Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: aurinko  (Luettu 13778 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« : 17.05.2006 15:30:41 »

tuntuu, että välillä menee liian monimutkaisiksi nämä jutut täällä, että jos nyt puhuttaisiin ihan vaan auringosta.  Grin

mutta. minulle on alkanut tulla sellainen tunne, että auringon huonesijainnilla on suurikin merkitys. ja aspekteilla.
vaikuttaakohan tuo aurinko neliö kuu ja asc persoonan luomiseen vaikuttaen..

ja. kun juuri löysin tuon että aurinko on huoneessa kahdeksan, sen pitäisi tehdä minusta jotenkin intensiivisen ? voikohan sitä olla huomaamatta itse.. kahdeksas huone on kuulemma myös karmallinen huone (?) joten jos aurinko siellä on, taitaa tässä elämässä olla paljon selvitettävää..

niin. miten tärkeänä näette auringon?
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 17.05.2006 20:38:26 »

uskon nummelaa,joka kirjassaan sanoo,että  aurinko ON TÄRKEIN TAIVAANKAPPALE,
ja on ensi sijalla nousevan merkin ohella,kun karttaa tutkitaan
onhan se meidän HENKI
ELINVOIMAISUUS,ELÄMÄNHALU,VIISAUAS,PÄÄMÄÄRÄTIETOISUUS,TAHDONVOIMA,LÄMPÖ,
EGO,SISÄINEN MINÄ,TODELLINEN OLEMUS,ITSETUNTO JA -LUOTTAMUS,TIETOISET MOTIVAATIOT kuin myös mahtipontisuus,turhamaisuus,itsekeskeisyys,
ylimielisyys ja hallitsemishalu

aurinko 8 huoneessa voipi olla tuota viimeistä kuin myös erittäin
muuntautumiskykyinen,elämäsi on yhtä syntymää ja kuolemaa asioille,
elämää syntyy seksuaalisuuden välityksellä,
luonnon kiertokulku kuuluu mielestäni 8 huoneeseen,
pluton muutosvoimilla ja marsin elämää ylläpitävillä,
karmahuone voisi paremminkin olla 12 huone,
jos sille huonetta kaipaa,kuunsolmut muuten ja saturnus henkisenä läksynä
itelläni oli viime vuonna ap-kartalla  aurinko 8 huoneessa ja tietysti skorpionissa kun se on aurinkomerkkini,tavallaan vanha minä kuoli ja uusi syntyi ja kyllä,seksuaalisuus liittyi siihen vahvasti

aurinko aspect_squ kuu
jos aurinko on tietoisia motivaatioita ja kuu alitajuisia niin nämä ovat sitten haasteellisessa aspektissa,
eli voit tehdä joko tai ainoastaan,
neliö ei ole kovin hyvin pyörivä,
mutta 8 huoneen  aurinko kyllä muutenkin toimii pakonomaisesti,
ei auta aina järki saati neliöstä tunteet,
MAHTAVA VOIMAVARA,AATTELE LUONNON LUOMISVOIMAA
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 17.05.2006 20:46:32 »

Minulla myös  aurinko huoneessa 8 ja siinä huoneessa myös merkurius. Mitähän se minusta mahtaa kertoa?  :Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 17.05.2006 21:11:01 »

intensiivistä alitajunnan viestintää,alitajunnan sanallista sadonkorjuuta,
halua vaikuttaa sanojen välityksellä,
pakottavaa kerrontaa sieltä jostakin,intensiivinen pureva äly,kritiikki,
sanatonkin kanssakäyminen eli telepatia,
tietoisuus SEKÄ ULKOISESTA ETTÄ SISÄISESTÄ maailmasta,
tarkka,ovela,laskelmoiva?
herkkyys sähkölle ja bioenergian ymmärrykselle,voisin kuvitella..
pyörität yhteistä henkistä pääomaa jos fyysistäkin

aattelepa muuten miten samantapaiset symbolit näillä onkaan....
siis plutolla ja älyminällä..
kohti maata ja järkeä? ne molemmat pyrkivät..
ja  aurinko:n henki pihisee mukana..
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4 : 17.05.2006 21:14:52 »

Kiitos Nikki!  smitten Sangen mielenkiintoista...
tallennettu
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #5 : 17.05.2006 22:44:21 »

Minäkin tuota aurinkoa olen aatellu tärkeänä, mutta en tiedä kun olen yön ihminen kuinka se kuu sieltä painaa päälle.....
Mulla on aurinko 9 huoneessa kuunsolmun ja kuun kanssa. Se kuulostaa hauskalta, toivottavasti onkin sitä. Tai sitten pimeä puoleni joutuu auringon valoon....
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 17.05.2006 23:04:36 »

jos se kuu on heti auringosta seuraava niin se on babykuu,etpäs pystykään teeskentelemään vaikka haluaisitkin,tunteesi paistavat naamaltasi kuin naantalin aurinko...
jos se on jäljessä,se on vanha kuu,kuin ikivanha sielu ,joka halajaa jo kaiken kertaalleen nähtyään täältä poies,
kattelee tätä touhua:turhuuksien turhuus!

ja jousimiehen huoneen jupiter on sitten puhaltanut nämä suurensuuriksi
rantapalloiksi,joita kuunsolmumailalla opettelet verkon yli lyömään...
siit onkii filosohvit kaukana...ei vainkaa..
kuvittele oranssiin pukeutuneet budhamunkit rantalentistä pelaamaan..
mikä hieno iloinen visio,tietysti vieraalla maaperällä,
mites olis kalajoen hiekat...
tallennettu
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #7 : 17.05.2006 23:14:27 »

Minun tunteet on aina näkyneet naamaltani ja  se ottaa päähän knuppel2
Sopis mulle hyvin ryhtiin toi oranssi(lempiväri)budhamunkki(voisin ollakkiii)ja ei mitkään kalajoen hiekat vaan ihan muut hiekat kauempana.
Ota muuten sustakin selvä knuppel2 heh smitten
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 17.05.2006 23:24:17 »

budhamunkille kalajoki on yhtä kaukana kuin meille intian rannikko..
eikä minusta tartte ottaa selvää eikä niin tosissaan..
siinähän oli 9 huoneen visio..
aurinko ja kuu mollottaa yhtä aikaa akkunasta
kaiken hyvän lisäks vielä,siellä etelän hietikoilla rantabulevardin matkamotellissa,ou baby ou baby ou babykuuuuu
aamuvirkku muuten näkeekin ne yhtä aikaa joskus tuolla taivaanrannalla..
tallennettu
Missa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 18.05.2006 05:49:03 »

Aurinko on kartan tärkeimpiä tekijöitä, ellei jopa tärkein. Näen asian niin että ainoastaan jos aurinko on hyvin heikosti aspektoitunut ja jokin muu henkilökohtainen planeetta puolestaan erittäin vahvasti, saattaa olla että tämä jyrää auringonkin yli, mutta joka tapauksessa aurinko ilmaisee meidän perusenergiaa, egoa ja tietoisia piirteitä. Itselläni aurinko vaa'assa 2.huoneessa, eli melko luonnollista pitäisi merkin ilmaisu huonesijaintia ajatellen olla. Oman värinsä sitten tuo erittäin tarkka oppositio kuulle, ja yksi noista viehättävistä t-risteistäni. Siinä on vaakamainen diplomatia, harmonia ja tasapaino välillä kaukana kun kartan voimakkaimmat tekijät ovat törmäyskurssilla.
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
*Nikita*
Vieras
« Vastaus #10 : 18.05.2006 08:42:35 »

Täällä ilmottautuu Jousimies, jolla Aurinko vaatimattomassa 6.huoneessa. Teidän 8. ja 9. huoneiden jälkeen...

Tämä Aurinko on sitten uranus venus merkurius kanssa osa stelliumia? Katoaako nuo Auringon energiat tuon 6.huoneen ja stelliumin myötä näkymättömiin?
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #11 : 18.05.2006 08:53:59 »

Hyvä aihe, Ave! Perusasiat ensin, sitten vasta lillukanvarsiin. Wink

mutta. minulle on alkanut tulla sellainen tunne, että auringon huonesijainnilla on suurikin merkitys. ja aspekteilla.
vaikuttaakohan tuo aurinko neliö kuu ja asc persoonan luomiseen vaikuttaen..

Ilman muuta aurinko on tärkeä. Tuosta askendentin neliöstä aurinkoon tuli muuten mieleen, että juuri tuolla Yahoon Linnunrata-listalla pitkän linjan astrologi Raimo Nikula mainitsi tästä eräässä keskustelussa. Hän sanoi, että jos askendentin neliö kohdistuu horisontin alapuoliseen planeettaan, tämä planeetta määrää, millä tavalla yksilö "puolustaa" omaa itseyttään ja vahvistaa omaa erillistä minätunnettaan. Esim. askendentti neliö aurinko olisi hänen mukaansa tyypillinen "älä tule kertomaan kuka minä olen, kyllä MINÄ tiedän" -tyyppi. Smiley Päin vastoin sitten horisontin yläpuolen neliöt askendenttiin toimisivat hänen mukaansa "vahvistaen ihmisen roolia sosiaalisessa maailmassa".

Aurinko ja kuu neliössä kertoisivat haasteista näiden kahden puolen yhteensovittamisesta itsessään. Ehkä jo isältä ja äidiltä saadut kuvat maskuliinisesta ja feminiinisestä energiasta ovat hyvin erilaiset. Aspektin omaava henkilö ehkä voi toteuttaa itsessään vain toista puolta näistä, toisen puolen jäädessä vähän paitsioon. Samaistutko sinä helposti molempiin, vai tunnetko toisen kuvaavan itseäsi huomattavasti paremmin?

Aurinko 8. huoneessa kuvaisi minusta syväluotaavaa persoonaa, joka voi myös elämässä kokea jonkinlaista minuutensa "uudelleensyntymisen". Kasihuoneeseen liitetään elämän isot muutokset kuten syntymä ja kuolema, samoin psykologiset asiat ja raha-asioista nimenomaan toisten rahat, lainat, perinnöt ym. Toteutatko Jousimies-ominaisuuksiasi näiden asioiden parissa, tai pystytkö ehkä jollain tavalla liittämään ne isääsi (aurinko kuvaa myös isää, kuten kuu äitiä)?
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #12 : 18.05.2006 08:54:28 »

Hmmm... mielenkiintoista...

Mulla  aurinko kaloissa 2.huoneessa. Mitähän se kertoo?

Nikki...?  :Smiley

Lisään tähän vielä että 2. huoneesta löytyy myös  ceres ja  kuunsolmu kaloissa sekä  chiron oinaassa.
« Viimeksi muokattu: 18.05.2006 10:13:49 kirjoittanut Perhonen » tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #13 : 18.05.2006 08:55:36 »

Minuakin askarruttaa tuo stelliumin vaikutus, kun Aurinko on osana sitä... Mutta ainakin Nikulan näkemyksen mukaan Aurinkoon yhtymässä olevat planeetat ovat sille alisteisia, "hoviväkeä" ja ennemminkin Aurinko vaikuttaa niihin energiallaan, onhan se syntymäkartan voimakkain tekijä. Kyllä minä katsoisin Aurinkoa ihan ensimmäiseksi kartassa.

Minun Aurinkoni loistaa 5. huoneessa eli "omassa kodissaan" Smiley, keskellä ketjua  pluto- merkurius- aurinko- uranus- venus ja astro.comissa Pullen listaa sen karttani voimakkaimmaksi tekijäksi.

Ajatus:  Wink
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Jinx
Vieras
« Vastaus #14 : 18.05.2006 09:35:17 »

Minulla on aurinko aurinko Kaksosissa  kaksoset huoneessa 5. (25* 23')

Kaksoset  kaksoset

Kaksosten merkissä olevia tekijöitä toteutat uteliaasti ja kekseliäästi ehtimättä miettimään mitä siitä seuraa. kaksosenergia on muuntautumiskykyistä ja nopea älyistä.

Aurinko  aurinko

Tietoiset päämääräni, henkinen luovuuteni ja energisyyteni toimivat vilkkaasti ja joskus levottomasti luovuuden, sisäisen lapsen ja ajattelemattomuuden alueella.

Huone 5.

Luovuuden huone
Kertoo kyvyistäni olla täysin luova itseni. täältä löytyy sisäinen lapsi. Planeetat viidennessä huoneessa ovat sinun avaimesi luovuuden lähteille tai se osa sinua, jolta vaadit liikaa näyttöä ja joka ei siksi pääse lainkaan toimimaan.

Huoneesta 5. löytyy myöskin Chiron  chiron .
Sisäinen haavoittunut parantaja ja auttamiseen orientointunut minuuteni. Toimivat oivallisesti, vilkkaasti ja joskus levottomasti luovuuden, sisäisen lapsen ja ajattelemattoman innokkuuden alueella.

Johtopäätöksiä:  Cheesy

Kun kerran aurinkoni on kaksosissa olen siis luova ihminen. Mutta jos vaadit itseltäni liikaa voin estää luovuuteni virtaamisen. Ainakin näin kirjoittamisen puolella olen luova. Olen aina pitänyt kirjoittamisesta ja äidinkieleni on koulussa ollut 9 luokkaa joten  Grin
Olen myös aika energinen ja vilkas... Niin ja tietysti yleensä aina huomattavan levoton. En jaksa istua kokoajan paikallaan enkä keskittyä koko ajan samaan asiaan.

Mitä Chironiin tulee niin sen olen huomannut että ihmisten on helppo puhua miulle parisuhde yms. ongelmista. Joskus ystäväni soittavat aamu varhain kysyäkseen mielipidettäni ja kuulemma olen yleesä jopa oikeassa  :Smiley

Mitäs te muut sanotte?  idiot2
Lisättävää?
Korjattavaa?
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: