Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pettäminen unessa  (Luettu 6703 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
saranfly
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 28.06.2014 14:19:06 »

Olen seurustellut yhden tytön kanssa melko kauan ja nyt olen muutaman kerran nähnyt unta, että petän tyttöystävääni. Sad samassa unessa  petän kahden vanhan kaverini kanssa eivätkä he tiedä toisistaan joten petän molempia heitäkin, mut asia ei mennyt suutelua pidemmälle. Tajuan kuitenkin unessa että seurustelen tämän tytön kanssa kenen kanssa oikeasti seurustelen.. Meillä on suhteessa vähän hiljaisempi vaihe makuuhuoneessa, mikä vaivaa minua paljon ja riitelemme siitä melko usein. Onko unessa siitä kyse kun olen joutunut tukahduttamaan haluni? :/
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1 : 28.06.2014 21:00:20 »

Juu, on aika tavallista että jos reaalimaailmassa nämä asiat eivät ole tyydyttävällä tolalla, uniinkin tulee sitten jos jonkinlaista asiaan liittyvää settiä.

Tällainen sinun nyt kuvailemasi uni voi kolkutella sinua miettimään, että onko tämä nykytilanteesi se, mitä seurustelulta haluat. Unessa pääset "kokeilemaan" (anteeksi karski sana) jotain muuta, eli olemaan toisten ihmisten kanssa, ja pääset sitten turvallisesti tarkkailemaan, miltä se tuntuu. Reaalimaailman reaktioidesi persuteella olisit mieluiten kyllä nykyisesi kanssa, joten tilannetta kannattaa yrittää selvittää. Suosittelen purkamaan sitä jotain aivan muuta kautta kuin riitelemällä.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #2 : 28.06.2014 21:17:45 »

Unia yleensä voi lukea aika suoraan, se mitä siellä tapahtuu, on se mitä oikeasti haluat/tarvitset.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Indium
Vieras
« Vastaus #3 : 28.06.2014 22:16:32 »

Unia yleensä voi lukea aika suoraan, se mitä siellä tapahtuu, on se mitä oikeasti haluat/tarvitset.

Ei ole totta. Jos olisi, itselläni ainakin voisi sanoa olevan hyvin kummallisia tarpeita, kuten päästä uimaan haiden joukkoon äitini takapihalle sen jälkeen, kun olen seurannut hämähäkin ja ravun nyrkkeilymatsia. Tositarina parin yön takaa. Pari viikkkoa taaksepäin katselin unessa joulupäivänä pankissa Titanic-elokuvaa. Eli itse ainakin joudun kysymään itseltäni, mikä elämääni liittyvä asia tästä tulee mieleen.

Lisäksi me hyvin usein harjoittelemme unissa asioita, jotka pelottavat tai mietityttävät, ja kokeilemme niin hyviä kuin huonoja ratkaisuja (yleensä sieltä hankalammasta päästä löytyviä, koska niihinhän sitä harjoitusta ja miettimistä tarvitaan).
« Viimeksi muokattu: 28.06.2014 22:21:35 kirjoittanut ind1 » tallennettu
saranfly
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #4 : 29.06.2014 14:56:11 »

Kiitos paljon vastauksista! Smiley eiköhän asiat järjesty lopulta!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: