Elikkäs, olen nähnyt kahtena yönä peräkkäin outoa unta ja ne on jääny mieleen kummittelemaan. Osaisiko joku tulkita mitä unet meinaa?
Ensimmäisessä unessa katsoin joitakin kortteja jossa oli kuvia kalastaja-aluksista jotka menivät kamalan myrskyisällä merellä. Aallot oli tosi korkeat ja alukset keikkui, mietin siinä niitä kuvia katsellessa että miten ihmeessä ne selviää tuommosessa myrskyssä! Samassa hetkessä olin itse ystävien kanssa jossain veneessä ja myrsky läheni, hyppäsimme yli laidan ja uimme rantaan että pelastuimme. :O
Toinen uni oli hyvin kummallinen, kävelin kaunista puusiltaa yli jonka alla virtasi joki, kurkkasin veteen ja siellä näkyi paljon nuijapäitä! Ne oli tosi suloisia ja olin ihan innoissani. Jatkoin matkaa iloisena kunnes nuijapäät muuttuivat pikkusammakoiksi ja tulivat kamalassa kaaressa sillan ja minun yli ja molskahtivat veteen! Yritin suojautua niiltä vaikka ne ei pelottanut ja huomasin kun yksi sammakko lensi kädelle muistan vielä kun totesin itselle että ei paniikkia se on vaan sammakko mutta se limaisuus ärsytti
ja heräsin siihen!
Eli oisko teillä antaa jotain ajatusta? elämä on ollut aika sekaisin tässä ja unet pistää miettimään.