Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihastunut kauris mieheen.  (Luettu 15772 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Sonya
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« : 17.05.2006 13:25:55 »

Heissan vain kaikille! Smiley

Eli minulle on tapahtunut jotakin ennennäkemätöntä ja olen mennyt ihastumaan itseäni 4 vuotta vanhempaan kauris mieheen. Olemme tunteneet toisemme n. 3v. Hyvin harvoin olemme jutelleet ja nyt meni tuossa vuosi, kun näin hänet uudestaan. Olemme pitäneet yhteyttä ja olen saanut sellaisen käsityksen, että hänkin haluaisi olla minulle enemmän kuin ystävä  smitten Elikkäs näkeekö kukaan, että miten tässä hommassa käy? Olen saanut niin monesti siipeeni rakkaus asioissa, että ihan hirvittää olla ihastunut  Shocked Jos taas käy niinkuin ennen....

Kiitoksia paljon jo etukäteen vastaaville. Olisi mukava saada pientä vinkkiä asiasta!
tallennettu

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider04.gif)
Jinx
Vieras
« Vastaus #1 : 17.05.2006 13:35:48 »

Saanko kysyä siun horoskooppi merkkiä?
Voisin ehkä jotain sepustaa sitten...  Cheesy
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #2 : 17.05.2006 13:36:41 »

Itsekin olen ollut aikoinaan ihastunut kauris mieheen  Wink

Pitäisiköhän katsoa synastria karttaa, sieltä voisi näkyä jotakin  Smiley
tallennettu
Sonya
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« Vastaus #3 : 17.05.2006 14:23:48 »

Saanko kysyä siun horoskooppi merkkiä?
Voisin ehkä jotain sepustaa sitten...  Cheesy

Rapu-nainen olen. Oikein sellainen perus rapu  Grin en nyt tiedä onko se niin hyvä asia, mutta aika ajoin kyllä Smiley
tallennettu

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider04.gif)
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #4 : 17.05.2006 14:55:20 »



Sonya

Käyppä lukemassa rapu-nainen ja kauris-mies tarinaa astrospecialilla. Sieltä saat kyllä melkoisen nekatiivista kuvaa. Kauris on upee mies ainakin alussa....
Onnea sinulle joka tapauksessa smitten
tallennettu
Sonya
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« Vastaus #5 : 17.05.2006 15:13:08 »



Sonya

Käyppä lukemassa rapu-nainen ja kauris-mies tarinaa astrospecialilla. Sieltä saat kyllä melkoisen nekatiivista kuvaa. Kauris on upee mies ainakin alussa....
Onnea sinulle joka tapauksessa smitten

Joo no niin olen vähän ajatellutkin, kun kauriit joskus ovat vähän hankalia tapauksia, ihan osa kauris naisystävistänikin  Tongue no onneksi olen hieman hankala itsekin joskus  Cheesy
tallennettu

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider04.gif)
Jinx
Vieras
« Vastaus #6 : 17.05.2006 18:44:43 »

Kauris - Rapu:

Tämä tähtimerkkikaaviossa vastakkaisten, laadultaan johtavien merkkien yhdistelmä on todellakin hyvin vakaa. Heidän tunne-elämänssään vallitsee kuitenkin voimakkaita pohjavirtauksia. Vaikka kauriin elementti on maa, tällä varautuneella merkillä on myös voimakas tunnepuolensa, jonka se yleensä pyrkii salaamaan. Nämä salatut tunteet tekevät ravusta ja kauriista hengenheimolaisia. Molemmat ovat myös taitavia hoitamaan raha-asioita, mutta huomattavia erojakin heidän väliltään löytyy. Rapu tuntee itsensä laiminlyödyksi, koska kauris suhtautuu niin kunnianhimoisesti työhönsä. Kauris vaikuttaa ravusta turhan kylmäkiskoiselta, koska tämä ei jaksa antaa hänelle riittävästi  huomiota. Jotta liitto onnistuisi, ravun on hyväksyttävä kauriin laskelmoiva kunnianhimo ja kauriin siedettävä ravun ajoittaista pahantuulisuutta.

(Lähde: Rakkauden tähtitaivas; Jonathan Sternfield)

Mystisyys ja maanläheisyys yhdistyvät tässä maa - vesi -yhdistelmässä ennennäkemättömän onnistuneeksi liitoksi.
Osapuolet täydentävät toisiaan parhaalla mahdollisella tavalla. Yhteistä heille on rauhanomaisuus, ja he kaipaavat eläänsä pikemminkin punaista tupaa ja perunamaata kuin haasteita ja taistelutantereen ruudinhajua.
Hellyydenkipeä rapu tyydyttää myös kauriin salattua rakkaudennälkää.


(Lähde: Suuri Horoskooppi kirja (Karisto))
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #7 : 17.05.2006 18:56:18 »

Mun sydämmen ainakin vei kaurismies täydellisesti crazy2 hänen vastuttoman aurinkoinen luonne smitten ja sosiaalinen ja miten hän on vakaa ja perusturvallinen angel, mutta osaa se olla pirun itsepäinen ja kylmä jos niin haluaa Grin minusta se vaan on hyvä, että mies ei nuole varpaita ihan joka asiassa Wink pitää olla omaa tahtoa ja halua, sehän on sitä itserakkautta smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #8 : 17.05.2006 20:39:09 »

Aurinkoisiksi en niitä kyllä kutsuisi, huh.

No kylmyydestäkin olen toipunut omalla palavalla tavallani.

Mutta onnea tarvit, ehkä tarvitsette toisistanne jotain polariteetteina.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sonya
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« Vastaus #9 : 17.05.2006 21:01:34 »

Mun sydämmen ainakin vei kaurismies täydellisesti crazy2 hänen vastuttoman aurinkoinen luonne smitten ja sosiaalinen ja miten hän on vakaa ja perusturvallinen angel, mutta osaa se olla pirun itsepäinen ja kylmä jos niin haluaa Grin minusta se vaan on hyvä, että mies ei nuole varpaita ihan joka asiassa Wink pitää olla omaa tahtoa ja halua, sehän on sitä itserakkautta smitten

Joo on tullut aikaisemminkin retkahdettua kauris mieheen Smiley tosin tämä tapaus on erilainen...en osaa sanoa, mutta hänen seurassaan voi olla oma itsensä ja hän kunnioittaa minua, joka on aivan uudenlainen tuntemus, ihastukselta  Tongue No pitänee katsoa miten homma kehittyy, toivottavasti positiiviseen suuntaan  smitten
tallennettu

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider04.gif)
sawotar
Vieras
« Vastaus #10 : 18.05.2006 08:36:57 »

Toivottavasti Wink Itsellä myös aiemmin kauris kokemuksia ja edellinen kauris persoona, oli turhankin kylmä ja harkitseva katse kokoajan päällä buck2 ja pitemmän päälle ei sen persoonan kanssa olisi tullut mitään, arvot ja muut asiat eri raiteilla ja hän ei ollut sujut entisen elämänsä kanssa, eli katkeruus paisto läpi knuppel2 Kauriista oman mieheni kertomuksen mukaan, ei aina ota selvää onko kyseessä ihastuminen vaiko ystävällisyys ystävälle tarkoitus, kauriit ei kuulema ihastu noin vain, ovat siinä tarkkoja''kuulema'' coolsmiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11 : 18.05.2006 09:24:42 »

MUTTA, he saattavat ihastua ja rakastua korviaan myöten ja säikkyä tunteitaan. Keksiä kaikenlaisia konsteja olla vapaita ja naiselle immuuneja. Mikäs siinä, olen minäkin aika vapaudenhaluinen. Mutta se ei sitten taas toimi suhteessa jos ollaan 100% vapaita kaikesta koko ajan.

Sama tapahtui kuin sawottarella, eri suuntiin mentiin.

Ihmettelen vähän itseäni kun 2 v sitten jaksoi ihastua itsekin miehiin ja nyt ei. Mielenkiintoisia miehiä tuntui olevan. Varmaan kauriin kanssa (kyllä, alussa kunnioittava) meni liian pitkälle moni asia, ei sitä heti jaksa uudestaan..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sawotar
Vieras
« Vastaus #12 : 18.05.2006 10:34:54 »

No jalat turvallisesti maassa kuitenkin, koskaan ei tiedä mitä huominen tuo tullessaan ja se mitä se tuo sen kanssa pitää koittaa elää ja oppia olemaan ja suunnattava katse eteenpäin viisaampana tai vähemmän viisaanpana smitten Mikään ei ole varmaa, kuin epävarmuus :Smiley
Meidän suhde on edennyt avioliittoon ja teemme kumpikin töitä sen eteen sen mihinkä pystymme, yrittää ei voi liikaa, koska se menee jo esittämiseksi, ollaan ja nautitaan tästä hetkestä ja ollaan kiitollisia eilisestä smitten murehtimatta mitä huominen tuo tullessaan angel
tallennettu
Sonya
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« Vastaus #13 : 18.05.2006 14:25:09 »

Toivottavasti Wink Itsellä myös aiemmin kauris kokemuksia ja edellinen kauris persoona, oli turhankin kylmä ja harkitseva katse kokoajan päällä buck2 ja pitemmän päälle ei sen persoonan kanssa olisi tullut mitään, arvot ja muut asiat eri raiteilla ja hän ei ollut sujut entisen elämänsä kanssa, eli katkeruus paisto läpi knuppel2 Kauriista oman mieheni kertomuksen mukaan, ei aina ota selvää onko kyseessä ihastuminen vaiko ystävällisyys ystävälle tarkoitus, kauriit ei kuulema ihastu noin vain, ovat siinä tarkkoja''kuulema'' coolsmiley

Juu tuo kysymys on juuri pyörinyt mielessäni. Että onko kyse oikeasti vain puhtaasta ystävyydestä (olimme nyt lähinnä kavereita/tuttuja pari vuotta sitten) vaiko olisiko mahdollista, että miehellä olisi joitakin tunteita minua kohtaan.... Huh Yleensä kyllä näen ihmisestä, että milloin kyseessä on ihastuminen, mutta sekin voi pettää, joten en siihenkään nyt uskalla niin luottaa  buck2

Luultavasti miehellä pyörii ihan samat asiat mielessä kuin minullakin, että pitänee vain edetä maltilla ja käydä kahveella jne...että jospa se rakkaus siitä roihahtaisi jossakin vaiheessa  smitten Ihmeellinen tilanne toisaalta, kun on tottunut suoraan toimintaan ja nyt pitäisi ottaa hissukseen ja tarkkaillen...no jospa sitä hyvää sitten kannattaisi odottaa Smiley
tallennettu

(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider04.gif)
sawotar
Vieras
« Vastaus #14 : 18.05.2006 16:40:41 »

sonya tsemppiä toivotan, mutta jos suhde ei muutu vakavaksi, niin ainakin hyvän ystävän saat Smiley pikkuhiljaa..pikkuhiljaa vaan smitten Me ollaan mieheni kanssa niin samanlaisia''Kaikki tai ei mitään'' hän on aiemmin seurustellut 4v ja 2v ei kihloissa ei lapsia, ei kuulema tuntunut oikealle persoonalle jonka kanssa olisi halunnut naimisiin ja itsekkäästi ajateltuna hyvä minulle, muutehan mie en ois sitä tavannut Kiss Tongue
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: