Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarot kortit!  (Luettu 33017 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #30 : 20.01.2006 00:43:53 »

Asterix!

Kyllä,kyllä,kyllä! Cheesy
Ainakin jos kyseessä ystävä tai muu läheinen ihminen.Tuntuu kuin kortit vastaisivat aivan suoraan esitettyihin kysymyksiin.
Vieraammille jotka vain pyytävät yleistä tulkintaa hieman hankalampaa.Toki ovat hekin itseään koskevia asioita löytäneet.Itse pidän siitä,että saan selkeitä kysymyksiä,näin tulkintojen laatiminen helpompaa ja aikaa säästyy.

Mutta itselle joo,,Ehkei aina halua nähdä juuri sitä esiin tulevaa vastausta,vai mistäköhän kiikastaa?!  idiot2
tallennettu

Spiritual77
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1



Profiili
« Vastaus #31 : 20.01.2006 20:06:23 »

Mä lainailin mutsini Rider-Waiten (?) tarot-kortteja useamman vuoden ajan ja sit ostin Oshon Zen-tarotit. Niitä olen lainaillut kaikille tarvitseville ja opastanut ilomielin, jos joku on halunnut.  Smiley Juttelin yhden romaanimiehen kanssa ja hän kertoi,ettei hänen äitinsä antanut ikinä kenenkään muun koskea omiin kortteihinsa. Minäpä annoin korttini hänen kouraan ja hän itkien kiitti minua,ku oli saanut vastaukset omiin kysymyksiinsä. Auttoi häntä jatkamaan elämää positiivisella tavalla. Mut ei siit sen enempiä..  :Smiley On mulla myös Marseillen (tai mite se ny sit kirjoitetaankaan) pakka,mut siihen vain englanninkielinen tulkintakirja.  tickedoff Onneksi kuitenkin olen aika hyvin oppinut ainakin perusjutut korteista,mut silti välillä tarkistan kirjasta et muistinko oikein. Zen-pakka tuntui heti omalta ja siksi mielummin syvennyn siihen. Moni kaverinikin on innostunut taroteista nähtyään mun "juttelevan Oshon kanssa" ja hommanneet omat pakkansa..  smitten Mä mielummin opastan toisia tulkitsemaan itse omia kortteja kuin "ennustan" heille vaik nappiin o tulkinnat toisille onnistunut..(ainakin tähän asti  Wink)
tallennettu

Rauhaa & Rakkautta
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #32 : 08.08.2006 18:53:53 »

Minulla on Zerner Farber kortit ja kovasti olen niihin tykästynyt. En vielä osaa mitään tulkita ja näihinkin kortteihin ei taida olla mitään "omaa tulkintakirjaa", joten täytyy tyytyä tällä hetkellä netin ja kirjaston antimiin. Lisää kortteja varmasti tulee hankittua, niin kauniita taideteoksia monet pakat kyllä, että silmä lepää. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
jalava
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #33 : 09.08.2006 10:32:21 »

Hei,elämässäni vaikeita asioita.teenkö oikeita ratkaisuja olen täynnä ahdistusta.Kiitos.
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #34 : 08.06.2007 17:50:21 »

.... aika hmm. voimaannuttava sivusto löytyy täältä linkistä - nyt kun TAROTit ovat olleet esillä  Wink monessakin yhteydessä ... täällä foorumillakin ... Kiss
http://www.gaiantarot.com/majors/index.html

t.aaviisuinen  Wink http://www.gaiantarot.com/majors/strength.html ~nousuleijona  tai leijonanousuinen - molempi parempi  Kiss
« Viimeksi muokattu: 08.06.2007 17:52:47 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Petra72
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #35 : 08.06.2007 23:35:50 »

Itse olen hankkimassa tarot-kortteja ja Kosminen Tarot-kortit kiehtovat minua aivan mielettömällä vetovoimalla! Aina kun katselen korttien kuvia netistä, en pääse niistä yli enkä ympäri vaan aina on pakko palata katsomaan sitä kohtaa, missä niistä kerrotaan idiot2
Ehkä se on korttien kutsu - ehkä kortit miellyttävät minua jollain muullakin kuin visuaalisella tasolla, mutta olen sitä mieltä että nuo ovat kortit jotka minun on pakko saada  Wink

Vielä korttien vihkimisestä käyttöön.. Miten se käytännössä tapahtuu? Siitä puhutaan, mutta antakaa nyt blondille ihan ratakiskoneuvoja  Grin
tallennettu
mannike
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #36 : 20.02.2011 14:55:05 »

Hei! Mitäs mieltä olette tässä netissä niistä Tarot korteistä? Voiko siihen uskoa....ei se ole kuitenki henkilökohtainen vaan tiedokonen jaettu......tai?.....
« Viimeksi muokattu: 20.02.2011 15:07:32 kirjoittanut mannike » tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #37 : 26.02.2011 01:20:52 »

Minulla on juuri Crowleyn kortit ja ohjekirja. Kysyin korteilta yhden kysymyksen ja saamani kortti oli "Miekkojen kuutonen" eli "Tiede". Mihin kaikkiin asioihin tuo korttii viittaa? Kertokaa mitä tiedätte, sillä en ole ihan varma siitä, mitä kortti tarkoittaa...aavistus on, mutta ei "varmuutta". Undecided
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #38 : 26.02.2011 10:04:46 »

Asioista jotain tietävät sanovat, että juuri se aavistus on se oikea tulkinta.  Siihen vain pitäis luottaa, koska jokainen kokee kortit omalla tavallaan, ja opaskirjojen selitykset on vaan suuntaa antavia.

Terveisin nimimerkki 'myös intuitiota opetteleva eikä todellakaan osaava'.   Wink
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: