Kiitos vastauksistanne. Jäin kummastelemaan tota suurristiä että Tanhuan tulkinnasta se löytyy ja sinikiviuhko kirjoitti ettei mun kartalla sellaista ole.
Täällä hetkellä tarvitsen itse parantajaa koska en edelleenkään ole kunnossa mutta kun/jos näistä vaivoistani selviän, haluisin auttaa muita.
Siihen tarvitaan vielä paljon aikaa, elämänkokemusta ja voiman lisääntymistä.
Toki osaa nyt jo hieman helpottaa toisen ihmisen oloa koska tiedän että käsistäni lähtee lämpöä.
Kerran tein tein kokeen. Olin ystäväni luona yötä ja hän heräsi aamulla kovaan päänsärkyyn. Sanoin että mä voin ottaa kivun itselleni niin pääset lähtee töihin.
Pidin käsiäni hänen ohimoillaan ja otin kivun vastaan. Ystäväni kipu lähti pois ja mulle tuli aivan kamala päänsärky.
Toisen kerran autoin myös päänsärystä ja pahoinvoinnista kärsivää ystävää. Hänellä oli tosi heikko olo muttei oksennus tullut vaikka hän halusi oksentaa.
Seisoin hänen takanaan ja pidin käsiäni hänen hartioillaan ja ohimoilla max kaksi minuuttia. Hän ryntäsi vessaan oksentamaan ja kipu katosi.
Kiitti mua "ihmeellinen noita-akka sä olet"
Noita pikkujuttuja on vielä muutama lisää mutta en pidä itseni todellakaan minään parantajana. Uskon että meissä kaikissa on parantavaa energiaa kun siihen haluaa vaan keskittyä
Tosin mua ei auttanut yhtään kun kerran matkustin parisataa kilsaa ns tunnetun parantajanaisen luo. Olo helpottui hetkeksi parannuksen aikana mutta jo matkalla kotiin olin yhtä kipeä kun tullessa.
Itselleen ja muille anteeksiantaminen, päivittäinen mediotointi, stressin välttäminen ja puhtaan, lisäaineettoman ruoan syöminen on helpottanut omaa oloani. Resonanassiterapia jatkuu edelleen.
Energialääketiede tulee olemaan tulevaisuudessa tärkeessä asemassa vaikka sitä ei vielä ymmärretä.