenlaisia kortteja vuosien aikana. Tosin olen kiinnostunut kaikenlaisista näkemisen lajeista, kädetkin kertovat paljon omistajastaan kuten unetkin.
 
Pyrin koko ajan siihen, että jossain vaiheessa en tarvitse kortteja ja luotan omaan intuitiooni 100%. Matkaa siihen on...  Grin

Iloa, valoa ja rakkautta,

Alex
tallennettu
Nefertari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100



Profiili
« Vastaus #20 : 14.12.2005 19:48:14 »

Usko pois, on niitä muitakin jotka ovat korteistaan tarkkoja! Sain teininä joululahjaksi Zen tarot kortit ja kukaan muu ei niihin ole saanut koskea. Tosin olen myös tarkka siitä, etten yritäkään muille ennustaa. Kuten ohjeet kuuluvat, ovat ne nimenomaan itsensätutkiskelun apuväline. Ja toimii. Se on kaiketi yksilöstä kiinni, millaisiin kortteihin haluaa uskoa ja kuinka käyttää, mutta joku jolle oma itsensä on tärkein lienee Zen kortit oikea valinta.
 
Itse olen varsin vaihteleva persoona ja joskus ajattelu olisi tarpeen... En ole niinkään varma voiko taroteilla ennustaa ( tai siis zen korteilla ) Minusta tuntuu, että tuli kortti mikä hyvänsä se kertoo miltä sisältä tuntuu ja vahvistaa sitä päätöstä. Ehkäpä se ei ole niinkään korteista kiinni...mutta toisaalta, mistäs minä voin tietää koska hyvin harvoin on tullut eteeni kortti joka ei kävisi mihinkään tilanteeseen. Mutta koska minä itse vain uskon että ne toimivat, niin pakkohan niiden on toimia.  Smiley ja se tunne sisällä on tärkein.

Kiva huomata että muillakin on Zenejä.
tallennettu

Härkä
Nousumerkki skorppioni
Aurinko härässä
Kuu oinaassa
Merkurius oinaassa
Venus Oinaassa
Mars skorppionissa
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #21 : 14.12.2005 20:03:05 »

Minulla on kahdet kortit, itse hankitut Crowleyt ja lahjaksi saadut Rider Waitet. Jostakin syystä en ole päässyt sinuiksi kummankaan pakan kanssa, tai voihan olla, että Tarotin hallitseminen ei ole minun osani tässä maailmassa...  Sad

Onko jollakin kokemusta Kosminen Tarot -korteista ja kirjasta? Netin kautta katsottuna niiden kuvitus on kauniin kosminen, astrologiaankin viittaava ja luin kirjan arvostelusta, että oppaassa on selitys jokaisen kortin astrologisesta vastaavuudesta. Mutta tietääkö joku, onko astrologiaa korttien selityksissä enemmänkin vai vain sen verran kuin esim. Crowleyn kirjassa, eli astrologinen vastine mainitaan suunnilleen yhdellä lauseella?
tallennettu

selkälokki
Vieras
« Vastaus #22 : 15.12.2005 22:07:22 »

Hei May!!
Miulla on nuo kosmiset.
Hankin ensin ne Crowleyt ja kosmiset noin kuukausi sitten.
Astrologiaa siinä kirjassa ei ole sen enempää, mutta kirjan selostukset ovat suoraviivaisemmat, eikä niin runsaalla symboliikalla varustellut kuin Crowleyn kirjassa.
Itseäni puhuttelee vielä paremmin juuri tuo kosminen tarot.
Saan siitä kirjan tekstistä jotenkin paremmin selvän.
Mutta se riippuu varmaankin ihan ihmisestä.... Smiley
tallennettu
mystery62
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #23 : 15.01.2006 22:08:20 »

Kiva kuulla, että joku muukin tulee aina häirityksi ottaessaan tarot kortit esiin. olen omistanut kortit vasta vähän aikaa ja tuntuu, ettei niihin edes pääse kunnolla käsiksi kun niitä jo pitää piilotella.. mistä löytäisi parhaan suomalaisen tulkintaoppaan? itse olen lainannut kirjastosta, mutta jokin tulkinnoissa häiritsee! Undecided
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #24 : 17.01.2006 14:52:11 »

Ehkä huolemme siitä, näkeekö netti- tai puhelinennustaja tulevaa johtuu siitä, ettemme pysty olemaan kasvotusten ennustajan kanssa. Hän ei pääse "fyysisesti" kosketuksiin kanssasi, etkä sinä pääse kosketuksiin hänen kanssaan. Molemmat luovat kuvan toisistaan pelkän tekstin tai kuullun äänen perusteella. Jos hän ole ole tavannut sinua, miten hän voisi tietää asioista.

Itse uskon siihen, että ihminen jättää jälkensä kaikkialle. Minäkin olen jättämässä omaa energiaani tähän tekstiin. Ajattelisin, että oikein selvänäköiset ihmiset pystyvät tiedostaen tai tiedostamattaan nappaaman tämän energian ja pääsevät tällä tavoin kosketuksiin toisen ihmisen kanssa.

Ja niin, olemmehan me pohjimmiltamme kaikki yhteydessä kaikkeen - myös toisiimme  Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #25 : 17.01.2006 14:53:15 »

Mitä mieltä olette muuten siitä, että joku ennustaa internetin välityksellä taroteista esim. tulevien lasten lukumäärää sellaisten tietojen pohjalta kuin kysyjän ikä, jo olemassa olevat lapset ja jos on raskaana, niin odotetun lapsen laskettuaika.
Kuinka luotettavaa tämä tämmöinen ennaltanäkeminen teidän mielestänne on? Sain ihan mukavan vastauksen tällaiselta ennaltanäkijältä, mutten oikein tiedä miten siihen pitäisi suhtautua. Osa minusta haluaa uskoa vastaukseen, mutta osa minusta taas epäilee.  Huh

Miksei sitä voisi nähdä...? Eihän selvänäössä ole oleellisinta tietääkään maallisia tietojasi, vaan se energia, mikä sinusta säteilee ja mitä se kertoo.
Tokihan kun taroteilla tulkitsee, on hyvä tietää, mihin haluaa vastauksia ja mikä on tärkeintä tietää. Se auttaa tulkitsijaa ymmärtämään korttien sanoman juuri ko. henkilölle.  Wink

Itse olen katsonut ihmisille, jotka ei eivät ole fyysisesti paikalla, mutta yleensä jotenkin myös tunnen he. Joskus olen katsonut muutamia kertoja tuntemattomille, mutta jotenkin se on vain helpompaa kun ihminen on fyysisesti paikalla energioidensa kanssa tai sitten on yhteydessä puhelimitse tai kirjeitse/meilitse, jolloin on kosketuksissa ihmisen energioihin.

Toki ei kannata ihan vakavissaan kaikkea ottaa, ei mikään ole kiveen kirjoitettua missään selvänäkemisessä, mutta voihan sitä kaikkea kokeilla. Wink  
Vaikka taroteista katsomista netissä. Cheesy

Jokainenhan kuitenkin itse päättää omasta elämästään ja luo omaa tuleivaisuuttaan itse. Esim. tarotithan kertoo vain sen hetkiset energiat, mitkä elämässä vaikuttavat.  Smiley

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
tallennettu
vilmu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 92

~Au skorpioni ~Ac leijona ~Kuu rapu


Profiili
« Vastaus #26 : 19.01.2006 21:46:34 »

Hankin jokin aika sitten Ryder Waiten kortit (tai miten se nyt kirjoitetaankaaan  buck2).

Joka tapauksessa, en ole päässyt niidenkään korttien kanssa vielä aivan sinuiksi. Mutta ehkä se tulee pikku hiljaa. Vaikka olinkin sitä mieltä että Crowleyn pakka on hankala, niin nyt se alkoikin tuntua läheiseltä... Hah haa.

Jotenkin nuo erilaiset pakat kyllä houkuttavat. TEkisi mieli keräillä erilaisia. Ehkäpä alankin keräillä.

Selkälokki, miltä kosmiset kortit ovat tuntuneet. Ostaessani noita Waiten kortteja, hiplailin monia muitakin ja nuo kosmiset olivat yhdet niistä. Ne olivat kyllä hurjan kauniit. Tosin melkeinpä kaikki ovat kauniita..
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #27 : 19.01.2006 23:38:41 »

Hankin -98 Rider Waitit ja niitä käytin viime vuoteen asti.Ne olivat vain ja ainoastaan omassa käytössäni.Puisessa rasiassa,silkkiliinaan käärittynä ja seassa pieniä"mystisiä"esineitä.
Viime vuoden aikana hankin ensin Oshon Zen-tarotit.Sitten Kosminen Tarot,joissa aivan upeat ja puhuttelevat ison arkanan kortit,vaan pienet jotenkin ilmeettömiä.
Tuli hankittua myös Diana Cooperin enkelikortit,sekä Doreen Virtuen Arkkienkelikortit.Enkeleiltä kyselen neuvoja lähinnä tunteitten ymmärtämiseen.Kovasti tuntuu vastaukset sopivan kulloisinkiin mielialoihini.
Oshon kortit omiin kysymyksiini tuntuvat parhailta.Niissä jo pelkät kuvat kertovat niin paljon,ettei siihen rinnalle kaipaa välttämättä kirjaa.Kirjoja kuten Oshon Neo-Tarot ja Zieglerin Parisuhdetarot,olen hankkinut myös.Käytän jotain edellä mainituista pakoista ja luen nuo tulkinnat sitten.

      smitten  smitten  smitten
tallennettu

selkälokki
Vieras
« Vastaus #28 : 19.01.2006 23:52:35 »

Lainaus
Selkälokki, miltä kosmiset kortit ovat tuntuneet. Ostaessani noita Waiten kortteja, hiplailin monia muitakin ja nuo kosmiset olivat yhdet niistä. Ne olivat kyllä hurjan kauniit. Tosin melkeinpä kaikki ovat kauniita..

Oisko liioiteltua sanoa, että suorastaan rakastan niitä!!!
Jotenkin ne sopii miulle paremmin, kuin Crowleyt. Ja se kirjan teksti on selvempi miulle.
Minuakin kyllä kiinnostaisi keräillä vaikka mitä kortteja.
Oshot vois olla seuraavat... Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #29 : 19.01.2006 23:59:14 »

Hmmmm...  Onko teillä samaa ongelmaa kuin itselläni, että muille näkee selvemmin ja muita on helpompi auttaa kuin taas kun itse "jonkun muka visaisen ongelman" kanssa painii Tarotteja tulkiten, niin hitsi kun on välillä niin sumussa eikä oikein tiedä mitä uskoa? idiot2


Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: