Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sielun rakkaus  (Luettu 29560 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #30 : 19.05.2006 12:34:10 »

Selkälokki.. samaa mieltä.. mun tärkein päämääräni ainakin on henkinen kasvu.. Tuli se sitten parisuhteesta tai äitinä olemisesta ja jostain muusta.. pääasia on, että huomaan oppineeni aina jotain uutta itsestäni ja kasvanut..

smitten  smitten  smitten

Täällä myös vielä yksi joka samaa mieltä.  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #31 : 19.05.2006 12:52:32 »

Tämä on hyvin moniulotteinen asia...
ei ole yksiselitteisiä tulkintoja
ehkä emme kykene vielä ymmärtämään kokonaisuutta?

Ja sitten ovat vielä ne sielut,
jotka ovat siirtyneet ajasta ulottuvuuteen.
Ehkä heidän rakkautensa valo on puhtainta
ja maallisista vaateista vapaata?

Mutta voi olla että he pysyvät hiukan kauempana,
sillä sen rakkauden voima on niin suuri,
että se voisi saattaa
maallisen mielemme hämmennykseen.

Jos emme ole täysin
voimamme keskipisteessä
- miksi sitä kukakin haluaa kutsua.

smitten smitten smitten

Niinpä.
Jonkinasteista hämmennystä itsekin koin ja koen ajoittain vieläkin, kun tiedostin, sain tietää kaksoissäteeni(tai liekkini) ja sen missä hän oleilee. Nyt olin kuitenkin siihen valmis, tieto tuli juuri oikeaan aikaan. smitten Koen kuitenkin, että ihan täysin lähellä tuo "säteeni" ei voi vielä olla. Hän on kuitenkin tullut niin lähelle, kuin hän voi sieltä "alas" tulla. Minulla on kuitenkin (tarkoituksella) suuri kaipuu päästä vielä lähemmäs. Loppu kuitenkin jää ikäänkuin minun tehtäväkseni, eli minun on tehtävä työtä sen eteen, että vastaavasti menen "ylös", jotta voisimme täysin yhdistyä. Vain Luoja tietää miten ja milloin tämä tapahtuu, sekä tapahtuuko se täällä vai vasta sitten kun itsekin olen tuolla "rajan takana".  :Smiley

JupiteGirlille voin sanoa omasta puolestani, että minulla ainakin on sellainen sopimus tämän liekkini tai säteeni kanssa, että vihdoin yhdentyisimme ja että minäkin vihdoin päättäisin nämä maallisen vaellukseni kierrot. Hän siis "odottaa" nyt kovasti, jotta minäkin palaisin "kotiin". Toivottavasti kaikki menee "nappiin" ja minä tämän elämän jälkeen voisinkin jo jäädä sinne... Vain aika näyttää ja Luoja tietää tämänkin täysin varmasti.  angel
« Viimeksi muokattu: 19.05.2006 12:55:01 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #32 : 19.05.2006 13:01:06 »

Elämäntehtävänikin kyllä osittain liittyy myös häneen noin muutenkin, kuin "pelkässä" yhdistymismielessä.  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #33 : 19.05.2006 19:05:26 »

Moikka RE

jaahas. No hyvä, minua ei hoputeta täältä vielä pois paitsi vienosti välillä, kuten meditaatio-openi tänään. Kumma että hän ei kait usko kaksoisliekkeihin, tai miksi hänen opissaan näitä ei ole. Pitänee ottaa joka opista se, mikä itselle kolahtaa ja tuntuu todelta. Itämaisten kanssa saa ainakin etäisyyttä täällä koettavaan draamaan.

Hän on kuitenkin tullut niin lähelle, kuin hän voi sieltä "alas" tulla. Minulla on kuitenkin (tarkoituksella) suuri kaipuu päästä vielä lähemmäs. Loppu kuitenkin jää ikäänkuin minun tehtäväkseni, eli minun on tehtävä työtä sen eteen, että vastaavasti menen "ylös", jotta voisimme täysin yhdistyä.

*Voit kokea häntä vaikka regressioterapiassa, minä ainakin pyysin kaksosliekkiäni tulemaan kuvaan, ja se oli valtava energian ja rakkauden tunne kun näin kävi, täydentyminen. Kiva saada se kokemus. Ilmankos exä uskaltaa nyt kutsua jo leffaan kun energiani ei suuntaudu hänen kanssaan sulautumiseen heh. Vaikka katsotaan miten käy taas. Hän on kaksoisliekin jälkeen se seuraavaksi vaikuttavin parisielu.

Oottelen seuraavaa sielua.. Cool angel
« Viimeksi muokattu: 19.05.2006 19:54:03 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #34 : 19.05.2006 20:35:46 »

Kyllähän minä toki koen hänen läheisyyttään ilman regressioterapiaakin.  Wink Unissakin on vieraillut. Työtä ja matkaa kurottavana tässä on kuitenkin vielä välillämme...
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #35 : 19.05.2006 21:26:31 »

(http://www.ascendedmasters.ac/ascended-master/twin-rays-4.jpg)
tallennettu
taria
Kanta-astroilija

Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)

Profiili
« Vastaus #36 : 20.05.2006 10:25:02 »

JG.. niin aikanaan luulit.. ihminen on erehtyväinen.. ja oppii erehdyksistään ja kasvaa.. 

smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« Vastaus #37 : 20.05.2006 10:34:02 »

Tai no oikeestaan luulin aikanaan ekaa miestäni liekiksi..

Mulla on tismalleen päinvastoin. Luulin pitkään että kaksoisliekkini olisi "tarkoitettu" maalliseksi puolisokseni. Ikinä en ollut kuullutkaan mistään kaksoisliekeistä. Kuvittelin sen ylimaallisen yhteyden olevan maallista yhteyttä...
Aika kivuliasta ja samalla lohdullista oli jossain vaiheessa ymmärtää totuus. (Tai ainakin osa totuudesta...)
Rakastan häntä myös tässä elämässäni aina, mutta en kuten puolisoani. smitten
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #38 : 20.05.2006 10:56:43 »

MITEN TE TIEDÄTTEKIN KAIKEN JA MINÄ EN TIEDÄ MITÄÄN.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #39 : 20.05.2006 11:27:28 »

Heh

ei mua haittaa oli asiat niin tai näin päin nyt kun sen yhteyden on kokenut. Voi tulla muita kehiin jossain vaiheessa mutta nyt kiinnostaa jotenkin.. vaurauden luominen enemmän. En tiedä voiko kaksoisliekki kertoa jotain näistä 4d 3d jutuista, vois olla hienoa luoda liekkinsä kanssa tänne jotain, on tässä muutaman parisielun kanssa koetettu.

Kiss http://www.fotosearch.com/photos-images/gold-bars.html

Tuohan oli se jaloin ja henkisin alkemiallinen aine.. coolsmiley

Pluto, missä tapasit liekkisi? Paras on aina vain luottaa omiin fiiliksiin, vaikka ne vois olla "vääriä", kutsuttiin ekan miehen kanssa toisiamme soultwineiksi.. paremmin olis ehkä sopinut se karmasuhde. Silloin en kuunnellut ketään enkä mitään koska tunne oli niin valtava ja ikuisen tuntuinen. Ei se TUNNE ja sielunyhteys oikeestaan mennyt mihinkään 3 tapauksen kanssa, nyt ei vaan satu mikä on mukavaa vaihtelua-  ::)pystyn antaa exällekin pakkeja.  laugh >Joskus ajattelen että olis tosi huvittavaa jos eka ja vika mies tapaisivat toisensa, heillä suu loksahtaisi auki siitä miten paljon on yhteistä (harrasteet, esim toinen järkkäri ja toinen loppuvaiheessa bändin roudari, sama synt.vuosi, vanhemmat aika poissaolevia/kuolleita, jne.. retkahtivat minuun..tunneongelmia ja sielunyhteyttä samassa paketissa, on aika siirtyä eteenpäin), ulkonäkö..toinen nousukauris, toinen kauris. Kummallakin tytär! Ja uskoivat menneen elämän tuttavuuteemme. Kuten varmaan seuraavakin, mutta ongelmatapausta ei enää.. monilla on tuolla kaksoisliekkipalstoilla TOSI ongelmallisia suhteita, joko ei saa sitä liekkiä tai se on jotenkin tosi vaikea. Väsyin lukemaan niitä nyyhkytarinoita itte..

http://p202.ezboard.com/ftwinsoulsandsoulmatesfrm2

http://www.harusami.com/phpBB2/

Muuten tosta etääntymisestä "tästä näytelmästä". Meditaatio-openi ei pystynyt poistamaan tätä tunnetta kokonaan, mutta ainakin tajusin että periaatteessa henkisistä harkoista voisi saada voimakkaita elämyksiä, eikä pelkkää tunnekontrollia elämän myrskyissä. Mielen hallinta+elämys, not bad.
« Viimeksi muokattu: 20.05.2006 11:52:00 kirjoittanut JupiterGirl » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« Vastaus #40 : 20.05.2006 16:33:22 »

JupiterGirl

Tutustuin Liekkiini niinkin arkisesti, että hän oli kaverini kaveri. Olin 17.
Ensitapaamisemme oli hyvin mieleenpainuva. (Siis minun kannaltani) Hän tuli yllättäen nurkan takaa ja päästi suustaan merkillisen deathmetal-örinän.  2funny (Siihen maailman aikaan olimme molemmat kovia hevareita...)  crazy2
Jostain syystä jokin sisälläni sanoi PIM ja se oli menoa se. 5 seuraavaa vuotta menikin sitten sydämen itkiessä verta...
(Olen näissä suhdeasioissa(kin) melko ehdoton ja perusteellinen. Nyt on ikää yli kolkyt ja vasta toisen kerran elämässäni olen rakastunut.)

Ei siis alku ollut mitenkään runollinen tai muuten mystinen, joten ei varmaan ihmekään, etteivät nämä "korkeamman rakkauden muodot" ihan ensimmäisinä pälkähtäneet mieleen...

Oikeastaan vasta tänä vuonna löysin "sanan" tälle yhteydellemme. Viimeksi näin hänet yli vuosi sitten. Nykyään minulle riittää tieto, että hän on olemassa ja tulee aina olemaan. Lähinnä näen häntä unissani.
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« Vastaus #41 : 21.05.2006 09:20:15 »

Ei kai sitä mikään todistakkaan.
Se on vaan se voimakas tunne... Ja kuten sanoin, tämä tunne, että olisin kokonainen vasta sielujemme yhdistyttä, oli voimakas alun alkaen vaikka vasta tänä vuonna kuulin sanan kaksoisliekki. (Tällä foorumilla, kiitos siitä teille)
Se oli jotenkin todella lohdullista huomata, että muutkin tietävät "ilmiön".  smitten

Ja INTI, sehän se sitä oikeaa tietämistä onkin, että tietää, ettei tiedä.
Kun luulet tietäväsi, olet todennäköisesti väärässä.
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #42 : 21.05.2006 14:20:40 »

Rakkauden perustalla luottamus
olemassaolon salaisuuksien jatkuvan
läsnäolon pyhään hyvyyteen niin,
ettei mitään tarvitsekaan
tietää;
Olla vaan ja nauttia
 smitten smitten smitten
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #43 : 21.05.2006 18:34:46 »

smitten
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #44 : 23.05.2006 07:57:35 »

Sielun rakkauden toimimiseen, vaati täydellistä alastomuutta ja avoimuutta vastaanottaa tuon toisen sielun omaan sydämeen, eli olla rohkea ja haavoittuvainen jotta toinen voisi "tutustua, oppia tuntemaan" minun sydämeeni ja sen muistoja, salaisuuksia, kipuja, tuskia, iloja ja rakkautta.

Kun uskallamme avata sydämeemme kokemaan tuon yhteisen kokemuksen, kokemuksia myös muiden sielujen kanssa, avaa se laajemman ymmäryksen toiseen sieluun ja hänen sydämensä (sisäiseen) maailmaan.

Sanat ja fyysisyys rajoittaa meidät tuntemaan muiden maailmaa.

Nyt kun yhdistämme toinen toistemme sielunkieltä yhteiseen "kenttään", meillä on mahdollisuus oppia toinen toisiltamme, eli juuri saada kokemuksia toinen toistemme ajatuksista, ilosta, onnesta, tuskasta ja haavoista, niin että voimme ne yhdessä parantaa ja eheyttää.

Jos sinä sanot että tuo sattui ja koin sen kokemuksen kautta hirmuista tuskaa, niin tuo sanallinen muoto on aina rajoittavaa, sen sijaan jos avaat sydämeesi ja päästät toisen sielun sinne mukaan, voi tuon kokemuksen jakaa.

Tämä on paljon laajempaa ja avonaisempaa kieltä kun kirjoitettu kieli, sillä se sallii meidän hypätä tuon fyysisyyden (eron)yli ja tunnistaa ykseyden ihan erillä tavalla.

Sielujen "yhdistyessä" siitä muodostuu ihan oma kenttä jossa kommunikoimme ja työskentelemme, voi siis sopimuksesta (molempien näin salliessa) mennä ystäväni tunteeseen ja saada sen kautta kokemusta miltä hänestä tuntui, tällä tavalla voimme myös opettaa toinen toisiamme kokemaan toisen osapuolen maailmaa, jakaa sen.

Eli, kun otamme toinen toisiamme kädestä kiinni, ja tuon käsien yhteenliittäminen laajenee ja laajenee, pääsemme irti tuosta kollektiivisestä kentästä ja muodostamme sielun kentän.

Joskus käy niinkin, että piipahdamme siellä sielun kentässä ja palaamme kollektiiviseen kenttään vielä hakemaan/oppimaan tuon eron, jotta tunnistaisimme missä viihdymme paremmin.

Tämäkin vaatii sopeutumista ja oman "tilan" löytämistä, jos siis koet että joku on sulkenut itsensä tuosta pois, voi se johtua ihan siitä, että nyt on tauon paikka ja orientoitumista ilmassa  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: