Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yöllä herääminen ovikellon soittoon.  (Luettu 14616 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
sonja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« : 22.06.2014 12:16:18 »

Hei !
En tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta alkaaa pikkuhiljaa mietityttään. Olen komena yönä herännyt ovikellon soittonn yöllä. 1 yönä kaksi eri kertaa muina kerran. Tiedän ettei kukaan ole tulosaa käymään (kävin tarkistamassa oven ) Tongue ja ekana yönä olin paikassa missä ei edes ollut ovikelloa. Shocked Joten mistä tämä voisi johtua

Alkaa tuntua jo vähän spookylta.
 -Wilhelmina-
tallennettu
sonja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #1 : 22.06.2014 14:18:34 »

Miten tällaiselle voi antaa luvan tulla käymään Smiley Selvästi on jotain asiaa.
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2 : 22.06.2014 17:53:57 »

Juu todennäköisesti tää on astraalimaailman tapahtumia. Haluavat ottaa yhteyttä ja tuolla tavoin nätisti ja kohteliaasti ilmoittavat olemassa olostaan. Jos itse olet valmis ja annat luvan niin osaavat kyllä itse sitten moikata.

Sama ilmiö tapahtuu täälläkin mutta koputuksina.
tallennettu
miix
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #3 : 22.06.2014 18:00:54 »

ai sitäköhän se sitten on. Minä heräilen koputuksiin ja olemattomiin puhelimen soimisiin.
tallennettu
sonja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #4 : 22.06.2014 18:18:50 »

Kiitos tiedosta  Smiley Minua ei haittaa jos haluavat tulla moikkaamaan Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #5 : 22.06.2014 19:18:49 »

Mullakin..tästä on aikaa..monta vuotta..niin puhelin pirahti monta kertaa ja monesti..puh.ei jäänyt mitään num.( ja( pirahteli jotenkin oudosti.) coolsmiley  ihmettelin tietenkin. idiot2 :Smiley
No arvasin kyllä..et yläkerran väki oli asialla. angel smitten
Mulla ei puhelin pirahtanu yöllä..kun päivällä Smiley
« Viimeksi muokattu: 22.06.2014 19:27:11 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
sonja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #6 : 22.06.2014 21:19:35 »

Itselle tulee mieleeni, vain isäni tai mummoni, joka haluaisi ottaa yhteyttä... Tosin he eivät ole koskaan ovikelloa painaneet  Grin He vain tulevat käymään.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #7 : 22.06.2014 22:52:10 »

Mä olen herännyt tällaiseen ovikellon soittoon myös kerran. Ei ääntäkään, ei valoja, ei mitään  idiot2
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Lumililja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 83



Profiili
« Vastaus #8 : 23.06.2014 23:14:40 »

Hui  Sad

Jännä lukea täältä olemattomista soitoista. Minullakin jäänyt mieleen, kun vuosia sitten heräsin lankapuhelimen kovaan pirinään. Päivätorkkujen ajaksi olin vetänyt puhelimen pois seinästä... Shocked

Joskus toisinaan - harvoin kylläkin - olen herännyt siihen, että joku herättää esim. nimeni sanomalla. Tai sanomalla, "hei" tai jtn.

Siis astraalitason lähestymisiä. On jäänyt epäselväksi, mitä asiaa on ollut. Ja kenellä.  Shocked
tallennettu
sonja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #9 : 23.06.2014 23:17:56 »

Vähän sama minulla en tie kuka halusi ottaa yhteyttä. Mummoni pappani ja isäni  tekevät selväksi keitä he ovat
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #10 : 24.06.2014 11:13:03 »

Mää herään usein puhelimeen/herätyskelloon joka ei ole oikeasti soinut, mutta olen ajatellut sen johtuvan kohonneesta stressitasostani joka tuottaa uniini tämmöisiä häiriöitä. Unen ja valveen rajamailla ajantaju kumminkin on mitä on, ja on tosi vaikea sanoa onko joku aistihavainto unesta vai maailmasta.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #11 : 24.06.2014 15:33:01 »

No selvishän tämä lopultakin  Huh Vajaa vuosi sitten, vähän tähän taloon muuttamisen jälkeen nukuin tosi levottomasti ja havahduin sitten siihen, että joku koputti ovea. Mietin vaan, että näin unta, ei siellä ketään ollut, enkä mennyt katsomaan. Samana yönä koin kaksi kertaa seuraavan tilanteen, täsmälleen identtisinä (jos näitä nyt pystyy arvioimaan): havahdun unessani siihen, että joku on makkarini ovella, tulee sänkyyn viereeni, kietoo peiton päältä kädet ympärilleni niin tiukasti, etten pääse siitä mihinkään. Koitan rimpuilla, joka vaan tekee kipeää ja lopulta alistuneena rauhoitun ja tunnen, miten ote hellenee ja herään yltäpäältä hikisenä ja kauhunsekaisena siihen, että olen yksin. Edesmennyt isäni piti minua aina pienenä tuolla tavalla, kun nukutti, joten luulen hänen olleen nytkin asialla.  angel Kai tuo toisto tulee sen vuoksi, että se jää paremmin mieleen, eikä sotkeudu "tavallisiin uniin".

Niin juu.. ja alkuperäiseen aiheeseen.. en minä ainakaan erikseen mitään lupaa antanut, tosin olin pyytänyt apuja silloiseen elämäntilanteeseen paljonkin, joten ehkä oli tarpeen rauhoitella  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: