Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Estäminen  (Luettu 36675 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
Sydänpuu
Kanta-astroilija

Profiili
« : 02.06.2014 15:31:20 »

Heippa!

Voiko jotain henkilöä kieltää energeettisesti ajattelemasta sua "kokoajan" / "intensiivisesti". Miten?
Sellainen olo, että tyyppi tunkee koko ajan, ei osaa hellittää ihastuksestaan.

Vai onko syy minussa?

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 02.06.2014 15:37:09 »

Joo, tästä määkin haluan kuulla.
Kun osaan jo suojata itteni, mutta...se ei toimi, ei ainakaan koko aikaa.
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 02.06.2014 15:40:24 »

Niin samoin. Ongelma on ettei esim. energiakytkösten katkaiseminen toimi tän kanssa  Undecided
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 02.06.2014 15:40:39 »

No juu, kokemusta on mutta olen yrittänyt opetella blokkaamaan tuollaiset, jatkuvat ajatusenergiat. Joskus onnistun paremmin joskus hieman huonommin mutta se vaati harjoittelua. Joskus tämä yhteys voi olla tiedostamaton, tarkoitan sitä että molemmat ei varsinaisesti tiedosta tietoisesti että käy kolkuttelemassa toisen energioita, kun taas toiset yhteydet ovat sitä osaa että ajattelemme jotain ihmistä alinomaan.
Itse voin sanoa että minulla oli sellainen yhteys ja kasvun paikka yhden ihmisen kanssa että tuntui että päivät kului näissä mietteissä ja opetuksissa, mutta silloin pyysin kyllä suojan meidän väliin että emme kärsi tästä vaan saamme olla rauhassa.
Välillä suljen nämä ns kanavat kokonaan ja olen omassa rauhassa ja välillä tiedän milloi vastapuoli ajattelee. Harjoittele ja pyydä oppaaltasi apua niin toivottavasti alkaa helpottamaan.
Itse teen näin. Joka ilta kun menen nukkumaan sanon että blokkaan tämän ja tämän henkilön kokonaan ja kaikilta tasoilta, haluan nukkua rauhassa ja olla omissa energioissa. Sama kaava toistuu aamulla, haluan olla rauhassa koko päivän ja blokkaan kaikki pois ja samalla suljen kaikki psyykkiset kanavat ja visualisoin pienen hatun päähän.
« Viimeksi muokattu: 02.06.2014 15:43:10 kirjoittanut Avicii » tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #4 : 02.06.2014 21:32:13 »

Mulla tällaisissa tapauksissa jokin kumma kytkös mussa itsessäni haluaa pitää tuota linkkiä avoinna. Yritänkin näissä tapauksissa muodostaa suhdetta tähän ihmiseen tuntumaan mahdollisimman neutraalilta. Neutraali, neutraali, neutraali, ei mitään muuta tunnetta. Sillä oli mun tunteeni mikä tahansa, se on kuitenkin aina vaste sille toisen tunteelle. Mutta hankalia osaa välillä olla. Sitä voi silti psykologisoidakin jos tykkää, että miksi haluaa tuota linkkiä pitää avoinna.. mitä siitä haluaa?
tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #5 : 03.06.2014 19:30:29 »

Ehkäpä juuri se, että ei viestitä toiselle väärin. Jos vähänkään annat itsestäsi jonkun "avoimen" kohdan, pikkurillin tai muun takaoven, niin ei se silloin onnistu. Neutraali voi olla, mutta jotkut tulkitsee ystävällisyyden tuollaisissa tapauksessa takaovena, ellet itse sitä tietoisesti pidä, niinkui Ave^^ mainitsi "linkkinä".

Tarpeeksi monta kertaa kun tuo itsensä esiin neutraalina, niin toinenkin lopulta tottuu ajatukseen.
Mitä itse haluat tuolta henkilöltä loppujen lopuksi? Jos se ei vastaa viestimääsi, niin probleema on sinun tavallaan siis.
Jos haluat katkaista kaikki häneen, niin olisit sen jo tehnyt?
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 03.06.2014 20:57:42 »

Niin toiminne samassa organisaatiossa ja näin väkisinkin joudumme olemaan välillä tekemisessä. Olimme myös aikoinaan samassa koulussa ja tunnemme siis suhteellisen paljon samoja ihmisiä tässä kaupungissa..johon hän on palannut takasin muutaman vuoden jälkeen. Siksi en voi ns. katkaista kaikkia välejä häneen.

Minussa herättää suuttumusta se, että joudun rajoittamaaa olemistani, käyttäytymistäni ja ystävieni näkemistä sen vuoksi, että hän on päättänyt "ihastua" minuun. Valheellisesti niin kuin asian koen. Pikemminkin hän on projisoinut omat toiveensa ja himonsa minuun kun samalla erosi pitkäaikaisesta kumppanistaan. Käy siis mielestäni omaa eroaa kauttani lävitse. Tilanne saa minussa aikaan vihantunteita häntä kohtaan. Varsinkin kun olen jo suoraan sanonut ettei välimme voi olla mitään. Tilanne ei kuitenkaan palautunut normaaliksi vaikka olin mielestäni ainakin lähes reilun toverillinen vielä tilanteen alkuvaiheessa. Hän käyttäytyi aivan kuin olisin jotakin velkaa hänelle!? Yrittäen pakottaa minun kanssakäymiseen kanssaan..herranjumalasentään! Inhottaa hänen himoitsevat katseensa ja vielä vähemmen haluan olla tyypin kanssa edes hyvänpäivän tuttu..aikasemmin olimme ihan ok työkavereita. Ymmärrän kyllä, että kylmä kohtelu surettaa häntä. Mutta ainakin soittelu/tekstarit ja facepommitus on nyt loppunut. Vain tuo ikävä tunne, että ajattelee minua ja tunkee auraani(?) Kai tämäkin kokemus tulee jonkinlaisena kasvunpaikkana/oppina minulle.

Muoks. Suoraan sanottu v***taa, että minun tulee olla se joka pyrkii pitämään tilannetta neutraalina (ja ymmärtää ja voivoi). Miksi toinen ei ota vastuuta tunteistaan ja teoistaan. Jos tää olisikin eka kerta kun näin käy mutta kun ei ole. Anteeksi avautuminen  Undecided
« Viimeksi muokattu: 03.06.2014 21:03:59 kirjoittanut Sydänpuu » tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 03.06.2014 21:10:16 »

Niin, että matkaa tuohon neutraaliin suhtautumiseen on valitettavasti tällä hetkellä. Tiedän, että syytä on minussakin..varsinkin tämä hämmentävän vihamielinen reaktioni ja oman reviirin puolustaminen hämmentää itseänikin. Siihen ehkä juuri neuvoja kaipaan.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #8 : 03.06.2014 21:22:32 »

Niin, eihän neutraali ole sama asia kuin ymmärtää. Neutraali on vain neutraali. Ilman tunteita. Sehän voi toisesta tuntua julmaltakin, kun ei ole mitään tunnetta, viha taas kertoo, että asioilla on merkitystä.

Mutta tiedän, se voi olla tosi vaikeaa jos oikein kunnolla inhottaa. Mutta vihaa jos on kyseessä, silloin miettisin mistä tuo oma viha kumpuaa. Inhotuksen tai tungetellun olon olen saanut vähenemään systemaattisella neutraaliuteen pyrkimisellä. Visualisoin siis mielessäni suhteen tuohon ihmiseen täysin neutraalina ja vain toistan ja toistan sitä. Viha taas ei välttämättä laukea tällä, vaan vaatii aikaa ja/tai käsittelyä. Sillä toisaalta se oma ärsytyskin on ihan ok, eli ei ole pakko aina vain ymmärtää ja olla kuin ei mitään. Saa ärsyttää jos ärsyttää.  coolsmiley
tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #9 : 03.06.2014 21:24:59 »

Niin, että matkaa tuohon neutraaliin suhtautumiseen on valitettavasti tällä hetkellä. Tiedän, että syytä on minussakin..varsinkin tämä hämmentävän vihamielinen reaktioni ja oman reviirin puolustaminen hämmentää itseänikin. Siihen ehkä juuri neuvoja kaipaan.

Sehän on täysin itsestäsi kiinni. Varsinkin kun omat reaktiosi ovat tuollaisia, jos sinulla on pieniä asioita mistä haluat pitää kiinni tuosta ihmisestä, saattaa toiselle merkitä aivan jotain toisenlaista, ja tietyille ihmistyypeille se saattaa osoittaa läpitunkevaa energiaa.
Stoppi asioihin, jos itse niin haluat. Jos annat vasta energiaa ja pientä taka-ovee, se ei välttämättä menekään niin miten itse halusit.
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 03.06.2014 21:28:14 »

Luulen, että se vihaisuus liittyy suurempaa kontekstiin eikä pelkästään häneen henkilönä/ tähän tapaukseen. Siihen miksi asiat menevät (aina) näin päin. Miksi minun, naisena, pitää muokata omaa käytöstäni. Miksi ympäristö, niin koen, ei vaadi sitä häneltä vaan minulta. Miksi minua hyssytellään, kehotetaan ymmärtämään. Ja suurimpana: miksi minun vapauttani valita ei kunnioiteta. Mutta kiitos Ave^^ alan heti kokeilemaan tuota visualisointia.
« Viimeksi muokattu: 03.06.2014 21:35:27 kirjoittanut Sydänpuu » tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 03.06.2014 21:32:40 »

Sehän on täysin itsestäsi kiinni. Varsinkin kun omat reaktiosi ovat tuollaisia, jos sinulla on pieniä asioita mistä haluat pitää kiinni tuosta ihmisestä, saattaa toiselle merkitä aivan jotain toisenlaista, ja tietyille ihmistyypeille se saattaa osoittaa läpitunkevaa energiaa.
Stoppi asioihin, jos itse niin haluat. Jos annat vasta energiaa ja pientä taka-ovee, se ei välttämättä menekään niin miten itse halusit.

Ymmärrän mitä tarkoitat. Ehkä tämä on myös surutyötä (itsesääliä?  Tongue )..miksi asiat eivät voi olla niinkuin ennen..miksi en saanut pitää rauhaani..miksi toinen "pilasi" kaiken..jne. Surullista menettää joku? Vaikkakin toope. Ehkä se on sitä. Vaikka ei niin merkittävässä roolissa ole ollut elämässäni.
tallennettu
Downtempo
Vieras
« Vastaus #12 : 03.06.2014 22:06:05 »

Ehkäpä... jälkeenpäin miettiminen, että miksi näin kävi, miksi miksi miksi...
Ehkä löydät sisimmässäsi että minkä takia toimit tuollain. Ei kaikkiin välttämättä tarvitse pitää yhteyttä, vaikka pienet asiat siltä tuntuukin.
Jos hälytyskellot soi, niin luota niihin. Menettämisen pelko voisi olla yksi asia mihin kannattaa pureutua. Joskus elämässä täytyy kestää sekin, että joku ei mätsää itelleen. ja täytyy jättää ihmisiä taakseen, mitkä on liian energiaa syöviä, ketkä ei sovi omaan elämään. Eikä se tee ihmistä tunteettomaksi, eikä siitä tarvi tuntea syyllisyydentuntoa. Jos asian esittää toiselle oikein, ja yrittää olla neutraali niin asiat menee omalla painolla eteenpäin. Mutta tietenkin mitä aiemmin sanoin, että jos jättää takaovia, niin ne on aina kolkuttelemassa siellä.
Mieti että mitä se ihminen toisi elämääsi, ja miksi pidät häntä linkkinä?
Itsetutkiskelun paikka?  Smiley
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 04.06.2014 10:24:40 »

Voiko jotain henkilöä kieltää energeettisesti ajattelemasta sua "kokoajan" / "intensiivisesti". Miten?
Sellainen olo, että tyyppi tunkee koko ajan, ei osaa hellittää ihastuksestaan.

Ei voi. Kukin voi tykönään ajatella kenestä tahansa ihan mitä tahansa ihan kuinka paljon haluaa. Syynä on vapaan tahdon laki, eli se että millään energeettisillä tms. keinoilla ei voi tällä fyysisellä tasolla puuttua toisten vapaaseen tahtoon. (Vain maallisin  keinoin siis voi ja siitä sitten saattaa räpsähtää karmaa.)

Energiakytkösten katkaiseminen toimii taatusti, sinun vain täytyy ehkä tehdä se monta kertaa ja lisäksi 'parantaa' tai 'sulkea' valolla niiden poistettujen energiakytkösten kohdat kehossasi. Jos homma ei onnistu, kyse voi olla ihan vaan siitä että et itse alitajuisesti halua sen onnistuvan. Energiakytkösten katkaiseminen onnistuu ihan kenen kanssa tahansa, kyse on TAAS vapaan tahdon laista.

Se mitä voit tehdä on laittaa itsellesi kunnon suojat ja lisäksi ottaa ihan maallisesti etäisyyttä tyyppiin ja ehkä vielä lisäksi sanoa ihan suoraan 'ei kiinnosta' niin monta kertaa kuin on tarvis, jotta asia menee perille. Vihasi on itse tuottamaasi ja johtuu siitä, että et ole maallisella tasolla ilmaissut tälle ihmiselle 'ei kiitos, ei kiinnosta' riittävän selvästi. Aina kun annamme rikkoa rajojamme puuttumatta siihen, varastoimme sisällemme vihaa!

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 04.06.2014 11:39:59 »

Onko mahdollista etäoperaationa neutraloida ihastuneen ihmisen tunteet jolloin häiritsevät ajatuksetkin poistuvat itsestään, mitä luulette?

Ei, koska sellainen olisi hänen vapaaseen tahtoonsa puuttumista, mikä on täällä fyysisellä tasolla sallittua vain fyysisen tason keinoin. Suora maallinen puhe tms. on siis ainoa mitä voi tehdä vaikuttaakseen toisen ajatuksiin.

Ja sillä jatkuvalla ihastuneella ajattelullahan voi sitten aiheuttaa itselleen TISMALLEEN saman hormonimyrskyn, mikä tulee myös molemminpuolisessa rakastumisessa! Eli ihminen voi tosiaan sitten rakastuttaa itsensä toiseen, vaikka tämä toinen ei olisi hänestä ollenkaan kiinnostunut. (Tästä syystä pidän itse tiukkaa sääntöä: Ei fantasiointia oikeista olemassaolevista ihmisistä joita kohtaan arkipäivässäni!) Ja riesaahan siitä tulee, mutta suosittelen tosiaan mallista suoraa puhetta. Muut keinot eivät toimi.

Toki suojat on syytä pitää kunnossa ja katkaista tiedostamattomat/luvattomat energiakytkökset, mutta siinä se sitten onkin ja loput on tehtävä ihan maallisin keinoin. Ja JOS ne suojat ovat kunnossa eikä energiakytköksiä ole, niin sen toisen jatkuvalla ajattelulla ei todellakaan ole yhtään mitään vaikutusta ajatusten kohteeseen! Vaikutus tulee vain maallisesti sitä kautta että fantasioija rakastuttaa itsensä ja alkaa sitten ihan maallisesti käyttäytyä tunkeilevasti.

tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  

Siirry: