Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Haluaisiko joku katsoa?  (Luettu 72953 kertaa)
0 jäsentä ja 28 vierasta katselee tätä aihetta.
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #15 : 30.05.2014 21:32:43 »

Hei Vanilla Heart! Jos ehdit, katsotko minulle olenko oikeassa suunnassa nykyisessä työpaikassani kun en sinne oikein vuosienkaan saatossa ole asettunut hyvin. Muutakaan ei ole löytynyt tilalle.

Hei Rohana,

Sinulle nousi kortti, joka merkkitsee, että elät vastoinkäymisten aikaa. Nyt jos koskaan on tärkeä pitää pintansa ja olla antamatta periksi tippaakaan. Pidä puolesi, sillä  vain päättäväinen toiminta johtaa tuloksiin. Vaikka ei aluksi siltä näyttäisi, menestyt lopulta. Usko itseesi. Sinulle nousi vielä toinen kortti, joka  enteilee taloudellisen aseman kohenemista. Rahaa voi tulla yllättäen jostakin, olisiko palkankorotus tai sitten voitto rahapelissä. Nyt vaan lottoa vetämään Smiley
tallennettu
aniir
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #16 : 30.05.2014 23:37:34 »

Kiitollisena jo etukäteen smitten, jos vain on hetki ja siltä tuntuu niin voisiko minullekin katsoa?
Minulla pyörii isoja ajatuksia oman työni suunnasta, tuntuu että olen risteyksessä enkä tiedä mihin suuntaan lähtisin. Jatkanko nykyistä yrittäjän uraa vai pitäisikö minun muuttaa yritykseni palveluja toiseen suuntaan vai hyppäänkö takaisin työntekijäksi?
Kiitos  smitten!
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #17 : 31.05.2014 13:22:52 »

Mahtavaa Vanilla!!

Minä tarvitsisin neuvoja jämähtäneeseen tilanteeseen. Vaihtoehtoin olisi pienempi tai isompi kaupanteko. jälkimmäinen mullistaisi elämää enemmän. Toki tilanteeseen voi olla vaihtoehto c myös ratkaisuksi, mutta itse en sellaista osaa nyt nähdä  Sad
Voisinko saada kortin tähän ongelmaan! 

Kiitos sinulle!  Cheesy
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #18 : 31.05.2014 22:28:01 »

Kiitollisena jo etukäteen smitten, jos vain on hetki ja siltä tuntuu niin voisiko minullekin katsoa?
Minulla pyörii isoja ajatuksia oman työni suunnasta, tuntuu että olen risteyksessä enkä tiedä mihin suuntaan lähtisin. Jatkanko nykyistä yrittäjän uraa vai pitäisikö minun muuttaa yritykseni palveluja toiseen suuntaan vai hyppäänkö takaisin työntekijäksi?
Kiitos  smitten!

Hei aniir,

Ensimmäisenä nousi pakasta yrittäjäkortti. Tulkitsen sen niin, että sinä olet yrittäjänä omalla piakallasi, jatka siis sitä. Sinulle nousi myös taakasta, raskaista velvollisuuksista ja stressaavasta työntäyteisestä elämästä kertova kortti. Sinua kehotetaan luopumaan joistakin velvollisuuksista, jotka ovat erityisen raskaita tai tässä tapauksessa kannattamattomia taloudellisesti. Tämän tilanteen selvittämiseen nousi aika monta korttia ja seuraava kortti kertoo edessäsi olevista valinnoista. Osaat tehdä oikean valinnan  yrityksesi palveluiden suhteen, kun mietit uusia mahdollisuuksia ja luotat intuitioosi. Käytä mielikuvitustasi,, pääset kyllä onnistuneeseen lopputulokseen. Onko sinulla yhtiökumppani tai oletko ajatellut hankkivasi avuksesi toisen omistajan? Lanttien kortti enteilee, että saat apua joltakin henkilöltä, joka näkee sinussa ja yrityksessäsi lahjoja ja käyttämätöntä potentiaalia. Saat taloudellista tukea.  Lopuksi nousi hyvin äidillinen kortti, oletko hoiva-alalla?   Toki tämän kortin toinen merkitys on sadonkorjuu ja kehitys, eli tulkitsen sen niin, että kehitys jja uudet suunnat jotka nyt valitset ja teet, ovat perusta hyvälle tulevaisuudelle. Kaikkea hyvää ja olkoon onni myötä!
tallennettu
aniir
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #19 : 31.05.2014 22:52:00 »

Hyvänen aika Vanilla, millaisen vastauksen annoit  Cheesy. Niin osuva  Smiley! Kiitos aivan tuhannesti  smitten . Nyt tarvitaan vain uskallusta  Wink.
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #20 : 31.05.2014 22:52:44 »

Mahtavaa Vanilla!!

Minä tarvitsisin neuvoja jämähtäneeseen tilanteeseen. Vaihtoehtoin olisi pienempi tai isompi kaupanteko. jälkimmäinen mullistaisi elämää enemmän. Toki tilanteeseen voi olla vaihtoehto c myös ratkaisuksi, mutta itse en sellaista osaa nyt nähdä  Sad
Voisinko saada kortin tähän ongelmaan! 

Kiitos sinulle!  Cheesy

Moi rubiinitar,

Ihan ensiksi haluan sanoa, että sinulle nousi pakasta aurinko-kortti.. Auringosta tulee hyvä mieli, se näyttää kaupanteolle onnea. Aurinko on aina ihana nostaa pakasta! Toinen kortti kertoo uudesta alusta, eli viittaisi isompaan kaupantekoon. Älä pelkää elämän mullistamista, seesteisyys kyllä palautuu mullistusten jälkeen. Viimeinen kortti kertoo että saat velkasi maksettua pois.

Kysyin vielä heilurilta kumpi kauppa tapahtuu, pieni vai iso ja onko vaihtoehtoa c. Heiluri vastasi, pieneen kauppaan ei, isoon kauppaan kyllä ja vaihtoehto c ei.


tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #21 : 31.05.2014 23:01:50 »

Kiitos palautteesta aniir!
 Ja kiitos kaikille muillekin palautetta antaneille! Viestien tulkitsijan alkutaipaleella on todella tärkeää saada palautetta miten tulkinta on onnistunut. Se kannustaa jatkamaan että olen oikealla tiellä  smitten
tallennettu
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #22 : 01.06.2014 09:18:39 »

Kiitos  smitten !!!

Mullistus olisi kieltämättä iso,  myös hyvin helpottava.
Jatkan siis nurkkien siivoamista... Wink
tallennettu
Pilar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #23 : 01.06.2014 09:40:27 »

Haluaisitko katsoa myös minulle? olisin kovin kiitollinen Smiley Rakkauteen ja terveyteen toivoisin jonkinlaista vastausta. Vuosi on ollut minulle todella rankka ja jotain valonpilkahduksia on nyt alkanut tulemaan. Onko tästä suunta vielä parempaan, vai tuleeko taas takapakkia?
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #24 : 02.06.2014 21:19:09 »

Haluaisitko katsoa myös minulle? olisin kovin kiitollinen Smiley Rakkauteen ja terveyteen toivoisin jonkinlaista vastausta. Vuosi on ollut minulle todella rankka ja jotain valonpilkahduksia on nyt alkanut tulemaan. Onko tästä suunta vielä parempaan, vai tuleeko taas takapakkia?
Hei Pilar,

Sinulle nousi kkortti, joka osoittaa, ettei universumi ole niin kamala paikka, kuin miltä se joskus tuntuu. Kortti osoittaa, että on olemassa jotakin muutakin, jopa silloin kun on erityisen vaikeaa. Kortin merkitys on tulevaisuudentoivo, merkki siitä, että toiveet täyttyvät, kortti enteilee myös lahjaa, joskaan tämän kortin lahjat eivät useinkaan ole aineellisia. Kortti kertoo myös hyvästä terveydestä, eli pahin on takana ja suunta on parempaanpäin. toinen kortti kertoo, että elämässäsi on käynnistynyt uusi sykli, uusi alku. Määrätietoisuutta ja tahdonvoimaa tarvitset,, mutta suunta on positiivinen. Rakkauteen nousi kesäheila ?, eli hyvin karismaattinen, sanavalmis ja älykäs henkilö, joka yhtäkkiä tupsahtaa elämään.

Hyviä vointeja Pilar!   
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #25 : 02.06.2014 21:29:25 »

Hei

Katsoisitko minullekkin työasioihin, et vaihtuuko työpaikka ja muutanko eri paikkakunnalle?
Kiittäen
Mari_Anne smitten

Hei Mari_Anne,

Sinulle nousi niin hyvät kortit! iloa, onnea, menestystä. Snulla on edessäsi uusi mahdollisuus, tilaisuus jota ei voi päästää sivu suun. Uramenestys nousee todella vahvana, saat tilaisuuden joka vaikuttaa sinun loppuelämään. Tilaisuus on parhaillaan päällä ja tulee tapahtumaan kohtuullisen vikkelästi. Muuttokin on ajankohtainen. Muutatko kenties lähemmäksi lapsuudenkotiasi?

Aurinkoista kesää!
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #26 : 02.06.2014 21:32:07 »

Kiitos muuten tuosta aiemmasta nostosta.. ja tästäkin  smitten

Onko tuon ihastukseni kanssa mitään tulevaisuutta? Flirttaa kyllä, mutta on aika pidättyväinenkin toisenlaisissa tilanteissa.. vai olenko se minä? Ja ton naapurini suhteen haluaisin vielä varmuuden, että se on nyt sitten lopullisesti menneen talven lumia? Ja niin.. pääsenkö kouluun?  laugh
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #27 : 02.06.2014 22:31:03 »

Nostaisitko minullekin:) Lähitulevaisuuden teemoihin  Wink
tallennettu
Pilar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #28 : 03.06.2014 06:33:55 »

Haluaisitko katsoa myös minulle? olisin kovin kiitollinen Smiley Rakkauteen ja terveyteen toivoisin jonkinlaista vastausta. Vuosi on ollut minulle todella rankka ja jotain valonpilkahduksia on nyt alkanut tulemaan. Onko tästä suunta vielä parempaan, vai tuleeko taas takapakkia?
Hei Pilar,

Sinulle nousi kkortti, joka osoittaa, ettei universumi ole niin kamala paikka, kuin miltä se joskus tuntuu. Kortti osoittaa, että on olemassa jotakin muutakin, jopa silloin kun on erityisen vaikeaa. Kortin merkitys on tulevaisuudentoivo, merkki siitä, että toiveet täyttyvät, kortti enteilee myös lahjaa, joskaan tämän kortin lahjat eivät useinkaan ole aineellisia. Kortti kertoo myös hyvästä terveydestä, eli pahin on takana ja suunta on parempaanpäin. toinen kortti kertoo, että elämässäsi on käynnistynyt uusi sykli, uusi alku. Määrätietoisuutta ja tahdonvoimaa tarvitset,, mutta suunta on positiivinen. Rakkauteen nousi kesäheila ?, eli hyvin karismaattinen, sanavalmis ja älykäs henkilö, joka yhtäkkiä tupsahtaa elämään.

Hyviä vointeja Pilar!   

Voi kiitos sinulle  smitten Todellakin terveys on alkanut menemään nyt parempaan suuntaan, mutta sen ylläpito tarvitsee todellakin määrätietoisuutta ja tahdonvoimaa. Kesäheilaa tässä sitten odotellaan  Cheesy Kaikkea hyvää sinulle  Smiley
tallennettu
Lusmu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #29 : 03.06.2014 12:49:45 »

Hei VanillaHeart!

Jos sinulla on aikaa niin olisin erittäin kiitollinen kortista rakkauselämään Smiley Tulevaisuus on mutkikas elämäntilanteiden ja muuttojen kanssa ja olisi mukava saada osviittaa tilanteesta ja tulevaisuudesta Smiley Kiitos smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: