Olen ajatellut tähän asti, että on aivan naurettavaa kuvitella näkevänsä puunrungossa, kivessä tai missä tahansa muussakaan pinnassa kasvoja, olivatpa ne luonnonhengen, Jeesuksen, Neitsyt Marian tai kenen hyvänsä. Syy: koska ihmisen silmät hakevat kaikesta näkemästään tuttuja asioita: piirrä kaksi pistettä ja niiden alapuolelle viiva, niin ihminen näkee heti siinä silmät ja suun.
Mutta sitten minua pyydettiin kiinnittämään huomiota juuri tuohon luonnossa. Se viesti tuli toiselta näkijältä. Sen jälkeen olenkin katsellut puita sillä silmällä, mutta en ole mitään naamoja nähnyt. Jos näkisinkin, niin mitä sitten? Kivien pinnalla sen sijaan olen kovan pinnistämisen tuloksena nähnyt silmät ja suun. Yhden kiven yläpuoli oli kuin aivopoimut ja alapuolella oli lohjennut
melkein sydämen mutoinen pala. Tuntuu kuitenkin hölmön hommalta yrittää kuvitella näkevänsä jotain erityistä viestiä.
Voiko henkimaailma viestiä - ehkä tuoda vahvistusta - näyttämällä vaikkapa Jeesuksen naaman tacossa kuten kävi Texasissa vuonna 2012? En ollut täällä keskustelemassa silloin, mutta muistan kuulleeni siitä ja monesta muustakin samanlaisesta tapauksesta. Katolilaiset ilmeisesti uskovat enemmän tällaisiin merkkeihin.
Tässä on linkki siihen tacoon, jossa komeilee Jeesuksen naama.
http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/2012080915938529_hu.shtmlVähän sama asia oli kyseessä, kun henkisessä kehityspiirissä rypistimme paperin, ja sitä piti sitten tulkita ja keksiä toisillemme viesti henkimaailmasta. Uskotteko te, että ruttuinen paperi voi sisältää viestin kuvan muodossa - siis, jos sitä joku osaisi tulkita?
Oletteko nähneet kasvoja tai jotain viestiä henkimaailmasta missään epätavallisessa paikassa, kuten rypistyneessä lakanassa?