Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tulevat inkarnaatiot  (Luettu 4158 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Hamal
Kanta-astroilija

Profiili
« : 01.06.2014 23:57:04 »

Moni täällä puhuu menneistä elämistä mutta eikös ole ihan mahdollista nähdä myös tulevia inkarnaatioita?

Eräänä iltana viime talvena nukahdin kesken meditaation sohvalle ja nukuin n. 15 tuntia, hyvä kun ehdin aamulla töihin.  Grin En ollut kovinkaan väsynyt ennen tuota meditaatiota mutta tuon yön aikana minulle näytettiin aika voimakkaasti erilaisia henkisiä asioita. Pienenä yksityiskohtana se että samana päivänä mulla oli Pluton neliön tarkka kulminaatio Auringolle.

Yhdessä näistä "unista" olin nuorena naisena ehkä n. 150-200 vuotta tulevaisuudessa eli 2100- tai 2200-luvulla. Uskon että kyseessä oli Maa-planeetta koska näin "kartasta" olevani Pohjois-Amerikassa, paikassa joka on suurinpiirtein nykyisen Pennsylvanian kohdalla. Tapasin unessa henkilön joka on tässä nykyisessä elämässä työkaverini. Huomaan tässä jonkinnäköisiä sopimuksia/opetuksia. Minulle sanottiin että "olette olleet aiemmassa elämässä kauppamiehinä Suomessa". Noo, tämä pitää kyllä tämän elämän osalta paikkaansa  Grin Grin Grin

Meininki tuossa maailmassa oli, kuten arvata saattaa, hyvin futuristinen. Tästä unesta pitäisi tehdä melkein erillinen artikkeli tai sitten kirjoittaa sci-fi-romaani.

Tän mainitsemani inkarnaation lisäksi mulla tulee mieleen inkarnaatio jossa elän "soturipäällikkönä" tulevaisuuden maassa (ehkä 80-90 vuotta tulevaisuudessa). Tässä elämässä olen mustaihoinen ja varrekas mies joka johtaa jonkinnäköistä valvontaosastoa. Tulevaisuuden maa tässä näyssä oli siis rauhallinen, rakkaudessa ja ykseydessä (4D). Minun hommana tuolla oli siis olla lähinnä ylläpitämässä tuota rauhaa, tällöinkään ei ollut tarkoituksena vahingoittaa ketään. Tuo vaikutti lähinnä mukavalta elämältä jossa olin sekä henkisesti johtamiskykyinen, rauhallinen mieleltäni ja maskuliinisuuteni oli kehittynyt ja siten tuo "upseerin" rooli tuntui luonnolliselta ja mukavalta.

Mutta mitä ajattelette? Oletteko koskaan nähneet itsenne tulevissa inkarnaatioissa? Oikeastaanhan inkarnaatioiden kohdalla kannattaa unohtaa aikakäsitys akselilta mennyt-tuleva koska aika on simultaaninen. Itse uskon että on mahdollista nähdä myös kronologisesti tulevia inkarnaatioita... Tai ainakin potentiaalisia sellaisia koska tämä elämä vaikuttaa tuleviinkin aika dynaamisesti. Ja lopultahan se lienee sielun valinnoista kiinni missä inkarnoituu ja miten. Ja nuo mahdolliset potentiaalitkin muuttuvat koko ajan. Ehkä olenkin seuraavassa elämässä jotain ihan muuta jossain planeetta Zorkilla?

Mutta voisivatko nämä näyt myös olla jotain rinnakkaisulottuvuuksia tms? Kuka sen määrittää? Tuo uni Pohjois-Amerikasta oli kylläkin hyvin realistinen ja todentuntuinen. Samoin tuo poliisipäällikkönä oleminen tuntui jotenkin "seuraavalta askeleelta".

En tiedä mitä synkronismia tää taas on mutta kun kirjoitin juuri äsken tuota tekstiä, näin 3. silmälläni vahvasti inkarnaatioideni ikuisen ketjun. Ja samalla Spotifystä alkoi soida satunnaissoitolla Jannika B:n Seuraavaan elämään  Grin Grin Grin Grin Grin Grin Grin
« Viimeksi muokattu: 01.06.2014 23:59:06 kirjoittanut Hamal » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 02.06.2014 09:51:16 »

En ole varsinaisesti nähnyt tulevaisuuden elämiä, mutta olen nähnyt unia, joissa olen tutustunut vaihtoehtoihin. Toisin sanoen tulevaisuuden valinnat eivät ole olleet lukkoon lyötyjä, vielä voi miettiä. Unissani olen käynyt tutustumassa mm. Gotlantiin, Macaoon ja Namibiaan, jotka olisivat siis seuraavan elämän mahdollisia syntymä/asuinpaikkoja. Ainoastaan Macaon suljin heti pois.

Ajattelin, että tuonne Gotlantiin voisi tehdä joskus kesäretken ja jos paikka tuntuu hyvältä, niin mikäs sinne sitten inkarnoituessa..
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 02.06.2014 12:08:21 »

Itse olen taipuvaisempi ajattelemaan että noi rinnakkaistodellisuudet voisi olla mahdollisia. Usein unien kautta tämä tunne vahvistuu. Jos on seuraavia elämiä olemassa, en ihan vielä 100% tähän usko niin en tule tulemaan tänne pitkiin aikoihin ja jos tulen, olen päättänyt valita huomattavasti rauhallisemman elämän.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 08.06.2014 11:26:36 »

Hmm, itsekkin olen joskus miettinyt samaa aihetta. Mulla on jokin hatara mielikuva, lähinnä tunne, että seuraava mahdollinen paikka olisi Intia tai jossakin siellä, sitten kun sen elintaso on noussut ns. länsimaiselle tasolle. Vaikka miksipä sitä tulevaa edes miettisi, kun kaikki on saavutettavissa tässä ja nyt, joten miksi odottaa seuraavaan elämään.  :Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: