Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Haluaisiko joku katsoa?  (Luettu 72995 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
suvi69
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #105 : 22.06.2014 22:43:32 »

Haluaisiko joku nostaa myös minulle korttia tai muuten katsoa mitä näytetään?Kiitos  smitten
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #106 : 23.06.2014 19:57:38 »


FairyNight,

Älä lannistu. Tulevaisuus enteilee käännettä parempaan. Hakeudu sellaiseen työhön, jota haluat sydämestäsi tehdä. Sinulle nousi kortteja, joissa kaikissa on sama sanoma, tilanne on aallonpohjassa nyt, mutta sieltä noustaan vielä. Pahin alkaa olla takanapäin.


Kiitos smitten
Jos vielä jaksaisit katsella minun taloudellista/rahatilannetta. Mitä näkyy siihen. Aika toivotonta tämä elämä on ollut pari vuotta ja sentin venyttämistä. Aina on selvitty mutta välillä toivon että olisipa edes vähän helpompaa joskus.


Hei VanillaHeart!

Katsoistko puolisoni yrityksen tilannetta mitä sille tänä kesänä/syksynä käy? Loppuuko vai jatkuuko, saako puolisoni yriyksen vai joku toinen. Entä omat työkuvioni/opiskelukuvioni, onko niihin näkyvissä jotain?
Onko elämääni tulossa lapsia enempää vai onko perheeni  tässä?

Minulle on näytetty että tämän vuoden loppupuolella astelee minua vastaaan uusi tuttavuus, tummatukkaisen, minua vanhempi mies. Kysymys kuuluu mikä tämä mies on, mikä merkkitys hänellä on elämässäni?

Hei FairyNight,

Puolisosi yritys ei tule jatkumaan, ainakaan puolisosi vetämänä. Opintoja en näe, töitä kylläkin sinulle. Sinulle syntyy vielä tytär. Vanhemmasta miehestä nousee että hän on jonkinlainen neuvonantaja, liittyy työkuvioihin.
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #107 : 23.06.2014 20:07:38 »

Jos minullekin hetki aikaa riittäisi Smiley Isoja kuvioita tullut kevään aikana, miten asiat etenevät loppuvuoteen mennessä? Kiitos etukäteen Smiley

Hei pimpula67,

Todellakin muutoksen kortti sinulle nousi. Iso elämänmuutos, vanhan häipyminen, joka tekee tilaa jollekin paremmalle. Nousee, että tämä on onni onnettomuudessa. Nyt en tiedä meneekö ollenkaan oikein, mutta katkeamattomat kahleet nousi, eli jos olet naimisiin menossa, niin tämä lupaa hyvää ja kestävää liittoa.
Kiitos paljon Smiley Voisiko vanhan häipyminen viitata työpaikkaan koska jotenkin olisi tarve päästä palkkatyöstä pois koska uudet suunnitelmat ja kuviot on vireillä ajatustasolla..Voisiko tuo kestävä liitto kuvata sitoutumista tähän uuteen juttuun johon olen kovasti pyrkimässä kunhan saan asiat toteutus vaiheeseen? Tähän liittyisi uuden opiskelua ja poikkeaa täysin nykyisestä ammatista..Jos tähän vielä kortin nostaist Smiley Tää uusi juttu on niin mun unelma!

Pimpula

Kyllä, vanha työ jää taakse ja edessä on jotakin parempaa. Ja ovathan monet yrittäjät naimisissa yrityksensä kanssa Wink. Nostin sinulle vielä kaksi korttia. Ensimmäinen kertoo, että mielikuvituksen voima on niin väkevä, että toiveittesi toteutuminen on mahdollista. Toinen kortti korostaa suunnittelua. Suunnittele huolella tulevaisuuttasi ja yritystäsi. Paljon sinulla on tekemistä ja töitä, sekä välillä tuntuu siltä, etteivät asiat etene, mutta älä anna periksi. Pitkän aikavälin suunnitelmat kantaa hedelmää. Kärsivällisyyttä tarvitset. Ihan heti ei tule valmista, mutta kortit ovat muutokselle hyvin suotuisat. Onnea matkaasi!
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #108 : 23.06.2014 20:17:32 »

Hei VanillaHeart, katsoisitko onko lapsia tulossa minulle? Ja entä työasiat, mitä niihin luvassa?

Kiitos  angel

Hei valonkukka,

Valoa sinulla on puolellasi. Uusi työ on tulossa. Uusia taitoja joudut opettelemaan ja näkemään vaivaa ja kärsivällisyyttäkin vaaditaan. Koulutus tai joku muu pätevöittäminen on myös ajankohtaista. Voi olla joko koulunpenkillä tapahtuvaa oppimista tai työn kautta oppimista. Ole valmis näkemään vaivaa tulevan hyödyn eteen, sillä nyt opettelemasi taidot kantavat vielä hedelmää. Kyllä sinä saat lapsia, raskaus nousi kortista  smitten

Sinulle oli tosi helppo nostaa kortteja, taidat olla aika avoin ja lämminhenkinen ihminen. Ilo oli minun puolellani.  angel
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #109 : 23.06.2014 20:33:28 »

Voisitko nostaa kortin vielä minulle uudestaan?
Tällä kertaa vaikeaan ihmissuhteeseen tb:n kanssa ja toisen mun äidin ja siskon hiertyneisiin väleihin; mikä auttaisi?
Kertoisiko heiluri vielä minullekin lastenmäärän  Smiley

Sydänpuu,

Onko suhteessasi jotakin salattua? Salainen rakkaussuhde kenties? Nousi tunne, että kaikki ei ole ihan sitä miltä näyttää. Vaikean tien olet valinnut. Epäilys kalvaa mieltäsi ja koet yksinäisyyttä, ja tunnet olosi petetyksi (ei välttämättä tarkoita fyysistä pettämistä!). Edessä on kuitenkin paremmat ajat ja ihmissuhde kääntyy hyväksi.

Äitisi ja siskosi välien selvittelyyn ei noussut vastausta, koska ilman heidän lupaa, ei ole oikeutta katsoa heille. Osuvin vastaus tulee aina kun kysyy itselleen.

Kaksi lasta sinulle heilahti Smiley
tallennettu
Tifa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #110 : 23.06.2014 21:07:53 »

Olisin tosi kiitollinen jos saisin hieman selvyyttä tämän hetkiseen tilanteeseen VanillaHeart
Olen tavannut ihanan miehen noin kuukausi sitten. Mies oli juuri eroamassa vaimostaan, muuttivat siis erilleen. Nyt pähkäilen että onko meillä kenties tulevaisuutta, vai kulutanko aikaani turhaa häneen.
Ovat olleet aikaisemminkin erossa 2 vuotta, mutta palasivat yhteen jota kesti 8 vuotta. Mies sanoi ettei pysty tässä vaiheessa mitään minulle lupaamaan, enkä sitä odotakkaan. Vaikka pieni toivo minussa elääkin... Näätkö meille mitään??

Hei Tifa,

Mies on ihan rehellinen ja luotettava, mutta käy läpi aika isoa muutosta. Hänen kanssaan sinulla on edessä pitkä odottamiseen jakso, joka saattaa käydä voimillesi. Tarvitset runsaasti kärsivällisyyttä. Ehkä ulkopuolinen keskusteluapukin voi olla tarpeen jossakin vaiheessa, eli uskalla pyytää apuja, jos et itse jaksa asioita pohtia. Tänä aikana, pidä itsesi kiireisenä, tapaa ihmisiä, tee omia juttuja. Kyllä teille suhteen näen, mutta aikaa siihen menee ja kärsivällisyyttä. Koita nyt pitää pää pois pilvistä ja nauti hyvistä hetkistä.
Kiitos VanillaHeart!
Tiedän että kärsivällisyyttä minulta vaaditaan ja se ei valitettavasti ole parhaita puoliani. Mutta vastauksesi auttoi paljon ja tämän avulla sain hippasen lisää kärsivällisyyttä. Smiley
tallennettu
aniir
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #111 : 23.06.2014 22:32:29 »

Hei taas  smitten!

Katsoit viimeksi mulle niin hyvin että ajattelin vielä kysyä josko parisuhderintamalle voisit katsoa vielä  smitten? Mieshän minulla on, ja pitkään ollaan oltu, mutta millainen on meidän tulevaisuus?

Kiitos taas kovasti jo etukäteen Smiley! Sinulla on upea taito  Smiley.
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 265



Profiili
« Vastaus #112 : 23.06.2014 23:33:43 »

Voisitko nostaa kortin vielä minulle uudestaan?
Tällä kertaa vaikeaan ihmissuhteeseen tb:n kanssa ja toisen mun äidin ja siskon hiertyneisiin väleihin; mikä auttaisi?
Kertoisiko heiluri vielä minullekin lastenmäärän  Smiley

Sydänpuu,

Onko suhteessasi jotakin salattua? Salainen rakkaussuhde kenties? Nousi tunne, että kaikki ei ole ihan sitä miltä näyttää. Vaikean tien olet valinnut. Epäilys kalvaa mieltäsi ja koet yksinäisyyttä, ja tunnet olosi petetyksi (ei välttämättä tarkoita fyysistä pettämistä!). Edessä on kuitenkin paremmat ajat ja ihmissuhde kääntyy hyväksi.

Äitisi ja siskosi välien selvittelyyn ei noussut vastausta, koska ilman heidän lupaa, ei ole oikeutta katsoa heille. Osuvin vastaus tulee aina kun kysyy itselleen.

Kaksi lasta sinulle heilahti Smiley

Kiitos:) Kyseessä ei ole salainen tai romanttinen suhde mutta hankala. Koenkin juuri noita tunteita ja epämääräisesti uhkaa/pelkoa. Toivon, että asiat muuttuvat:)
tallennettu
valonkukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #113 : 23.06.2014 23:56:18 »

Kiitos vastauksesta VanillaHeart, kuulosti mukavalta  smitten
tallennettu
pimpula67
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #114 : 24.06.2014 14:58:19 »

Jos minullekin hetki aikaa riittäisi Smiley Isoja kuvioita tullut kevään aikana, miten asiat etenevät loppuvuoteen mennessä? Kiitos etukäteen Smiley

Hei pimpula67,

Todellakin muutoksen kortti sinulle nousi. Iso elämänmuutos, vanhan häipyminen, joka tekee tilaa jollekin paremmalle. Nousee, että tämä on onni onnettomuudessa. Nyt en tiedä meneekö ollenkaan oikein, mutta katkeamattomat kahleet nousi, eli jos olet naimisiin menossa, niin tämä lupaa hyvää ja kestävää liittoa.
Kiitos paljon Smiley Voisiko vanhan häipyminen viitata työpaikkaan koska jotenkin olisi tarve päästä palkkatyöstä pois koska uudet suunnitelmat ja kuviot on vireillä ajatustasolla..Voisiko tuo kestävä liitto kuvata sitoutumista tähän uuteen juttuun johon olen kovasti pyrkimässä kunhan saan asiat toteutus vaiheeseen? Tähän liittyisi uuden opiskelua ja poikkeaa täysin nykyisestä ammatista..Jos tähän vielä kortin nostaist Smiley Tää uusi juttu on niin mun unelma!

Pimpula

Kyllä, vanha työ jää taakse ja edessä on jotakin parempaa. Ja ovathan monet yrittäjät naimisissa yrityksensä kanssa Wink. Nostin sinulle vielä kaksi korttia. Ensimmäinen kertoo, että mielikuvituksen voima on niin väkevä, että toiveittesi toteutuminen on mahdollista. Toinen kortti korostaa suunnittelua. Suunnittele huolella tulevaisuuttasi ja yritystäsi. Paljon sinulla on tekemistä ja töitä, sekä välillä tuntuu siltä, etteivät asiat etene, mutta älä anna periksi. Pitkän aikavälin suunnitelmat kantaa hedelmää. Kärsivällisyyttä tarvitset. Ihan heti ei tule valmista, mutta kortit ovat muutokselle hyvin suotuisat. Onnea matkaasi!
Suuret kiitokset sinulle lisätulkinnasta!! Annoit valtavasti tukea ja rohkeutta alkaa toteuttamaan unelmaa Smiley Kärsivällisyyteni ei ole ihan paras ominaisuuteni mutta maltti on valttia.. Oikein mukavaa kesää sinulle Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #115 : 28.06.2014 20:09:49 »

Onpas mielenkiintoinen ketju.
VanillaHeart, jos ehtinet on mulla kysymys.
Rakkaudenkaipuuni on aivan valtava. Näetkö että elämääni tulisi uusi mies?



Hei pikkari,

Olipa outo juttu, levitän kortit aina viuhkaksi ja valitsen intuitiolla siitä kortit. Nyt tuntui, että joku kuljetti kättäni korteilla... Nousi ihokin ihan kananlihalle. No, tällaiset viestit sinulle tuli:

Sinun suhteesi on päättynyt kivuliaalla tavalla. Koit ison mullistuksen ja stressiä. Tämä aika on nyt väistynyt ja sinulle on tulossa tyytyväistä elämää. Rauha nousee erityisesti tästä esiin. Sinulle luvataan ystävyyttä, hyvää seuraa ja jos olet menossa kesärientoihin ystäviesi kanssa, ne ovat hauskoja hetkiä ja enteilevät menestystä rakkaudessa. Kaikki kääntyy parhain päin. Saat vastakaikua rakkaudenkaipuuseesi. Onnellinen parisuhde, jossa on rutkasti eroottista energiaa.   smitten

Kiitos paljon tästä tulkinnasta  Smiley
Mielenrauhaa todellakin toivon ja mikä olisikaan ihananpaa kuin törmätä oikeaan sielunkumppaniin  smitten
Toivon paljon valoa ja iloa kesääsi. Sinä annoit toivoa. Olen hyvin kiitollinen siitä
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #116 : 29.06.2014 21:51:05 »

Minulla työtilanne huolettaa Undecided Katsoisiko joku helpotuuko vai huononee entisestään. En ole ennen ollutkaan näin tiukassa tilanteessa työn ja rahan suhteen :Smiley Jokin oppi vissiin tässäkin.
Ja parisuhde tietty myös kiinostaa Smiley

HAUSKAA JUHANNUSTA KAIKILLE smitten

Hei iloinentyttö,

Olet nyt aallonpohjassa, mutta ei hätää, sieltä on vain yksi tie ja se on parempaa suuntaa kohti. Pikkuisen kärsivällisyyttä tarvitset vielä, mutta nykyisiin olisi löytyy kyllä ratkaisu. Sinulle tulee eteen tilasuus, joka ratkaisee nämä ongelmat. Voit luottaa siihen, että vaikeudet ovat pian ohi. Jos töitä etsit, niin uusi tilaisuuksi tulee ja raha-asioihin on tulossa helpotusta.
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #117 : 29.06.2014 21:56:03 »

Haluaisiko joku nostaa myös minulle korttia tai muuten katsoa mitä näytetään?Kiitos  smitten

Suvi69,

Sinulle nousi sopusointuiset suhteet ja emotionaalinen tyytyväisyys. Kortti voi myös osoittaa, että vastakohdat täydentävät toisiaan. Kortti voi osoittaa myös yhteistyötä, ystävyyttä ja keskinäisen kilpailun päättymistä.

tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #118 : 29.06.2014 22:11:59 »

Hei taas  smitten!

Katsoit viimeksi mulle niin hyvin että ajattelin vielä kysyä josko parisuhderintamalle voisit katsoa vielä  smitten? Mieshän minulla on, ja pitkään ollaan oltu, mutta millainen on meidän tulevaisuus?

Kiitos taas kovasti jo etukäteen Smiley! Sinulla on upea taito  Smiley.

Hei aniir,

Teidän suhteessa on vankka pohja. Se on turvallinen ja vakaa. Sopusointuinen kumppanuus, jonka seesteisyys palautuu aina, vaikka välillä olisi epävakaata aikaa. Miehesi on reilu ja lempeä, kunnollinen mies. Ponnisteluja yhteisen elämän eteen on tasaisesti tehtävä, mutta epävarman hetken sietäminen kannattaa, sillä lopussa kiitos seisoo. Jostain saattaa olla pakko luopua, tämä menee nyt sinne työpuolelle,  mutta suhde kestää sen. Näkisin että olette yhdessä vielä pitkän pitkän ajan.
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #119 : 29.06.2014 22:21:16 »

Voisiko joku katsoa minullekin?  Smiley Siis ihan yleisesti, että mitä luvassa ja mihin kannattaisi kiinnittää huomiota. Kiitos jo etukäteen!

Hei muumaa,

En ole kovin hyvä näissä yleisissä tulkinnoissa, kun kortit voidaan tulkita asiasta riippuen niin monella tavalla.

Sinulle nousi voiman kortti, joka kertoo rohkeudesta panna vastaan vihalle ja ilkeämielisyydelle. Voitat vihamiehesi. Sinulla on valmius taistella reilun pelin puolesta. Joitakin muutoksia on luvassa, mutta niitä ei kannata pelätä, koska olet sen jälkeen vahvempi ihminen.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: