Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voisiko joku katsoa minulle? Pitkäaikainen ahdistava tilanne..  (Luettu 3645 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Pikkukorppi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 12.07.2014 10:44:41 »

Osa ennen niin läheisistä ihmisistä ei halua olla enää missään tekemisisissä minun ja muutaman muun läheiseni kanssa. Ja kun näistä asioista vaietaan, asiat ei ratkea. Ja kiertokautta tästäkin kuullut. Mitä on tapahtunut että näin on käynyt? Mielenrauha kateissa. Kiitos tuhannesti jos joku voisi katsoa. Rauhaa ja rakkautta!
tallennettu

Noususkorpioni
Aurinkokaksonen
Kuurapu
Merkuriushärkä
Thuileann
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 13.07.2014 12:52:18 »

Hei,

muutama kortti asiallesi. Käytän Osho Zen Tarot-kortteja.

Sinä itse tilanteessa: Uudelleensyntyminen. Sinulla on joko kesken tai takanasi henkinen kehittyminen, jossa noustaan tietoisuudessa seuraavalle tasolle. Voidaan siis sanoa, että toisten silmissä olet muuttunut, ja muutos on usein lähipiirissä sellainen asia, jota vastaan kapinoidaan herkästi. Ihmiset eivät pidä muutoksesta, varsinakaan silloin kun itse pakenevat sitä omassa elämässään.

Toiset suhteessa: Sisäinen voima. Nämä toisetkin ovat löytäneet tulta sisältään ja ovat nyt hyvin mustavalkoisessa tilanteessa: joko ollaan samaa mieltä tai sitten ei. Toki Sisäisen voiman kortti on positiivinen päättäväisyyden kortti, mutta joskus se voi toteutua myös ehdottomuuden kautta.

Yhteiset, kilpailevat energiat: Puolustautuminen. Sekä oma "leirisi" että tämä toinen "leiri" on itse asiassa samalla asialla mutta eri strategioilla, eri motivaatioilla. Omasta pidetään kiinni vaikka mikä olisi. Pitemmän päälle tällainen jääräpäinen, valkoiset rystyset - tyyppinen tekniikkahan ei auta, joten olisi hyvä, jos esim. sinun puoleltasi tulisi aloite siihen, että yhteinen sävel löydettäisiin jotain muuta, rakentavamman energian kautta.

Muista tämä: Sisäinen johdatus. Sinä itse tiedät nyt, mikä on parasta tilanteessa. Tuntuuko sielussa ja kropassa asti, että asia pitää ratkaista? Mene ja ala puhua asiasta. Jos tuntuu vetoa täysin päinvastaiseen suuntaan, mene sinne äläkä tappele vastaan. En saa selvää, "ratkeaako" asia pian vai vuosien päästä vai ollenkaan, mutta sinulla on voima katkaista tämä puhumattomuuden kierre, kenties joku siellä vastaleirissäkin olisi samaa mieltä. Mutta ole rehellinen itsellesi: onko tämä "leiri" todella tällä hetkellä tarpeellinen jengi sinulle, vai riittääkö se oma leirisi kannustus ja seura. Valinta on sinun, kuuntele vaistojasi.

Toivottavasti auttaa...
tallennettu
Pikkukorppi
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 15.07.2014 19:55:35 »

Sain vahvistusta omille ajatuksilleni. Kiitos Sinulle!
tallennettu

Noususkorpioni
Aurinkokaksonen
Kuurapu
Merkuriushärkä
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: