Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Perjantai 13. ja Täysi Kuu!  (Luettu 4592 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« : 06.06.2014 09:15:19 »


Ensi viikon täyden kuun päivä on perjantai 13.

Onko mitään veikkauksia siitä, millainen week end on ensi viikolla odotettavissa?
Muitakin kiintoisia astrovariaabeleita lienee aktiivisina...

 Shocked
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #1 : 07.06.2014 07:46:18 »

No, ainahan sitä kaikenlaista uskoa saa. Mulle pe 13 on ollu aina onnenpäivä/hyvä päivä.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #2 : 07.06.2014 09:28:33 »

No, ainahan sitä kaikenlaista uskoa saa. Mulle pe 13 on ollu aina onnenpäivä/hyvä päivä.

Kun miljoonat ihmiset ilmeisesti uskovat, että se on epäonnen päivä, lienee
päivänselvää, että jonkinlainen negavaikutus sillä on, tai sitten ei.

Oli miten oli, täysi kuu ilmeisesti ryydittää tuota vaikutusta tai sen puutetta...

 crazy2
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #3 : 07.06.2014 11:52:39 »

Kerran tehtiin tutkimus täydenkuun, perjantai 13. päivän, viikonpäivän, vuodenajan ja kellonajan vaikutuksesta erään pieneläinklinikan potilaiden lukumäärään. Täysikuulla, halloweenilla tai perjantai 13.lla ei ollut vaikutusta potilaiden lukumäärään.

Tämäkin tietoisku - olikohan se nyt jo ilon pilaamista  :Smiley

Ei kun helpotuksen huokaus kajahti ilmoille! Voi tyynin mielin seurata muun muassa Nokian mahdollista kurssinousua
(toki myös kurssilasku on mahdollinen) ennen osingonjakoa. (Esim. jos  ensi viikolla ostat Noksua noin 5.80 kurssiin, saat luullaksemme yli viiden prossan tuoton osingon tilillesi napsahtaessa...Toki myös lapun hinta yleensä laskee osingon
verran, mutta useimmiten palautuu "ennalleen" suht. nopsaan? Osingon ns. irtoamispäivä on 18.6.
Vertaa tuottoa vaikkapa pankkitilin alle puolen prossan tuottoon vuodessa! Jos
kiinnostuksesi heräsi, esim. Nordnetissä* voi käsittääksemme tehdä kauppaa suht. pienin välityspalkkioin!
Mutta toimi ripeästi! Tavallisesti ns. osinkokiima nostaa lapun hintaa merkittävästi osingonjaon
lähipäivinä...)

 Wink

* https://www.nordnet.fi/mux/web/nordnet/index.html
« Viimeksi muokattu: 07.06.2014 12:08:17 kirjoittanut sideman » tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #4 : 07.06.2014 11:55:40 »

Mää luulen kyseen olevan eniten siitä, että normaalit arjen sähellykset pistetään kategoriaan "no niin, nythän on perjantai 13.pv" ja niihin sen tähden kiinnitetään tavallista enemmän huomiota. Sähläyksen määrä tuskin merkittävästi poikkeaa keskiarvosta ylöspäin.
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #5 : 13.06.2014 21:40:33 »


Itse ainakin sain karvaasti kokea epäonnen päivän: City-Marketin pankkiautomaatin "tiskille" oli
joku jättänyt ilmeisen tarkoituksellisesti harmaanvihreän iljettävän räkäklöntin. Tökkösin pikkulilliäni
siihen, kun en huomannut olla varuillani...

 2funny
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: