Olen itse ekstrovertti, minulla oli täydellisyydentavoitteluun liittyviä syyllisyydentunteita aikonaan ennen kuin ne käsittelin pois systeemistä, mutta koska en ole koskaan sisäistänyt kulttuurimme sukupuoliohjelmointia siitä, millainen naisen kuuluu olla, olen säästynyt monilta 'pitää olla hyvä ihminen' ongelmilta, koska naisiin niitä ennen kaikkea kulttuurissamme kasvatetaan.
OT. Ekle, kun ensimmäisiä kertoja luin viestejäsi, olin lähestulkoon varma, että sinä olet "munakas".
Kun totuus selvisi, mieleeni tuli elävästi nuoruudenystäväni aviomies, joka paljastui transseksuaaliksi,
ja on nyt nainen siinä määrin kuin nykylääketieteen metodeilla on mahdollista. Siis minun mielikuvituksessani
olit käynyt läpi "sukupuolenkorjausleikkauksen".
Kuten tunnettua, ensivaikutelmasta on vaikea päästä eroon, joten olisi fantsua, jos kertoisit
esim. ketä naispuolista julkisuuden henkilöä lähinnä muistutat.
NBD, jos tuo on sinusta tarpeetonta tai muutoin vastenmielistä...
BTW, minulle tuo em. ystäväni sanoi kerran että muistutan vähän Ridge Forresteria. Omasta mielestäni
tuon on niin kaukana totuudesta kuin olla voi, ainakin mitä leukaperiin tulee! Ehkä letti oli silloin
useita vuosia sitten vähän samankaltainen kun Ron'illa, vaan ei toki likikään niin tuuhea!