Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Haluaisiko joku katsoa?  (Luettu 72928 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #60 : 11.06.2014 22:08:55 »

Hei VanillaHeart!

Katsoistko puolisoni yrityksen tilannetta mitä sille tänä kesänä/syksynä käy? Loppuuko vai jatkuuko, saako puolisoni yriyksen vai joku toinen. Entä omat työkuvioni/opiskelukuvioni, onko niihin näkyvissä jotain?
Onko elämääni tulossa lapsia enempää vai onko perheeni  tässä?

Minulle on näytetty että tämän vuoden loppupuolella astelee minua vastaaan uusi tuttavuus, tummatukkaisen, minua vanhempi mies. Kysymys kuuluu mikä tämä mies on, mikä merkkitys hänellä on elämässäni?

Hei FairyNight,

Puolisosi yritys ei tule jatkumaan, ainakaan puolisosi vetämänä. Opintoja en näe, töitä kylläkin sinulle. Sinulle syntyy vielä tytär. Vanhemmasta miehestä nousee että hän on jonkinlainen neuvonantaja, liittyy työkuvioihin.
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #61 : 11.06.2014 22:22:41 »

Hei VanillaHeart!

Voisitko nostaa minullekin ihmissuhteisiin.

1. Paraneeko välini vanhaan ystävään (T) vai tulisiko ystävyyden antaa hiipua?
2. Kaksi ihastusta näköpiirissä olisiko jompikumpi varteenotettava vaihtoehto (J ja L Cheesy) ?

Kiitos paljon  smitten ihanaa kun jaksat!

Hei Noffi,

Välisi vanhaan ystävään eivät parane, eikä ole tarkoituskaan. Ihmiset ovat meidän elämässä erilaisia aikoja, toiset pidempään ja toiset lyhyemmän ajan. Jokainen opettaa meille jotakin, joko meistä itsestämme tai elämästä. Ole iloinen että olet ollut hänen ystävänsä ja mieti mitä siitä ystävyydestä opit. Mitä opit ystävyyden kariutumisesta?

J-tyyppi on mystinen, ei vastausta suuntaan eikä toiseen. Luota intuitioosi. L-tyypille tuli heilurilta kyllä Smiley
tallennettu
MinttuMari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


Profiili
« Vastaus #62 : 12.06.2014 11:35:32 »

Hei,

Jospa voisit nostaa minullekin  Smiley Smiley

Työrintamalle, onko vauvaa näkyvissä? Muuta?
tallennettu
glenda
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #63 : 12.06.2014 12:52:57 »

Hei VanillaHeart  Smiley

Katsoisitko minullekin rakkaudesta ja parisuhteesta jotakin. Josko se uusi kumppani olisi jo tuloillaan...  smitten

Hei glenda,

Odota odottamatonta! Elämääsi on tulossa mutkattoman elämäniloinen, omaperäinen ihminen. Rahaakin hänellä näyttäisi olevan. Jätä menneet surut taakse ja luota intuitioosi. Pidä hauskaa, hulluttele!

Voi miten kuulostaa ihanalta   Cheesy Kiitos, kiitos, kiitos  smitten
tallennettu
IhanaKuu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #64 : 12.06.2014 16:43:23 »

Hei VanillaHeart! smitten  Voisitko katsoa minulle? Rakkauselämäni on ok, mutta muuten olen edelleen hirveän ahdistunut entisellä työpaikallani tapahtuneesta kiusaamisestani.  Cry En ole töissä enää kun otin lopputilin, mutta pelkään että nämä ikävät asiat/pahat ihmiset seuraavat minua. Onko minulla syytä olla huolissaan?

Hei IhanaKuu,

Sinulla ei ole syytä olla huolissasi! Elämässäsi alkaa uusi kausi, jossa on paljon potentiaalia. Tarvitset itsevarmuutta, vakautta ja vahvuutta. Voit olla rauhallisin mielin. Kun seuraavaan työpaikkaan menet, tulet viihtymään siellä ja tunnet olosi turvalliseksi.. Uudet työkaverisi ovat sympaattisia, seurallisia ja lämminhenkisiä ihmisiä. Jotenkin nuoruus vielä nousee tähän. Olivatko pahat ihmiset jo vanhempaa väkeä?


Hei VanillaHeart!

Vastaisin tähän aiheeseen vielä että suurin osa näistä ikävistä ihmisistä oli itseäni jonkin verran nuorempia. Ilmeisesti kiusaamiseni pohjalla taisi olla se, että ihastuin itseäni nuorempaan mieheen, koska tämä osoitti kiinnostusta flirttaamalla kuukausi kaupalla. Minulle kyllä selvisi melko nopeasti, että tämä nuori mies taisi haluta vain kiusata minua (varattu mies) ja laittoi lähestymisyritykseni minun piikkiin täysin; on siis luultavasti sanonut kaikille että minä yritin iskeä häntä, vaikka hän itse selkeästi näytti että sopii lähestyä.  Cry Vaikka kuinka yritin korjata/selvittää tilannetta hänen kanssaan, niin en saanut mitään mahdollisuutta siihen. Minulla meni myös välit poikki yllättäen naispuolisen työkaverin (ex-ystävä) kanssa (sai hirveän raivarin ja huusi minulle) ja vaikka kuinka yritin selvittää että mistä oikein oli kysymys, niin koskaan en saanut täydentävää vastausta. Ilmeisesti tämä nainen oli saanut tietää "sutinastani" ja halusi vahingoittaa minua (kateus?). Ilmeisesti tässä oli jonkinlainen kaveripiiri-rinki ja yhdessä nämä ihmiset sitten levittivät kaikkia ikäviä juoruja minusta, varsinkin ex-kaverini joka tiesi paljon yksityiselämästäni. En itse voi ymmärtää mitenkään sitä miksi minua vihattiin niin kauhean paljon ja miten paljon ihmisillä riittää motivaatiota toisen ihmisen kiusaamiseen, varsinkaan niille joita tämä ei koskettanut henkilökohtaisesti?? Jouduin ilmeisesti narsistien uhriksi?  idiot2 Laitoin puhelinnumeronikin salaiseksi kun nämä ihmiset olivat niin hulluja.

 Tämä kiusaamisasia jäi kuitenkin jotenkin hieman epäselväksi, että oliko asia kokonaisuudessaan todella näin miten olen arvellut?  Jos VanillaHeart pystyt vielä katsomaan minulle? Uskon kyllä että seuraava työpaikka tulee olemaan parempi; pelkään vain että nämä ikävät ihmiset haluavat jotakin kautta tunkeutua ja vaikuttaa minun nykyiseenkin elämään, niin paljon vihaa sain osakseni.  Sad

Hei IhanaKuu,

Pahin on jo takana, eikä sinua enää vahingoiteta. Uusi työsuhde tuo mukanaan hyvää onnea. Tämä entisen työpaikan nuori tumma mies, joka on hyvin charmikas, itsevarma ja kyllästyy helposti. Hän on petollinen ja valehtelee. Flirtti oli hänelle peliä, piristystä päivään ja oman vetovoiman testaamista. Ymmärrän että sinulla on hutera ja epävarma olo, mutta saat olla rauhassa jatkossa.

Kiitos VanillaHeart!  smitten Kuvailit todella osuvasti tuon miehen sellaiseksi kuin hän varmasti on. Toivon tosiaan että rauha laskeutuu elämääni ja painajaisunet lakkaavat.....
tallennettu
johanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #65 : 12.06.2014 22:40:18 »

VanillaHeart,
Jaksaisitko katsoa minulle?
En laita tähän mitään erityistä pyyntöä. On niin paljon asioita, jotka kaipaisivat selvennystä.
Katsotaan mitä tulee:)

Kiitos
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #66 : 12.06.2014 22:57:53 »

VanillaHeart, jaksatko vielä katsoa?
Tahtoisin osviittaa taloudesta, kauanko tässä vielä pitää centtejä venyttää. Perheestä, joko lapset ovat tässä? Miten loppuvuosi työn suhteen mulla, tuleeko töitä vai jatkanko vielä kotiäitinä? Mites miehen työ/ koulutus, tuleeko uutta hänelle?
tallennettu

neoo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39



Profiili WWW
« Vastaus #67 : 13.06.2014 13:18:47 »

VanillaHeart,
jos jaksaisit katsoa minullekin. Olen ollut ihan solmussa jo monta kuukautta tämän erään tyypin takia. Tahtoisin tietää onko hänellä tunteita minua kohtaan vai ei? Tuleeko meidän välille ikinä mitään vai ei.

 smitten
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #68 : 13.06.2014 22:33:35 »

Hei,

Jospa voisit nostaa minullekin  Smiley Smiley

Työrintamalle, onko vauvaa näkyvissä? Muuta?

Hei MinttuMari,

Työrintamalle valitsemasi tie on vaikea, mutta jatka sitä vaikka epäilisit oletko oikealla tiellä. Lopulta kaikki kääntyy hyväksi. Sinulle nousi myös kortti, joka kertoo toiveen toteutumisesta, vauva  smitten  luvassa on tyytyväisyyttä, rauhaa, hauskaa yhdessä oloa  ja onnellista perhe-elämää.
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #69 : 13.06.2014 22:55:23 »

VanillaHeart,
Jaksaisitko katsoa minulle?
En laita tähän mitään erityistä pyyntöä. On niin paljon asioita, jotka kaipaisivat selvennystä.
Katsotaan mitä tulee:)

Kiitos

Hei july11,

Tästä tulee nyt aika ympäripyöreä, kun en tiedä yhtään mihin aihepiiriin asiasi liittyy, joten tiedät varmasti itse paremmin miten tulkitset korttien viestit. Tässä ne ovat:

Elämässäsi on velvollisuuksia ja taakkoja kannettavana. myös muiden taakkoja kuin sinun omiasi. Tehtäviä on vielä edessäsi ja saat ne kyllä hoidettua, mutta terveytesi, joko henkinen tai fyysinen voi joutua kovalle koetukselle. Mieti mistä velvollisuuksista voisit luopua ja antaa toisten tehtäväksi. Et ole ongelmiesi kanssa yksin. Älä menetä toivoasi, sillä kaikki ei ole vielä menetetty. TTasapaino ja sopusointu löytyy kyllä. Jokin sinulle edullinen sopimus syntyy, voi olla juridiikkaa tai uusi työtarjous. Säännöt nousevat vielä kortista, voi olla moraalisääntöjä, hengellisiä, tietoista ajattelua  ja sen voimaa, anteeksiantoa, jotakin tällaista, joita noudattamalla tulet menestymään.     
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #70 : 13.06.2014 23:19:15 »

VanillaHeart, jaksatko vielä katsoa?
Tahtoisin osviittaa taloudesta, kauanko tässä vielä pitää centtejä venyttää. Perheestä, joko lapset ovat tässä? Miten loppuvuosi työn suhteen mulla, tuleeko töitä vai jatkanko vielä kotiäitinä? Mites miehen työ/ koulutus, tuleeko uutta hänelle?

Hei Tummasilmä,

Sinulle nousi ensin kortti, joka kehottaa päästämään irti materiaalisista asioista, sillä onni ja tyytyväisyys ei tule rahasta ja tavarsta jota sillä voi hankkia. Elämän muita ulottuvuuksia ei pidä unohtaa. Tulevasuudentoivoa on, ttoiveet täyttyvät, vaikka eivät aina siten kuin odottaa, mutta yllätykset voivat osoittautua hyviksi. Lahjat eivät aina ole aineellisia. Seuraava kortti muistuttaa, että kärsiväällisyys kannattaa, sillä raha-asioissa voi tulla hyviä uutisia. Lasten kannalta näyttää hyvin hedelmälliseltä  ja kaikki sydämen asiat voivat hyvin. Ymmärrän että kaipaat uutta tekemistä ja uusia ystäviä, mutta kotiäitinä sinä vielä jatkat. Miehellesi tulee uutta koulutusta, jonka jälkeen senttien venyttäminen päättyy.
tallennettu
Emmiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #71 : 14.06.2014 10:29:27 »

Hei VanillaHeart,

huomasin tän viestiketjun niin kysyisin vieläkö jaksaisit mulle katsoa?
Kysymyksenä mitä rakkauselämässäni tapahtuu kesän aikana?
Entä milloin tulee selkeys minun ja ystäväni suhteeseen,ystävyys muuttumassa rakkaudeksi?
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #72 : 14.06.2014 11:40:25 »

VanillaHeart, jaksatko vielä katsoa?
Tahtoisin osviittaa taloudesta, kauanko tässä vielä pitää centtejä venyttää. Perheestä, joko lapset ovat tässä? Miten loppuvuosi työn suhteen mulla, tuleeko töitä vai jatkanko vielä kotiäitinä? Mites miehen työ/ koulutus, tuleeko uutta hänelle?

Hei Tummasilmä,

Sinulle nousi ensin kortti, joka kehottaa päästämään irti materiaalisista asioista, sillä onni ja tyytyväisyys ei tule rahasta ja tavarsta jota sillä voi hankkia. Elämän muita ulottuvuuksia ei pidä unohtaa. Tulevasuudentoivoa on, ttoiveet täyttyvät, vaikka eivät aina siten kuin odottaa, mutta yllätykset voivat osoittautua hyviksi. Lahjat eivät aina ole aineellisia. Seuraava kortti muistuttaa, että kärsiväällisyys kannattaa, sillä raha-asioissa voi tulla hyviä uutisia. Lasten kannalta näyttää hyvin hedelmälliseltä  ja kaikki sydämen asiat voivat hyvin. Ymmärrän että kaipaat uutta tekemistä ja uusia ystäviä, mutta kotiäitinä sinä vielä jatkat. Miehellesi tulee uutta koulutusta, jonka jälkeen senttien venyttäminen päättyy.
tallennettu

Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #73 : 14.06.2014 13:18:49 »

Pitääpä minunkin kysyä  Grin
Jos VanillaHeart vielä viitsit niin mitäpä kortit kertoisi työhöni liittyen?
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #74 : 14.06.2014 21:57:47 »

Onpas mielenkiintoinen ketju.
VanillaHeart, jos ehtinet on mulla kysymys.
Rakkaudenkaipuuni on aivan valtava. Näetkö että elämääni tulisi uusi mies?

tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: