Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuolleen läheisen hengen läsnäolo  (Luettu 3522 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Marjolie
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 25.05.2014 21:03:47 »

Tätini aviomies kuoli jokin aika sitten, hän oli minulle tosi läheinen. Hänen hautajaisiaan vietettiin lauantaina. Olen tuntenut hänen läsnäolonsa kodissani, mutta mitään erityisiä merkkejä hänen läsnäolosta en saanut. Hautajaistilaisuudessa tuli muutama erikoinen merkki, joista ajattelin, että hän on lähellä. Veimme kukkalaitteita hänen haudalleen, ja tuli pieni tuulen vire, joka pudotti minun asettaman kukkalaitteen maahan. Muistotilaisuudessa tuli toinen merkki. Seisoin pöydän ääressä, jossa oli hänen kuvansa ja kaksi kynttilää. Toisen kynttilän liekki pysyi aivan suorassa, kun toinen liekki kääntyi oikealle ja pysyi kyseisessä asennossa niin kauan, kun siinä kuvan vieressä olin. Aloin miettimään olivatko nämä merkkinä siitä, että hän on lähellä? Missään muussa hautajaistilaisuudessa ei ole tapahtunut vastaavaa.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1 : 25.05.2014 21:23:34 »

Osanotot.  Sad
Ota nuo merkit lohduksi itsellesi, analysoimatta niitä liikaa. Jos niistä tulee sinulle olo että merkit ovat häneltä, ja se on hyvä olo, suuren surun keskellä se tuskin haittaa.

Itse läheisen poismenon kokeneena, ja siihen liittyneitä pikkuruisia "ihmeitä" myös...kyllä ne silloin olivat omanlaisensa voimavara.
tallennettu
Marjolie
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 25.05.2014 21:30:47 »

Kiitos

Olen lukenut henkioppaista, jotenkin minusta tuntuu että hän olisi sellainen.
Äitini isä kuoli monta vuotta sitten, mutta nyt olen alkanut tuntemaan hänen läsänolonsa viimevuosien aikana.
Läsnäolon olen havainnut aina silloin, kun on jokin vaikea tilanne elämässä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: