Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Haluaisiko joku katsoa?  (Luettu 72982 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
pimpula67
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #90 : 17.06.2014 21:35:35 »

Jos minullekin hetki aikaa riittäisi Smiley Isoja kuvioita tullut kevään aikana, miten asiat etenevät loppuvuoteen mennessä? Kiitos etukäteen Smiley

Hei pimpula67,

Todellakin muutoksen kortti sinulle nousi. Iso elämänmuutos, vanhan häipyminen, joka tekee tilaa jollekin paremmalle. Nousee, että tämä on onni onnettomuudessa. Nyt en tiedä meneekö ollenkaan oikein, mutta katkeamattomat kahleet nousi, eli jos olet naimisiin menossa, niin tämä lupaa hyvää ja kestävää liittoa.
Kiitos paljon Smiley Voisiko vanhan häipyminen viitata työpaikkaan koska jotenkin olisi tarve päästä palkkatyöstä pois koska uudet suunnitelmat ja kuviot on vireillä ajatustasolla..Voisiko tuo kestävä liitto kuvata sitoutumista tähän uuteen juttuun johon olen kovasti pyrkimässä kunhan saan asiat toteutus vaiheeseen? Tähän liittyisi uuden opiskelua ja poikkeaa täysin nykyisestä ammatista..Jos tähän vielä kortin nostaist Smiley Tää uusi juttu on niin mun unelma!
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #91 : 18.06.2014 07:03:26 »

Hei VanillaHeart,

nousisiko minullekin jotain korteistasi?  Rakkausasiat päällimmäisenä kun näyttää, että jään ypöyksin. Kukaan ei huoli... Undecided Voi minua poloista....
 
Entä syksyn työasiat... työt kyllä jatkuvat, mutta eräs yksityiskohta tökkii. Muuttuuko se suunnitelma kesän aikana?

-zillic-


Hei zillic,

Sinulle oli vaikea nostaa kortteja, eli se tarkoittaa, että vastaukset löytyvät jo sinulta itseltäsi.

Kyllä sinä miestä vielä vähän aikaa saat etsiä. Kumppani löytyy kyllä, mutta tarvitset rohkeutta ja positiivista mieltä, eli uusi suhde tulee sitten kun et enää ajattele itsestäsi että 'voi minua poloista'. Tumma mies, joka on käytännön ihminen ja voit luottaa häneen olisi polkusi varrella jossakin. Hän saattaa olla hiukan arka, joten älä jää odottelemaan että hän aloittaa tutustumisen.

Työhön nousi kortti, joka kertoo että viivytykset päättyvät, ehkä matkustamista työn puolesta ja hyvää yhteistyötä ja viestintää.


Jaa-a, tiedäpä häntä. Voip olla, joten koskaan lopeta tuota ajattelua. Miehet eivät ole minua koskaan suuremmin kehuneet ja sen myötä olenkin kuoressani ja hieman ruosteessa asian suhteen.

Ei ole viivytyksiä eikä matkustamistakaan tiedossa. Vain suoraviivaista toimintaa, ja vaikea henkilökemia odotettavissa sen tarkemmin selittämättä tätä julkisesti. Hyvää yhteistyötä ja viestintää muitten henkilöitten kanssa joitten kanssa teen työtä tämän "vaikean" hyväksi. Lähinnä kysyin ja toivoin, että tätä "vaikeaa" ei olisi tullut kontolleni, mutta todellisuus näyttää nyt pahasti siltä.

Kiitos!  Smiley





Zillic, et sinä korttien nostoa tarvitse, vaan psykologiaa! Etkä tarvitse miesten kehuja, vaan kehu itseäsi. Mene peilin eteen ja sano itsellesi, että olen hyvä tällaisena kuin olen, näillä tiedoilla ja taidoilla, tällä olemuksella ja tämän näköisenä. Olen ihana, pärjään elämässä, minulla on ystäviä, olen hyvä tyyppi, olen hyvä tällaisena kuin olen. Jatka tätä joka päivä. Se voi tuntua hassulta, tyhmältä, ehkä itkettääkin. Mutta jonain päivänä ajattelet itsestäsi positiivisesti ja kas, niin ajattelevat muutkin ihmiset Smiley saat sitä mitä ajattelet. Tsemppiä!
tallennettu
valonkukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #92 : 18.06.2014 20:36:52 »

Hei VanillaHeart, katsoisitko onko lapsia tulossa minulle? Ja entä työasiat, mitä niihin luvassa?

Kiitos  angel
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #93 : 18.06.2014 20:57:19 »

Voisitko nostaa kortin vielä minulle uudestaan?
Tällä kertaa vaikeaan ihmissuhteeseen tb:n kanssa ja toisen mun äidin ja siskon hiertyneisiin väleihin; mikä auttaisi?
Kertoisiko heiluri vielä minullekin lastenmäärän  Smiley
tallennettu
EgyptianMau
Vieras
« Vastaus #94 : 18.06.2014 22:53:49 »

VanillaHeart  Smiley

Saako sinullekkin yrittää harjoitella johonkin asiaan/kysymykseen? käytän tarotteja ja joskus nään symboleita yms.
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #95 : 18.06.2014 23:04:26 »

VanillaHeart  Smiley

Saako sinullekkin yrittää harjoitella johonkin asiaan/kysymykseen? käytän tarotteja ja joskus nään symboleita yms.

Hei EgyptianMau,

Ihana nimimerkki! Kissat ovat lähellä sydäntäni. Kiitos kun kysyit. Saat toki katsoa ja harjoitella, niin oppii parhaiten kun katsoo toiselle kortteja. Hmm, rakkauselämälle voisit katsoa, jos haluat aihepiirin tai sitten ihan yleisesti intuitiolla, jos se on sinulle helpompaa. Kiitos! Olet ihana!
tallennettu
EgyptianMau
Vieras
« Vastaus #96 : 19.06.2014 01:13:05 »

Voi pieni, itse olet ihana!!!  smitten  smitten  smitten

Joudun tosin kysymään vähän taustaa ekaksi, että osaan toivottavasti ainakin hahmottaa paremmin mitä energioita rakkaus-aiheen ympärille tulee. Seurusteletko tällä hetkellä vai oletko sinkku?

Ja tosi kiva kun tosiaan suostuit. Oikeastaan näin juuri ennen kuin kysyin koko asiaa yhden symbolisen kuvan. Naisen, joka esitti sydäntään rintakehässään sellaisena kuin se on. Sydän hohti valkoista valoa, yksi ainut verisuoni oli punainen, se sijaitsi oikeassa kammiossa. - Totuuden ja tunteiden näyttäminen/kertominen oli ne sitten mitä tahansa nousee siis kuvan perusteella jollainlailla korostetuksi, tämä voi olla jo periaatteessa menneisyyttä, mutta sen opettelu tuntuu jatkuvan vielä jossakin elämän osa-alueessa. Joka tapauksessa kokisin että sinulla on elämässäsi vahva ajan jakso jossa sinua/sydäntäsi yritetään puhdistaa/voimauttaa pikku hiljaa perusteellisesti, myös energioiden muokkaamista ja käsittelyä opit vieläkin paremmin samalla.

Myöhemmin näin saman mutta nyt myös, että sydämmestä tuli ikään kuin kaunis vihreä jalokivi, mikä maahan osuessaan muuttui vähitellen tuhkaksi. - Tästä tuli väkisin olo, että annat sydämmestäsi jotakin mitä kaikki ihmiset ympärilläsi eivät huomaa, taikka pysty ymmärtämään sitä, vaikka kuinka yrittäisit näyttää jotakin hyvin arvokasta heille. Arvomaailman taikka tunnemaailman erilaisuus ystäviesi/tuttujesi/perheesi kanssa voi olla välillä jopa käsin kosketeltavissa. Jos joskus huomaat tällaista, niin älä anna kauniin ajatuksesi taikka tunteesi kuihtua siksi kun et voikkaan jakaa sitä kauneutta, vaan anna sen elää sinussa ja ympärilläsi, sillä se tekee sinusta sinut.

Olisi kiva kuulla jos sinulle tulee kuvista mieleen jotakin muuta (ellei siis tule liian henkilökohtaisia asioita mieleen). Symboleissa kun on se huono puoli, että niitä ei tosiaan voi välttämättä aina tulkita kokonana taikka joskus oikeinkaan.
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #97 : 19.06.2014 07:14:45 »

EgyptianMau,

taustaksi sen verran, että olen sinkku, erosin 1,5 vuotta sitten suhteesta.

Jostain syystä elämässäni on ollut paljon ihmisiä ja seurustelukumppaneita, joita olen kantanut henkisesti. Olen selvittänyt heidän ongelmiaan ja ottanut toiselle ihmiselle, usein ex-puolisolle tarkoitettua vihaa vastaan ja minua on syytetty asioista, joita en ole tehnyt. Olen yrittänyt näyttää, ettei maailma ole niin paha paikka. En useinkaan ole voinut kertoa miltä minusta tuntuu, joko siksi että olen halunnut välttää riidan ja ongelmat tai siksi, että omat tunteet ovat olleet vähäpätöisempiä kuin kumppanin ongelmat.  Kuitenkin, kaiken sen jälkeen mitä olen kumppaneiden puolesta ja hyväksi tehnyt, sydän on aina rikottu. Eikä minulla ole koskaan ollut sitä henkistä tukea puolison taholta, kun olisin sitä tarvinnut. Aina kun olen antanut luottamukseni ja sydämeni jollekin ihmiselle, luottamus on petetty ja sydän heitetty menemään.

Arvomaailma! Todellakin. Moni on yrittänyt muuttaa arvomaailmaani heidän haluamakseen, mutta en ole suosunut. Aina kun olen antanut periksi ja toiminut omaa arvomaailmaani vastaan, olen uupunut siitä. olen saanut arvostelua osakseni siitä miten elän ja mitkä asiat ovat minulle tärkeitä tai mitä mielipiteitä minulla on. En vain ymmärrä miksi sellaiset ihmiset hakeutuvat seuraani, jos tietävät alusta alkaen tiettyjä arvomaailmani asioita?

SSanotaanko näin, että pärjään itsekseni ihan hyvin, mutta kaipaan rinnalle ihmistä, johon minä voisin joskus turvata ja nojautua. En tarvitse ihmistä täydentämään minua, koska olen jo kokonainen, mutta tarvitsen ihmisen, joka hyväksyy minut sellaisena kuin olen. Perhe-elämä ja lapsikysymyskin on ilmassa, kun ikää tulee joka vuosi lisää.

 
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #98 : 19.06.2014 10:17:34 »


Minä haluaisin viritellä työ- ja toimeentuloasioita. Nihkeästi onnistuu.
EgyptianMau tai VanillaHeart, katsoisitko minulle? Tai vaikka kumpikin.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Mervi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #99 : 19.06.2014 13:09:17 »

Minulla työtilanne huolettaa Undecided Katsoisiko joku helpotuuko vai huononee entisestään. En ole ennen ollutkaan näin tiukassa tilanteessa työn ja rahan suhteen :Smiley Jokin oppi vissiin tässäkin.
Ja parisuhde tietty myös kiinostaa Smiley

HAUSKAA JUHANNUSTA KAIKILLE smitten
tallennettu
EgyptianMau
Vieras
« Vastaus #100 : 19.06.2014 15:32:31 »

VanillaHeart

Aikaa tuntuu kuluvan jonkin verran, arvioisin että ehkä jopa 3-5 vuotta. Elämäsi on muuttunut sen verran ja katsot moniakin asioita eritavalla kuin nyt, vahva voimasikin on muuttanut vähän muotoaan. Nään naisen vanhan tyylisessä valkoisessa hääpuvussa huntu päässään, se ei ole naaman edessä kuten joskus laitetaan. Hänen edessään on hyvin iloinen mies puvussa. He pitävät molemmat eri värisiä liekkejä kädessään ja ne vähitellen yhdistyvät. - Vakava suhde missä on avoimuutta ja jakamista monella tasolla vielä tulossa. ( Suhteen alku tuntuu jokseenkin hankalalta, esim. Asumis-kysymys voi olla aluksi tuskainen, mutta lopulta kohtalo vie teidät sellaiseen paikkaan missä molemmat viihdytte.)

Miehellä oli kuvassa myös silmälasit, en tiedä käyttääkö hän niitä oikeasti, mutta hän on tarkaavaisempi/tarkempi kuin monikaan ihminen jonka olet kertomasi perusteella tuntenut. Hän oppii tuntemaan sinut ja huomaa jos et puhu, olet itsekkin auttanut häntä oppimaan siihen, että huomaa milloin jokin asia harmittaa sinua. En tiedä pystyykö hän tukemaan sinua samalla tavalla kuin sinä tuet muita, mutta hän yrittää tehdä elkeillään selväksi, että on kyllä vierelläsi, sinun pitää vain huomata ja tarttua tilaisuuteen rohkeasti. - Ei siis pelkkää uhrautumista sinun osaltasi ja oman osasi ottamista, mitä joku/muut haluavat sinulle oikeasti antaa, vaikkeivät osaa niin hyvin.

Kysyit perheestä vielä. Nään alkuvaiheessa olevan raskauden, mutta kukaan ei tunnu huomaavan sitä, vaikka siitä huokuu kaikkialle jonkinlaista energiaa. En yhtään tiedä saatko/saatteko siis lasta, mutta sinulle/teille rakas sielu tulee pitämään teistä jollakin tasolla huolta.
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #101 : 19.06.2014 23:12:06 »

Hei VanillaHeart, vieläkö katselet? Näetkö rakkaussuhdetta minulle tulevaksi?

Hei supikas,

Kyllä sinulle rakkautta näkyy. Itseäsi vanhempi mies, joka on työssään päättävässä asemassa. Voi olla mitä vaan, joko virkamies tai oman yrityksen omistaja. Hän on urheilullinen, hyvin kunnollinen mies. Reilu, lempeä. Osaa neuvoa muita. Sinulle nousi myös ison elämänmuutoksen kortti. Eli elämääsi mullistava suhde tulossa.
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #102 : 19.06.2014 23:37:56 »

Olisin tosi kiitollinen jos saisin hieman selvyyttä tämän hetkiseen tilanteeseen VanillaHeart
Olen tavannut ihanan miehen noin kuukausi sitten. Mies oli juuri eroamassa vaimostaan, muuttivat siis erilleen. Nyt pähkäilen että onko meillä kenties tulevaisuutta, vai kulutanko aikaani turhaa häneen.
Ovat olleet aikaisemminkin erossa 2 vuotta, mutta palasivat yhteen jota kesti 8 vuotta. Mies sanoi ettei pysty tässä vaiheessa mitään minulle lupaamaan, enkä sitä odotakkaan. Vaikka pieni toivo minussa elääkin... Näätkö meille mitään??

Hei Tifa,

Mies on ihan rehellinen ja luotettava, mutta käy läpi aika isoa muutosta. Hänen kanssaan sinulla on edessä pitkä odottamiseen jakso, joka saattaa käydä voimillesi. Tarvitset runsaasti kärsivällisyyttä. Ehkä ulkopuolinen keskusteluapukin voi olla tarpeen jossakin vaiheessa, eli uskalla pyytää apuja, jos et itse jaksa asioita pohtia. Tänä aikana, pidä itsesi kiireisenä, tapaa ihmisiä, tee omia juttuja. Kyllä teille suhteen näen, mutta aikaa siihen menee ja kärsivällisyyttä. Koita nyt pitää pää pois pilvistä ja nauti hyvistä hetkistä.
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #103 : 20.06.2014 00:13:12 »

Iltaa!

Saisinkohan minäkin osviittaa. Smiley VanillaHeart <3

Eli rakkautta miehen muodossa kaipaan elämään suuresti,mutta onko vielä paljon työstettävää ennen kuin se on mahdollista?

Kiitos jos jaksat VH! <3

Hei Orvokki777,

Sen verran sinulla on asioita työstettäväksi, että sinun pitää miettiä miksi haluat parisuhteen? Väärin perustein aloitetut suhteet eivät kestä. Mieti mitä haluat suhteelta? Tunnetko itsesi yksinäiseksi ja haluat seuraa? Vai haluatko vain tuntea sen onnen huuman kun on ihastunut? Tarvitsetko miestä täydentämään elämääsi ja sinua? Olet vapauttaisi rakastava ja elät aktiivista elämää. Mieti millainen suhde elämässäsi toimisi parhaiten. Työstä omaa ajattelusi vielä. Kun saat nämä asiat itsellesi selväksi, lempi vielä leiskuu elämässäsi.
tallennettu
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #104 : 20.06.2014 11:55:31 »

Hei VanillaHeart, vieläkö katselet? Näetkö rakkaussuhdetta minulle tulevaksi?

Hei supikas,

Kyllä sinulle rakkautta näkyy. Itseäsi vanhempi mies, joka on työssään päättävässä asemassa. Voi olla mitä vaan, joko virkamies tai oman yrityksen omistaja. Hän on urheilullinen, hyvin kunnollinen mies. Reilu, lempeä. Osaa neuvoa muita. Sinulle nousi myös ison elämänmuutoksen kortti. Eli elämääsi mullistava suhde tulossa.

Kiitos kovasti, tästäpä tulikin positiiviset fibat. Huu, miten jännittävää coolsmiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: