Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vainaja pyytää apua, jotta ruumis löytyy!  (Luettu 6988 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Minna
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 15.05.2014 20:39:42 »

Tosi outo juttuhan tämä on, mutta yksi vainaja ilmoitti minulle, että hänen ruumiinsa löytyy Sörkästä vesimontusta, mutta kysyn nyt vielä teiltä, jotka ovat Sörkässä liikkuneet: Löytyykö sieltä mahdollisesti sellaista monttua?
« Viimeksi muokattu: 15.05.2014 20:41:15 kirjoittanut Senisa » tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #1 : 16.05.2014 16:47:41 »

Eikö ruumiinsa kadottanut osaa yhtään enempää kertoa missä siellä? Sehän on voinut jäädä vaikka uuden talon alle? buck2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 16.05.2014 17:41:20 »

Joo, kertoihan tuo nyt vähän tarkemmin, kun kysyin uudestaan. Ajattelin vaan tarkistaa, että onko siellä edes olemassa mitään isompia monttuja, etten kanavoinut puutaheinää. Hän lähtee eteenpäin uusiin seikkailuihin, kunhan saa ensin ruumiinsa hautaan.

Kysyitkö nimeä tarkkaan? Nimittäin jos aiot esim soittaa poliisille asiasta niin varmasti tarvitsevat tarkat tunnisteet.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 16.05.2014 18:24:47 »

Mitenkähän poliisi suhtautuu selvännäkijöihin? Kuulostaa epäilyttävältä, että joku toiselta puolelta Suomea "tietää", että jonkun Sörnäisten montun pohjalta löytyy ruumis. Silti, kyllä se tapaus selviää - uskon, että niin on tarkoitettu.

Tiedän ainakin yhden näkijän joka teki poliisien kanssa yhteistyötä. Tosin siinä tarvitaan tarkat sijainnit, tarkat tiedot jne. Kannattaa esittää asian maanläheisesti ja ilmoittaa mitä tietää ja jos heitä kiinnostaa, he kyllä ottavat sen asiallisesti.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Sisko sininen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 20.05.2014 16:32:40 »

Senisa! Luin just iltapäivälehdestä tällaisen uutisen: "Huhtikuussa kadonneen helsinkiläisen Simon Lindellin ruumis on löytynyt. Poliisi nosti miehen ruumiin Helsingin Kalasatamasta maanantaina."
Kalasatama on Helsingissä, Sörnäisten suunnalla.

angel
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 20.05.2014 16:42:22 »

Minä huomasin juuri tämän saman uutisen.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288691062373.html?pos=ok-nln
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Suomityttö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 20.05.2014 16:56:57 »

Siinä on ihan vieressä Kalasatama. Siinä olin töissä Sörnäisten rantatiellä vielä vähän aikaa sitten. Luen tuon Sörnäisiin kuuluvaksi.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Sisko sininen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 20.05.2014 17:06:58 »

Suunta meni siis todellakin nappiin - minun ilmaisu oli liian ylimalkainen. Ihmeellinen juttu.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: