Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Etsin hyvää Meediota  (Luettu 5598 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Kokija
Kohtuuastroilija
**

We can do it.....

Profiili
« : 07.06.2014 22:22:30 »

Hei!
Elämääni on ohjannut kamalan paljon kuolema. Etsin siis hyvää, rehellistä Meediota! Kaikki vinkit otetaan huomioon! Jos maksullisia niin hinta mukaan, kiitos! Täällä tai tai yksityisellä viestillä!
Itse en voi matkustaa, koska sairastan parantumatonta aivosyöpää. Olen elänyt yli 4-v jatko-aikaa ennusteesta. Eli minun pitää voida soittaa tai meedio voisi tulla luokseni Järvenpäähän.
En meinaa luovuttaa sairauden suhteen. Minua tarvitaan. Itse autan ilmaiseksi, mutta meedio en ole! Kiitos, jos joku löytää tai tuntee sydämessään jotakin!
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #1 : 08.06.2014 13:04:50 »

Aika julma vastaus .I.

Mä voin suositella lämmöllä kahta meediota: Irene Naden ja Harriet Piekkola. Pk-seudulla toimivat ja tiedän että Piekkola tekee kotikäyntejä  ( ainakin energiapuhdistusta ) mutta tarkemmin selviää kun otat yhteyttä itse
www.harrietpiekkola.fi
tallennettu
Kokija
Kohtuuastroilija
**

We can do it.....

Profiili
« Vastaus #2 : 08.06.2014 21:01:36 »

Kiitos pikkari  smitten ja siunausta sinulle!
Ja tuolle edelliselle vastaajalle, että olisit voinut jättää kommenttisi kirjoittamatta  Cry. Biologisia äitejä on kaikilla vain ja ainoastaan yksi.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #3 : 08.06.2014 21:39:58 »

Toivottavasti saat mitä etsitkin.

Mulla nousi .|.:n sanoista mieleen pohdinta, että työntekijä on korvattavissa, perheenjäsen/rakas läheinen ei.
Itsellä ainakaan ei ole yhtään sellaista rakasta ihmistä kuollut, jonka tilalle ois tullut joku korvaava.
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 08.06.2014 22:08:16 »

Toivon, että saat apua asiaasi, Kokija!

Noihin korvaaviin ihmisiin sanoisin, että oman kokemukseni mukaan usein tulee korvaava ihminen poismenneen tilalle. Kun veljeni kuoli, hänen tilalleen tuli toinen tyttäreni. Kun anoppi meni toiselle tasolle, tyttäreni sai tytön. Mun mielestä näitä tulee ja menee kaiken aikaa.
Lyhyemmistä tilanteista esim. olin menossa messuille ja ystäväni Hilkka ei päässyt tulemaan ja harmittelin sitä. Matkalla tapasin toisen Hilkan, jonka kanssa vietimme päivän messuilla. Maailmankaikkeus lähettää aina uutta tilalle.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Kokija
Kohtuuastroilija
**

We can do it.....

Profiili
« Vastaus #5 : 10.06.2014 08:52:15 »

Kiitos vastauksista täällä ja yv-viesteistä!  angel
Itse menetin isäni 15-v, äitini 23-v, olen myös jäänyt leskeksi ja menettänyt kolme lastani enkeliksi. En itse pelkää kuolemaa, koska on henkimaailma. Tiedän miltä menettäminen tuntuu. Näihin ei kukaan voi tulla korvaamaan täysin ketään. Itse en haluaisi jättää tänne 4-v lastani ilman omaa äitiä vielä vuosiin.
Olen huomannut, että ihminen on aika ajattelematon kommenteissaan.
Kyllä nämä on asioita, jotka pitää kokea ihan itse....saadakseen niihin ymmärrystä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: