Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Meditaation, hiljentymisen kokemuksesta.  (Luettu 3151 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
max.79
Kohtuuastroilija
**

Shining

Profiili WWW
« : 13.06.2014 21:20:40 »

Olen ihmetellyt tässä jo pitkään miksei mitään henkimaailman juttuja ole tapahtunut ja kuulunut. On siis kulunut melkoinen tovi siitä että joku unessa ottaa yhteyttä tai koen intuitio kokemuksia. Kesken suurimman stressin aloin tuntemaan suurta rauhan ja hiljentymisen tarvetta. Monesti oon halunnut kokeilla meditaatiota ja hiljentymistä mutta koskaan ei ole ollut motivaatiota aloittaa. T'nään sitten tein sen.

Etsin netistä hyvän meditaatioon liittyvän äänitteen jota soitin kuulokkeista suoraan tajuntaan. Aluksi soitin rauhallista piano musiikkia jossa oli melodia.Istuin risti istunnassa kämmenet ylöspäin polvien päällä. Koin ihmeellisesti erillaisia tunteita Syvää rakkautta lapsia ja äitejä kohtaan kohtaan ( olen ammatiltani kätilö), omia lapsia kohtaan sekä sisaruksiani ja heidän lapsia kohtaan. Se rakkauden tunne oli aivan mahtava. Liikutuin kyyneliin kesken mietiskelyn. Kun sain nämä tunteet selville aloin hiljentymään vaihdoin musiikin.  Löysin sellainen kuin  " Music for deep meditation" eli just tällaista  ommmmmmm.....yammmm waammmmmgammmmrrraammmm.. ääntä ja pingpang pong kelloja. Se tuntui yhtäkkiä oikealta musiikilta tähän hiljentymiseen.

Se kokemus mikä seuraavaksi tuli sai hämmentymään.

Vaivuin sen 10minuuttisen ääneen aikana melko nopeasti unenomaiseen tilaan. Se ei ollut unta enkä ollut myöskään täällä maanpäälläkään. Oli hyvä olla. Näin sellaisen näyn:  kolme pistettä. Ne ei mitenkään loistanut vaan olivat peräkkäin.  En ajatellut mutta minä se olin kun kysyin miksi te olette täällä ja nämä kolme pistettä vastasi että ovat mun suunnan näyttäjiä. Aika makee fiilis!  Kunnes tyttöni tuli huoneeseen ja tipahdin tänne takaisin jostain mistä lie pilvenreunalta.  Mutta oikeesti. Mahtava kokemus. Huomenna hiljennyn uudelleen. Suosittelen kokeilemaan. Luulin jo että oppaani ovat kadonneet. Siellä  ne oli vielä. Odottikohan ne että stressi laantuu....

smitten
tallennettu
Cyra
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 19.06.2014 22:44:13 »

Mielenkiintoiselta kuulostaa Smiley ! Itsekkin on pitänyt yrittää meditaatiota/meditoida mutta ei ole ollut voimia. Ei ole täälläkään tapahtunut mitään. Siihen henkimaailman vilskeeseen kerkesin jo tottua Cheesy
tallennettu

~Water, Fire, Wind, Earth,
new day, new change ~

Auttakaa minua henkioppaani tapaamisessa ja ruumiista irtautumisessa.
ihmetys
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 19.06.2014 23:05:37 »

Kiitos kun jaoit kokemuksesi!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: