Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Estäminen  (Luettu 36666 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
Hematite
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #45 : 11.06.2014 08:30:13 »

Hei ihanaa, kiitos vastauksistanne! Sain selkeyttä asioihin.

Olen tosiaan kiltti ja haluan olla kaikkien kaveri. Ennenkuin tajusin, että tämä tyyppi on jotenkin erilainen kuin muut (jotain sosiaalista osaamattomuutta, hieman jälkeenjääneisyyttä tai jotain) olin kuunnellut hänen pitkän monologinsa saamatta sanottua mitään väliin. Ehkä hän sitten tulkitsi ystävällisyyteni joksikin. Kun tajusin, että hän luulee jotain, aloin kylmäkiskoisemmaksi häntä kohtaan, mutta hän ei tajua. Joudun luultavasti nostamaan kissan pöydälle ja se tulee olemaan minulle vaikeaa. Ehkä se on minun opetukseni: pystyä puhumaan asioista suoraan.

tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #46 : 11.06.2014 10:17:59 »

Kun täällä nyt puhuttiin noista aistikanavien sulkemisista, niin kuinka montaa on häirinnyt intuitio?

Yleensä semmonen "nyt on jotain jäänyt huomaamatta" -olo on hyödyllinen, kun se pistää etsimään sitä juttua kunnes se löytyy. Mutta kun se osaa samalla olla fyysisesti todella epämiellyttävän tuntuista. Nytkin on olo, jonka ehkä tiedän mihin liittyy, niin samanlainen jännitysolo fyysisesti, kuin jos pelkäisi lavalle menoa ja olisi menossa esiintymään. Ja jos tuo liittyy siihen mihin luulen, niin en nyt voi ainakaan asialle tehdä mitään tai en tajua sitten mitä pitäisi tehdä. En siis halua sulkea näitä, kun niistä on hyötyä, mutta osaavat silti olla häiritseviä. Kaipa mun pitää kokeilla tuota antamaani neuvoa neutraloinnista tähänkin.  Tongue
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #47 : 11.06.2014 11:56:59 »

Mielenkiintoinen aihe ja toivoisin vinkkejä mitä tehdä.

Aloitin uuden harrastuksen keväällä ja siellä on mies, joka vaikuttaa ihastuneelta minuun. Hän tekee itseään tarpeettomasti tykö ja yrittää päästä kosketuksiin aina ohimennen. Hän kyselee vain minun kuulumisiani ja on liian kiinnostunut minusta muutenkin. En tiedä mikä tämä juttu on, mutta se kuvottaa minua. Toisaalta mitään sellaista ei ole tapahtunut mistä pääsisin sanomaan hänelle ja siksi minua ahdistaa entisestään. En haluaisi lopettaa harrastustani tämän vuoksi.

En tiedä mitä tämä on. Mitä uskomuksiani voisin muuttaa, en tiedä? Suojaukset eivät tehoa eikä välttelykään tuota tulosta.

Mitenkähän eräänlainen shokkihoito toimisi: feikkaat jonkin aikaa kiinnostusta ja sitten aivan odottamatta osoitat jotenkin
hyvin kouriin- ja sydämeentuntuvasti, että ei kiinnosta pätkääkään?

Huh
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #48 : 11.06.2014 12:04:42 »

Mitenkähän eräänlainen shokkihoito toimisi: feikkaat jonkin aikaa kiinnostusta ja sitten aivan odottamatta osoitat jotenkin

En todellakaan suosittele kahdesta eri syystä:

Ensinnäkään ei toimi - jos miehet tulkitsevat kiinnostumattomuudenkin virheellisesti kiinnostukseksi toisin kuin naiset - niiin ei nyt herranjestas innostaa ainakaan kannata!

Toiseksi: On ilkeää ja sydämetöntä toisen ihmisen pompottamista, sekä epärehellistä. Karman kertyminen mahdollista tuollaisesta tempusta...

Rehellisesti ja suoraan, mutta silti kohteliaasti ja asiallisesti sanottuna asia menee parhaiten jakeluun.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Ritsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #49 : 11.06.2014 12:04:59 »

Kuulostaisi aika karulta alkaa leikkimään toisen kiinnostuksella. Tuskin hänkään kuitenkaan kovin paha ihminen on jos koettaa keskustella/etsiä kumppania? Itselleni luonnollisin tapa olisi joko näyttää ettei kiinnosta tai sitten kysyä/sanoa suoraan mikä on homman nimi. Tuollaiset mindgamesit tuppaavat tuottamaan ainoastaan vaikeampia solmuja köysiin.
tallennettu
Hematite
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #50 : 11.06.2014 12:31:05 »

Huh

Jätän kyllä tällaisen toiminnan väliin. Karmaa tuosta varmasti saisi. Ja pahan mielen kaikille.
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #51 : 11.06.2014 12:37:49 »

Mjoo ihan hyvä. Ainahan voi testailla, mutta ennen sitä voi miettiä haluaisiko itse kokea saman mitä on suunnittelemassa.

Ave^^ enpä ole ennen ajatellut, että intuitio voisi häiritä. Stressin tulkitsen tuollaiseksi epämukavaksi yleiseksi tunteeksi, mutta yleensä juuri intuition kuunteleminen on auttanut saamaan tämän paikalleen pysähtyneen energian liikkeeseen. Omalla kohdallani näkisin, että tuo intuitio tulee väläyksinä/ideoina eikä jatkuvana fiiliksenä. Mielenkiintoista. Intuitio on kyllä viimeinen asia, jonka haluaisin estää nyt, kun olen löytänyt luottamuksen siihen kunnolla. Smiley
tallennettu
Hematite
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #52 : 11.06.2014 12:49:37 »

Olisi kiva, että jos etsii kumppania niin huomioisi myös vastapuolen parisuhdestatuksen. Tai sitten väsyneet perheenäidit on niitä helppoja nakkeja?  Cool  Minun ihailijaa kun ei nää seikat tunnu häiritsevän.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #53 : 11.06.2014 12:53:44 »

Olisi kiva, että jos etsii kumppania niin huomioisi myös vastapuolen parisuhdestatuksen. Tai sitten väsyneet perheenäidit on niitä helppoja nakkeja?  Cool  Minun ihailijaa kun ei nää seikat tunnu häiritsevän.

Jos sinulla on sormus sormessasi, pidäpä kättä oikein osoittelevasti näkyvillä. Kesekustelussa ujuta perhe ja lapset sekä puoliso mukaan ihan jokaikiseen puheenaiheeseen, liittyipä se siihen tahi ei ja hehkuta oikein perheonnea ja rakkautta. Luulisi että sellaisella käsittelyllä into laantuisi ennen pitkää.  Wink
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #54 : 11.06.2014 12:55:01 »

Eikös se ole päivänselvää, että varatut "kohteet" kiinnostavat sekä miehiä että varsinkin naisia
yleensä huomattavasti enemmän kuin sinkut? Jos joku naimaikäinen on sinkku, se herättää
useimmissa epäilyksen, että hänessä on jotain pahasti vialla, eivätkä itseään kunnioittavat "saalistajat"
alennu juurikaan poimimaan ylijäämäkamaa??

:Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #55 : 11.06.2014 12:59:41 »

Ave^^ enpä ole ennen ajatellut, että intuitio voisi häiritä. Stressin tulkitsen tuollaiseksi epämukavaksi yleiseksi tunteeksi, mutta yleensä juuri intuition kuunteleminen on auttanut saamaan tämän paikalleen pysähtyneen energian liikkeeseen. Omalla kohdallani näkisin, että tuo intuitio tulee väläyksinä/ideoina eikä jatkuvana fiiliksenä. Mielenkiintoista. Intuitio on kyllä viimeinen asia, jonka haluaisin estää nyt, kun olen löytänyt luottamuksen siihen kunnolla. Smiley

Intuitiota ei tosiaan haluaisi estää, ei todellakaan. Ehkäpä homman nimi on siinä, että se ei tule kuitenkaan niin kirkkaana, että sanoisi mitä pitää katsoa, vaan kokoajan on sellainen tunne, että jotain on jäänyt huomaamatta. Mulla on tuollaisia aika usein. Sitten se tunne häviää, kun löytää sen jutun mikä piti huomata.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #56 : 11.06.2014 13:01:50 »

Valheellisen kiinnostuksen näyttäminen ja sitten dumppaaminen on riskialtista siinäkin mielessä, että sillä juuri harmittomasta ihastujasta saa ahdistelijan tai jopa katkeran kostajan tms. Sitä tuskin haluaa kasvattaa sen ihastuneen tunteita itseään kohtaan.
tallennettu
Hematite
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #57 : 11.06.2014 13:04:03 »

Luolamiesaikoina olisin ollut kovaa valuuttaa,koska kykenen todistetusti lastentekoon.  laugh  knuppel2

Mietin jo sellaistakin, että pyydän miestä heittämään minut harrastukseeni (lapset mukana tietty) ja sitten heittäisimme siinä pitkiä jäähyväisiä kuin konsanaan jostain elokuvien kohtauksesta.

Tai sitten selviän tästä vain suoralla puheella.
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #58 : 11.06.2014 13:08:13 »

Intuitio lienee sukua ahaa-elämykselle. En ole pitkään aikaan saanut sellaista, mutta kun se tuli marketin
parkkipaikalta poispyöräilemään lähtiessä, hymyilytti vielä puolen kilsan polkemisen jälkeenkin.

Olin nimittäin monta kertaa ihmetellyt, miksi ostoskärrykatoksen räystäästä roikkuu lentävää
haukkaa esittävä puu- tai muovihahmo. Luultavasti minua enemmän toisten kanssa tekemisissä oleville tuo
on ikiwanhaa tietoa, mutta tuntui todella kliffalta hoksata, mikä haukkahahmon funktio on...

Cheesy

« Viimeksi muokattu: 11.06.2014 13:11:07 kirjoittanut sideman » tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #59 : 11.06.2014 13:14:37 »

Valheellisen kiinnostuksen näyttäminen ja sitten dumppaaminen on riskialtista siinäkin mielessä, että sillä juuri harmittomasta ihastujasta saa ahdistelijan tai jopa katkeran kostajan tms. Sitä tuskin haluaa kasvattaa sen ihastuneen tunteita itseään kohtaan.

Eikös juuri torjuminen tee kohteesta haasteellisemman ja kiintoisamman, jos kyseessä on Don Juan -tyyppi,
joka harrastuksenaan vikittelee naisia?

Huh
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  

Siirry: