Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: aurinko  (Luettu 13756 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15 : 18.05.2006 10:33:35 »

Minun aurinkoni (neljännessä huoneessa IC:llä) on melko heikosti aspektoitunut, mutta olen miettinyt lähinnä sen yhtymää Kuuhun sekä helppoa kolmiota AC:hen. Näistäkö johtuu, että olen aika sinut itseni kanssa? Auringon ja Kuun yhtymästä sanotaan, että "sisäinen" ja "ulkoinen" ovat sopusoinnussa eikä tuo helppo aspekti AC:hen tuo varmaan ainakaan ristiriitoja sekään.

Minulla ei ole ikinä ollut mitenkään hirveästi ongelmia itseni kanssa ja pidän elämääni ja itseäni "hyvinä". En koe vetäväni oikeastaan koskaan mitään roolia jne. Tiedän, että joidenkin mielestä olen tässä "yksinkertaisuudessani" jopa pinnallinen - vaikka se tietenkin minun mielestäni on väärä tulkinta.  Grin

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 18.05.2006 12:07:59 »

perhonen
 aurinko kalat 2 huoneessa..
oletkos pikkasen päiväperhon lailla iloisesti liihottelemassa päiväunelmissa,
kun hommat pitäs hoitaa ja vastuunsakin kantaa,
kuka piittaa maallisesta mammonasta kun ihmisen elo voipi olla huoletontakin
kuin taivaan linnuilla,ehkäpä joku tulee ja huolehtii arkiaskareista sinunkin puolestasi,
vaikka olethan saattanut cereksen vaikutuksesta tehdä juuri päinvastoin,kantanut huolta ja murhetta kanssaihmisistä,
empatiaa ja sympatiaa jakanut itsesi uuvuksiin,
 kuunsolmu kalat käskee aurinkosi loistaa ja luottaa siihen että elämä kantaa.."be human being more than human DOING"
 chiron patistaa oma-aloitteisuuteen,pääsemään irti epävarmuudesta ja itsensä
aliarvioimisesta,antaa huutia masennukselle ja auttaa huomaamaan mitkä henkiset voimavarat sinulla onkaan,jos ei kukkarossa matti kilisekään,
tai opettaa pistämään sen sukanvarteen jemmatun rahavuoren laittamaan kiertoon,
käärinliinoissa kun ei oo taskuja...
jompsin kumpsin,miten hyvin oot alasolmusta irti päässyt..
 aurinko kalat kuvittelisin ettei tunne-elämäsi ole edes 2 huoneessa vakaata..
haavemaassa jos olla saisit,onnelisin varmaan oisit
perhosen lailla lentää liihottaa
mutta perhonen kuvastaa kaikkein parhaiten muutes  pluto:n muutosta,
aattele sen vaiheita,
paolo coelhon suurin ,pienin merkkisymboli elämässään
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 18.05.2006 12:25:04 »

Itselläni aurinko on yhtymässä kuuhun, marsiin ja venukseen 11.huoneessa mutta sitten taas oppositiossa plutoon ja saturnukseen.

Olen sinänsä iloinen siitä että aurinkoni möllöttelee 11.huoneessa sillä se voi auttaa minua huomioimaan enemmän muita ihmisiä. Oinas kun tuppaa keskittymään usein itseensä.
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #18 : 18.05.2006 13:12:08 »

aurinko kalat 2 huoneessa..
oletkos pikkasen päiväperhon lailla iloisesti liihottelemassa päiväunelmissa,
kun hommat pitäs hoitaa ja vastuunsakin kantaa.

Vaikka olethan saattanut cereksen vaikutuksesta tehdä juuri päinvastoin,kantanut huolta ja murhetta kanssaihmisistä,
empatiaa ja sympatiaa jakanut itsesi uuvuksiin.

aurinko kalat kuvittelisin ettei tunne-elämäsi ole edes 2 huoneessa vakaata.. haavemaassa jos olla saisit, onnelisin varmaan oisit
perhosen lailla lentää liihottaa.

Grin   Grin   Grin   Kiitos Nikki!

2funny  Kylläpäs piti paikkaansa   2funny

Liekö sit hyvä piirre  Embarrassed  siis tuo haaveilu  Wink
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #19 : 18.05.2006 16:43:36 »

Minulla aurinko on Oinaassa 10. huoneessa ja  aurinko  aspect_tri  askendenttiaurinko  aspect_con  keskitaivas ja  aurinko  aspect_sex  kuu .Sitten minulla on  jupiter  aspect_squ  aurinkochiron  aspect_ssx  aurinkopluto  aspect_inc  aurinko .Tiedän näiden tulkinnan luonneanalyysin ja kirjojen jne perusteella, mutta otan mielelläni kommentteja vastaan jos joku osaisi sanoa jotain uutta  smitten
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Ave^^
Vieras
« Vastaus #20 : 18.05.2006 19:21:20 »

aurinko 8 huoneessa voipi olla tuota viimeistä kuin myös erittäin
muuntautumiskykyinen,elämäsi on yhtä syntymää ja kuolemaa asioille,
elämää syntyy seksuaalisuuden välityksellä,
luonnon kiertokulku kuuluu mielestäni 8 huoneeseen,
pluton muutosvoimilla ja marsin elämää ylläpitävillä,
karmahuone voisi paremminkin olla 12 huone,
jos sille huonetta kaipaa,kuunsolmut muuten ja saturnus henkisenä läksynä
itelläni oli viime vuonna ap-kartalla  aurinko 8 huoneessa ja tietysti skorpionissa kun se on aurinkomerkkini,tavallaan vanha minä kuoli ja uusi syntyi ja kyllä,seksuaalisuus liittyi siihen vahvasti
hmm.. tuohon voisi sanoa, että todellakin, muutoksia elämässäni kokoajan tapahtuu. enkä voisi elää ilman niitä. en kestäisi pysähtyä paikoilleni. olen tuon pistänyt jousimiesauringon syyksi. toisaalta, kai niitä on kaikkien elämässä ? ihan yksinkertaisena esimerkkinä ainakin ihmissuhteet ja asuinpaikka ovat vaihdelleet usein. niinkuin ajatuksenikin.  Grin

Lainaus
aurinko aspect_squ kuu
jos aurinko on tietoisia motivaatioita ja kuu alitajuisia niin nämä ovat sitten haasteellisessa aspektissa,
eli voit tehdä joko tai ainoastaan,
neliö ei ole kovin hyvin pyörivä,
mutta 8 huoneen  aurinko kyllä muutenkin toimii pakonomaisesti,
ei auta aina järki saati neliöstä tunteet,
MAHTAVA VOIMAVARA,AATTELE LUONNON LUOMISVOIMAA
voimaa. voimaa. se olisi hyvä jos sitä olisi. tuon aspektin voi siis kääntää hyvinkin päin..

Aurinko ja kuu neliössä kertoisivat haasteista näiden kahden puolen yhteensovittamisesta itsessään. Ehkä jo isältä ja äidiltä saadut kuvat maskuliinisesta ja feminiinisestä energiasta ovat hyvin erilaiset. Aspektin omaava henkilö ehkä voi toteuttaa itsessään vain toista puolta näistä, toisen puolen jäädessä vähän paitsioon. Samaistutko sinä helposti molempiin, vai tunnetko toisen kuvaavan itseäsi huomattavasti paremmin?
samaan aikaan en ainakaan pysty niitä toteuttamaan.. aina jompaa kumpaa. naisella ja miehellä ovat erilaiset energiat, mutta sukupuolten erottelu saa minulta aina karvat pystyyn. ihmisiä me kaikki olemme.. isäni niin mielellään aina kertoo naisten huonoista puolista. tottahan ne kaikki ovat. mutta onhan niitä miehilläkin. eivätkä naiset yleensä näe sitä valtaa, mikä naisellisuudessa on..miksi olla kuin mies ? ajatus rönsyilee. offtopic.

Lainaus
Aurinko 8. huoneessa kuvaisi minusta syväluotaavaa persoonaa, joka voi myös elämässä kokea jonkinlaista minuutensa "uudelleensyntymisen". Kasihuoneeseen liitetään elämän isot muutokset kuten syntymä ja kuolema, samoin psykologiset asiat ja raha-asioista nimenomaan toisten rahat, lainat, perinnöt ym. Toteutatko Jousimies-ominaisuuksiasi näiden asioiden parissa, tai pystytkö ehkä jollain tavalla liittämään ne isääsi (aurinko kuvaa myös isää, kuten kuu äitiä)?
isäni on kyllä hyvin vahvasti vaikuttanut psyykkeeseeni..
mutta lupaavalta ja haasteelliselta tuo kuullostaa. hyvä. ja kun olen niin nuori vielä, että koko elämä on edessä.
ja kiitos teille näistä, laittoivat ajattelemaan.  Smiley
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija

Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin

Profiili
« Vastaus #21 : 18.05.2006 20:09:00 »

Heippa vaan  Smiley

Lainaus
astrologi Raimo Nikula mainitsi tästä eräässä keskustelussa. Hän sanoi, että jos askendentin neliö kohdistuu horisontin alapuoliseen planeettaan, tämä planeetta määrää, millä tavalla yksilö "puolustaa" omaa itseyttään ja vahvistaa omaa erillistä minätunnettaan. Esim. askendentti neliö aurinko olisi hänen mukaansa tyypillinen "älä tule kertomaan kuka minä olen, kyllä MINÄ tiedän" -tyyppi. Smiley Päin vastoin sitten horisontin yläpuolen neliöt askendenttiin toimisivat hänen mukaansa "vahvistaen ihmisen roolia sosiaalisessa maailmassa".

jos askendentin neliö kohdistuu horisontin alapuoliseen planeettaan, tämä planeetta määrää, millä tavalla yksilö "puolustaa" omaa itseyttään ja vahvistaa omaa erillistä minätunnettaan.
Hyvin kiteytetty smitten

Minulla kuitenkin  aurinko  aspect_sex  askendentti.
 aurinko 2:sessa huoneessa, eli omaisuuden huoneessa. Mutta mulla on  venus  aspect_squ  askendentti  Huh   venus- vesimies ja 3 huone ja  mars aspect_squ askendentti

Kuitenkin allekirjoitan tuon "kyllä-minä-tiedän -tyyppi"
Mutta mitä sanoisitte tuosta sekstiilistä AC:tiin?
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #22 : 18.05.2006 20:28:25 »

Aurinko kaksosissa 7. huoneessa, jossa on muutenkin tungosta (merk., mars, chiron ja ceres, nämä myös kaksosissa)

Auringon aspekteja: jupiter kolmio aurinko, chiron yhtymä aurinko, aurinko kolmio keskitaivas ja merkurius yhtymä aurinko. Kaikki vissiin ihan hyviä...

Aurinko seiskahuoneessa tekee ihmisestä mitä todennäköisimmin seurallisen, jopa ihmisriippuvaisen... Kaksosmaiseen tapaan ihmissuhteet ovat kuitenkin aika ailahtelevaisia. Muutama hyvä ystävä on ja pysyy, mutta muuten tuttavuuksia tulee ja menee, enkä paljon jää rannalle ruikuttamaan. Minä voin viettää aikaa ihmisten kanssa 24/7 eikä ala ahdistamaan, kun taas yksi yksinvietettävä ilta voi tuntua ikuisuuden pitkältä ja sitten pitää olla koko ajan puhelimessa... smiley6600 Ei vaan, on minussakin erakkopuoli, pari vuotta sitten vietin kokonaisen kesän kotona tavaten ystäviä ehkä kerran kahessa viikossa, enkä soitellut kellekään. Aika kausiluontoista siis.
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #23 : 23.05.2006 20:02:50 »

Aurinkoni on 17 astetta  kauris  aspect_con pallas ja Vega kiintotähteen.
Kultainen kolmio  aurinko - saturnus  harkakuu  aspect_con  kuunsolmu neitsyt maamerkeissä
 ja hyvin on opittu elämäntaitoja menneisyydessä.smitten

Wink mateve
tallennettu

mateve
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 17.01.2013 08:17:07 »

Nostan.
Mulla kun nyt on projekti ymmärtää aurinkoani ja sen huonetta ja koko hommaa niin pengon näitä.
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: