Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viisiöistä  (Luettu 5415 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« : 14.07.2014 11:52:32 »

Oheisessa linkissä on Kirsi Halla-Seppälän blogikirjoitus viisiöistä ja yod-kuviosta.

http://www.astrologiajaarkkityypit.com/2014/07/jumalan-sormi-silmassa-miten-elaa.html

Kirjoitus on aika henkilökohtainen, mutta miten on, resonoiko tarina niille, joilla on niin ikään kvinkunsseja kartoillaan?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
ghede
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 14.07.2014 12:42:30 »

Mulla ei oikeastaan ole kartallani kuin yksi kvinkunssi ja se löytyy Auringon ja Jupiterin väliltä, jos nyt orbi halutaan pitää tarkoissa lukemissa.

Mutta kiitokset mainiosta linkistä. Näyttäisi nykyään olevan melko suosittua tuo blogien pitäminen myös astrologian harrastajienkin keskuudessa. Olen näköjään itse aika pahasti ajasta jäljessä. Embarrassed
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 14.07.2014 19:09:45 »

..voit ilon löytää nukkumasta suolaheinän alta
ja ruoho uusi nousta alkaa aina matalalta..
Ja kolmas jos on mennyt pois
on vuoro neljännen
ja kenties äkkiarvaamatta löydät ihmisen..

oisko  angel
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 15.07.2014 09:42:21 »

taajuudet pelittää ilmeisesti..?
 uranus noviili  pallas  coolsmiley
Minä vasta niitin suolaheinät poies pihakeinun takaa.. angel
ehkä sieltä ruoho uusi nousta alkaa..
Just tajusin ,että oon parikin körilästä kohdannut Saturnuksen (  aspect_con Alasolmu  aspect_kvi uranus ceres )
viitake kädessä, yks väisti mut  saturnus skorpioni ei pelännyt viitaketta..
tallennettu
Magellan
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 22.08.2014 20:59:35 »

Juurikin noin kuin mitä blogisti kirjoittaa. Käsittämättömän hyvä tuuri ilman mitään ponnistuksia ja kaiken äkillinen valuminen hiekkaan ovat synnttäneet minussa käsityksen että itsessä on jotain peruuttamattomasti vialla. On ollut suuri helpotus kun on alkanut tajuta näiden taustalla vaikuttavien energioiden vaikutuksen ja on voinut luopua itsesyytöksistä ja kaunasta. Itse olen epäonnistunut niin työss kuin perheen perustamisessa kerran toisensa jälkeen, toivottavasti juuri luopumisen takaa löytää sitten jotain parempaa.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 23.08.2014 10:42:03 »

Oli mielenkiintoista rouvan blogissa. Itse olen sideerisestikin Oinas ja siltä kartalta löydän todellisen itseni, kvinkunsseineen ja Yod'eineen.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: