Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unia murrosvaiheessa  (Luettu 2920 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pilar
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 24.05.2014 07:42:04 »

elän tällä hetkellä murrosvaihetta elämässäni ja olen innoissani odottamassa, mitä elämä eteeni tuo. Varmaan tästä syystä olen alkanut näkemään voimakkaasti unia, jotka jäävät pohdituttamaan pitkäksi aikaa ja osa tuntuu jopa toteutuvan. Esimerkiksi näin unta aikaisempaa, että tuttava pariskunta, joita näen todella harvoin, oli hettämässä rahaa roskiin ja muutaman päivän päästä luin facebooksita, että heille tuli suuri, rahaa vievä remontti kotiin ja se nollasi lomahaaveet.  Aiemmin en uniani pahemmin muistanut. Muutamaa unta olen kovin koittanut tulkita, mutta olisiko teillä antaa apua näihin uniin?

1. unessa kiharsin useampaan otteeseen hiuksiani. Olin lähdössä juhlimaan ja korjasin siis jo kihartamaani kampausta. Normaali elämäässä suoristan hiukseni piikkisuoriksi, ennen kuin suostun lähtemään ovesta ulos.

2. unessa olin kurssilla (tämä pitää paikkaansa sinänsä, että käyn tällaisella kurssilla työpaikalla ja kurssin osalliset olivat unessa mukana, mutta tunneissa meillä on nyt lomatauko, joten tuntia ei ollut unennäköpäivänä). Olimme pitämässä kurssia jonkun perheen kotona, joiden ei pitänyt olla kotona, näin vetäjämme sanoi. Hän oli tämän tilan meille hommannut. Yhtä äkkiä perhe tulikin kotiin ja meidän tuli lähteä pikaisesti, hieman nolona, perheen kotoa pois. Muilla homma meni sutjakkaasti, mutta minä en saanut maihareitani mahtumaan jalkaani. Opettajamme joutui nämä jalkaani laittamaan.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1 : 03.06.2014 23:10:37 »

Kukaan ei näköjään ole vastannut sinulle. Hmm.

Unesta 1 kiharoineen tulee kysymys, että olitko lopulta tyytyväinen kampaukseesi unen aikana? Itse näen useinkin kaikenlaisia kampausunia ja ne liittyvät suoraan kokemukseeni omasta pystyvyydestäni ja naisellisuudestani - jos saan ruman kampauksen eli sellaisen jota unessa vihaan, en ole ollut valveilla tyytyväinen itseeni. Sitä sorttia. Kampauksen korjailu viitannee uuden hakemiseen, elämäsi ollessa murrosvaiheessa kaikki ei ole ihan selvää.

Uni 2 on aika mielenkiintoinen. Ehkä olet niin rutinoitunut tuohon kurssiin että se tulee uniin lomalla. Smiley Minusta kiehtovin kohta oli tuo liian pienet kengät. Monestihan kun elämä muuttuu, pelätään että astutaan liian suuriin saappaisiin. Sinulla on ehkä alitajunta huvitellut laittamalla vanhan sanonnan ylösalaisin, mutta ilman sitä ei opettajan tarvitsisi laittaa sinulle kenkiä. Tunnetko että sinulla on tarpeeksi voimavaroja muutoksen keskellä?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: