Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Haluaisiko joku katsoa?  (Luettu 72952 kertaa)
0 jäsentä ja 27 vierasta katselee tätä aihetta.
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #120 : 29.06.2014 22:33:39 »


  smitten smitten smitten smitten smitten smitten

Hei VanillaHeart!
Onko tämä kesä, tämä vuosi sellainen, että rakkaus, miesystävä kävelisi vastaan. Osaan olla yksin, mutta en halua viettää loppuelämääni yksin.
Kiitos, että jaksat auttaa. Voimia Sinulle!

Hei Evea,

Kyllä sinulle hyvät kortit nousikin!

Kyllä sinulle lempi leimahtaa. Ihanaa! Sydämen asiat kukoistavat. Eteesi tulee uusi tilaisuus, siis mies jota ei kannata päästää ohitse. Tämä vaikuttaa loppuelämääsi positiivisella tavalla. Aika piakkoin tapaatte. Onnellista elämää on tiedossa. Mies on vanhempi, tumma mies, joka on hyvin vastuullisessa asemassa. Esim. Liikemies, pankkiiri. Hän on aito, vakaa luonteeltaan ja suuttumaan et häntä saa. Raha-asiatkin ovat kunnossa, ellei jopa vauraskin.

Ihanaa kesää!  smitten
tallennettu
Tiuhtiviuhti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87



Profiili
« Vastaus #121 : 29.06.2014 23:16:30 »

Hei, jaksaisitko katsoa tuleeko rakkauselämässä tapahtumaan mitään? Millainen mies minulle sopii?  smitten
tallennettu
Vaapukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #122 : 30.06.2014 12:00:11 »

Jos ennätät katsoa, niin kuinka parisuhteeni käy, muuttuuko mies ja västyvätkö hänen ongelmansa,  jotka yhteiselämää rasittavat?
tallennettu

https://www.astro.fi/images/radix_web/03.08.1977_13:40_0_-02:00_62.533_-27.401_00.png

Aurinko: Leijona 9.huoneessa
Kuu: Oinas 4.huoneessa
Nouseva: skorpioni (härkä deskenttinä)
Keskitaivas: Neitsyt
Keskiyö: Kalat
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #123 : 30.06.2014 13:25:05 »

Kysynpä vielä tällaistakin; millainen mies on se, jonka kanssa vakiinnun? Ja koska ja millaisissa olosuhteissa hänet kohtaan?

Kiitos ihana  smitten
tallennettu
aniir
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Profiili
« Vastaus #124 : 30.06.2014 21:33:15 »

Kiitos paljon jälleen VanillaHeart   smitten  Smiley  smitten!
tallennettu
johanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #125 : 04.07.2014 08:47:06 »

Hei taas!

Pakko antaa palautetta  Smiley

Vastasit 13.6. näin:" Jokin sinulle edullinen sopimus syntyy, voi olla juridiikkaa tai uusi työtarjous. "

Ja minulle tarjottiin TÖITÄ 1.7.  smitten


July <3
tallennettu
miix
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #126 : 05.07.2014 21:01:27 »

Haluaisitko katsoa vielä minulle, rakkaus se on päällimmäisenä mielessä. Mutta otan vastaan sen mitä kortit sinulle kertoo.
tallennettu
calcio
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« Vastaus #127 : 05.07.2014 21:46:19 »

Minullekin saa katsoa, mitä edessä näkyy tai ohjeistaa miten pitäisi toimia?
tallennettu

Aurinko jousimiehessä - Kuu vesimiehessä - Askendantti vaakassa - Venus 4.huoneessa - Pluto conjunktiossa askendanttiin - Aurinko 3.huoneessa - Kuu 5.huoneessa - Saturnus 9.huoneessa.
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #128 : 06.07.2014 11:31:51 »

July,

Kiitos palautteestasi ja ihanaa, että olet saanut töitä!! Tulin tosi iloiseksi, kun luin viestisi  angel
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #129 : 11.07.2014 11:56:29 »

Hei, jaksaisitko katsoa tuleeko rakkauselämässä tapahtumaan mitään? Millainen mies minulle sopii?  smitten

TiuhtiViuhti,

Sinulla on menossa elämässäsi seesteinen välivaihe, toipumisen aika, jolloin on tilaisuus levätä ja järjestää ajatukset. Käytä tämä välivaihe elämän suunnitteluun, mitä haluat parisuhteelta, mitkä asiat ovat sinulle tärkeitä, missä asioissa olet valmis joustamaan, miksi olet valinnut edelliset kumppanisi, mitä tekisit toisin?

Kyllä sinulle rakkautta on luvassa, mutta ei ihan vielä tänä kesänä. Voit joutua miestä vähän aikaa etsimään ja näkemään vaivaa, mutta lopputulos on parempi kuin osasit edes kuvitella. Sinun pitää itse olla aloitteellinen ja rohkeasti tutustua uusiin ihmisiin. Sinulle nousi vaalea, sinisilmäinen mies, nuorekas, lempeä. Hyvin lähimmäisenrakas ja taiteellisuuskin nousee. Hän on herkkätunteinen ja tarvitsee läheisyyttä.
tallennettu
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #130 : 11.07.2014 12:17:53 »

Jos ennätät katsoa, niin kuinka parisuhteeni käy, muuttuuko mies ja västyvätkö hänen ongelmansa,  jotka yhteiselämää rasittavat?

Vaapukka,

Tietämättä nyt yhtään mistä ongelmista on kyse, niin sanon, että älä epäröi pyytää ulkopuolista apua! Kumppanuuden kortti teille nousi, eli ensin tarvitsette yhteisymmärryksen siitä, mihin suuntaan haluatte suhteessa mennä ja yhteisymmärrys myös siitä, miten miehesi ongelmat rasittavat suhdettanne. Jos te yhteisymmärryksessä alatte ongelmiin eteen tehdä töitä, niin asiat muuttuvat parempaan suuntaan. Haasteita on edessä , mutta ne on voitettavissa. Uusi alku suhteeseen tarvitaan. Ihmisellä on vapaa tahto, ja jos mies ei itse tiedosta tarvitsevansa muutosta, ei muutosta tule. Tämä asia on hänen vapaan tahtonsa päätettävissä. Uusi alku tulee, jos olette valmiita tekemään yhdessä töitä sen eteen.
tallennettu
Vaapukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #131 : 11.07.2014 13:12:06 »

Apua on pyydetty ja tukitoimia rakennettu. Ongelmana on päihteet.
tallennettu

https://www.astro.fi/images/radix_web/03.08.1977_13:40_0_-02:00_62.533_-27.401_00.png

Aurinko: Leijona 9.huoneessa
Kuu: Oinas 4.huoneessa
Nouseva: skorpioni (härkä deskenttinä)
Keskitaivas: Neitsyt
Keskiyö: Kalat
Zoja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Profiili
« Vastaus #132 : 12.07.2014 00:08:20 »

Hei, olen aloittelija kaikessa henkisyyteen liittyvässä. Ajattelin, että olisiko täällä joku, joka voisi katsoa minulle? Elämäntilanteeni on kummallinen, ja olen hakemassa suuntaa mutta en tiedä mihin lähteä,parisuhde, työt, ura, omat asiat, lapset... Lisäksi terveyteni reistailee ilman varsinaista syytä, mutta oireet ovat ikäviä ja pelottavia  ja ahdistavat  Sad
Kiitos jos joku näkee jotain  smitten
tallennettu
IhanaKuu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #133 : 15.07.2014 20:37:29 »

Hei!

Katsoisitko minulle?  smitten

 Haluaisin vielä selvittää työpaikkakiusaamisjuttuani ja olen ollut yhteydessä entiseen esimieheeni ja hän sanoi että voitaisiin keskustella ehkä vielä, mutta seuraavana päivänä sain tietääkin ettei voi järjestää keskustelua firman ulkopuolisen kanssa ja oli erittäin tyly minulle.  Cry

Nämä asiat vaivaavat vieläkin minua niin että minulla on univaikeuksia ja voin pahoin. Mietin kauheasti mitä siellä on puhuttu, ovatko ne laittaneet kiusaamisen täysin minun omaksi syykseni? Ovatko yhtään myöntäneet itse tehneensä väärin? Ilmeisesti kiusaamisen syy oli ex-ihastukseni, joka itse aloitti härnäämiseni ja sitten vastasin siihen omalla tavallani. Luultavasti on puhutettu myös ex-ystävääni, joka oli todella katala "selkään puukottaja" minulle.  Mietin kovasti että lähtisinkö oikeuteen asiasta, koska koen tulleeni loukatuksi eri ihmisten taholta todella pahasti ihan kunnianloukkauksen verran. Oliko tässä lopulta kuitenkin kaiken takana pahimpana kiusaajana/ juoruajana ex-ihastukseni sisko? Hän luultavasti inhosi minua. Tapaanko ex-ihastustani enää koskaan ja mitä hän todella minusta todella ajatteli? Halusiko hän tahallaan kiusata minua oikeasti ja minkä vuoksi?
« Viimeksi muokattu: 24.07.2014 19:36:06 kirjoittanut IhanaKuu » tallennettu
jankat
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 333



Profiili
« Vastaus #134 : 22.07.2014 20:05:29 »

Mihin suuntaan suhteeni on menossa? Viime aikoina ollut ongelmia  Sad
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10
  Tulostusversio  
 
Siirry: