Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä ovat kadonneet avaimet?  (Luettu 5348 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Sisko sininen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 19.06.2014 08:43:19 »

Niin, otsikossahan tuo jo asia jo tulikin. Hajamielinen Sisko täällä taas  uglystupid2 Auton kattotelineiden avaimet ovat kadonneet, ei ole mitään muistijälkeä, missä ne voisi olla. Olen katsonut kaikki potentiaaliset kaapit tuloksetta.
Onko täällä ketään, joka pystyy auttamaan kadonneiden tavaroiden kanssa? Eihän tämä toudellakaan ole mikään järin suuri asia, mutta minulle juuri nyt tärkeä  Cool
Kiitos  smitten
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 19.06.2014 09:02:04 »

Jossain taskussa? Mikä oli tilanne, kun niitä on viimeksi tarvinnut käsitellä?
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Sisko sininen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 19.06.2014 09:40:50 »

Joo, pitääpä katsoa kaikki takin taskutkin  Smiley Ne oli viimeksi kädessä loppusyksystä viime vuonna, kun ne siivottiin pois vanhasta autosta. Kaikki muut autosta otetut tavarat on edelleen(!) yhdessä kassissa, mutta avaimet olemme laittaneet "varmaan talteen"  idiot2
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #3 : 19.06.2014 09:52:03 »

Katteleppa jostain vanhasta pöytälaatikosta.. Cool
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 19.06.2014 14:23:35 »

Mulle tuli intuitiivisesti mieleen, että jossain naulakossa takin alla naulassa Smiley Mutta saattaa olla wild-goose chase..
tallennettu
Sisko sininen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 19.06.2014 15:35:46 »

Kiitos ihanat! Vielä ei avaimet tulleet vastaan; takit ja naulakot sekä pöytälaatikko tutkittu. Unelmassa, alun perin olin varma, että ne ovat juurikin työpöydän laatikossa, mutta ei. Ehkä nuorimmainen on sitten vaan ottanut ne sieltä ja jemmannut jonnekin käsittämättömään paikkaan  uglystupid2
tallennettu
Sisko sininen
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 21.06.2014 11:52:33 »

No nyt, tämä jännittävä etsintä saatiin päätökseen  Smiley Evea ja Sydänpuu, kyllähän te lähimmäksi osuitte! Evea ihan täsmällisesti oikein tiesit, että kahden päivän sisällä löytyy. Löytypaikkana sitten kuitenkin varasto (on kylläkin kotitalossa kiinni), jossa ei ole kampauspöytää, vaan hylly, joka notkuu purkkeja ja purnukoita (auton ja talon "kauneudenhoitoon" liittyviä...). Hyllyssä on naula, johon olin näppärästi nostanut avaimet, mutta ne olivat siinä jotenkin liukuneet suurimmaksi osaksi näkymättömiin hyllylevyn taakse  Smiley

Kiitos etsintäavusta kaikki ihanat  smitten ja hyvää jussin jatkoa!!
tallennettu
Sydänpuu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 21.06.2014 12:45:33 »

Haa! Hienoa, että löytyivät! Ja kiva kun meni arvaus vähän sinne päin:) Mielikuva oli sellainen, että naulassa roikkui vaaleansininen takki, jonka alla naulassa avain oli.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #8 : 21.06.2014 13:27:23 »

S.S...ajattelin et oisko ne sittenkin..jossain autotallin kapeassa korkeassa kaapissa...siellä ylimmällä hyllyllä...ihan takana..et oisit ne joskus nakannu sinne. Wink Cheesy
myt hyvä et löytyvät. coolsmiley smitten
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 21.06.2014 14:40:28 »

Hyvä että löytyi! Mullakin oli mielikuva, että joku takki roikkui naulassa/naulakossa. Siitä tuli mieleen taskut. Näillä on jännä kokeilla, tulee yhtään osumia. Joskus kyllä tietää että tietää. Silloin on ihan varma tiedostaan. Mikähän lie.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: