Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Skorpioni nousumerkkinä  (Luettu 16991 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
atalante
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 17.07.2014 16:58:33 »

Olen aloittelija astrologian saralla ja haluaisin tietää enemmän nousumerkistäni. Olen etsinyt siitä valtavan paljon tietoa mutta haluaisin kuulla ihmisten omakohtaisia kokemuksia siitä. Joskus tuntuu että on ainoa maailmassa jolla on näin hankala ja kompleksinen nousumerkki, tuntuu kuin eläisin eri maailmassa kuin muut. Aistin helposti kaikki pikkujutut, osaan lukea rivien välistä, huomaan helposti jos joku valehtelee minulle ja näen helposti ihmisten läpi. Huomaan sellaisia asioita ihmisistä joista muilla ei ole hajuakaan. Ihan kuin tuijottaisin toisen ihmisen sieluun, tiedän, kuulostaa hullulta  Cheesy Saan jatkuvasti kommentteja silmistäni, niitä kuvaillaan kauniiksi, ihmeellisiksi ja läpitunkeviksi. Onko muilla skorpioni nousuisilla samanlaisia kokemuksia? Pluto on suoraan conjunktiossa nousumerkkiini mikä lisää skorpionimaisuutta entisestään. Huomaan että ihmiset ovat seurassani varautuneita ja heidän on vaikea pitää yllä katsekontaktia. Ihan kuin ihmiset pelkäisivät minua, en taida olla helposti lähestyttävä mikä on sääli, sillä  aurinko vaakana tykkään olla ihmisten seurassa ja yksinolo on minulle haastavaa. Mars  mars ja pluto  pluto minulla on myös skorpionissa, liekö tämäkin lisää sitä pelottavuutta ja skorpionimaisuutta?  buck2
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #1 : 18.07.2014 08:08:05 »

Kuvauksesi on ihan suoraan kuin jostain astrologian opuksesta: läpitunkeva katse, näet toisten läpi, tiedät, milloin ihmiset valehtelevat.  Tuntuu, että ihmiset pelkäävät tai välttelevät sinua. 

Tuollainen kyky nähdä toisten ihmisten kuoren läpi ei mun ymmärtääkseni voisi olla kompleksin aihe??  Ole kiitollinen siitä, se on suuri lahja.  Kaiken kaikkiaan, ole kiitollinen nousumerkistäsi.  Mulla on Kaurisnousu, ja kapinoin aluksi sitä vastaan.  Sittemmin olen tullut sen kanssa sinuiksi ja olen oppinut olemaan ylpeäkin siitä!

Pluto ja Mars Skorpionissa vahvistavat ja voimistavat Skorpionin piirteitä, sillä niiden molempien katsotaan olevan Skorpionin merkin hallitsijaplaneettoja.  En yhtään ihmettele, että jotkut ihmiset arastelevat sinua.

En tiedä, kuuluuko mainitsemasi erilaisuuden tunne Skorpionin merkkiin, enemmänkin se kuulostaisi minusta Vesimiehen 'oireelta'.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 18.07.2014 10:13:47 »

Olen aloittelija astrologian saralla ja haluaisin tietää enemmän nousumerkistäni. Olen etsinyt siitä valtavan paljon tietoa mutta haluaisin kuulla ihmisten omakohtaisia kokemuksia siitä. Joskus tuntuu että on ainoa maailmassa jolla on näin hankala ja kompleksinen nousumerkki, tuntuu kuin eläisin eri maailmassa kuin muut. Aistin helposti kaikki pikkujutut, osaan lukea rivien välistä, huomaan helposti jos joku valehtelee minulle ja näen helposti ihmisten läpi. Huomaan sellaisia asioita ihmisistä joista muilla ei ole hajuakaan. Ihan kuin tuijottaisin toisen ihmisen sieluun, tiedän, kuulostaa hullulta  Cheesy Saan jatkuvasti kommentteja silmistäni, niitä kuvaillaan kauniiksi, ihmeellisiksi ja läpitunkeviksi. Onko muilla skorpioni nousuisilla samanlaisia kokemuksia? Pluto on suoraan conjunktiossa nousumerkkiini mikä lisää skorpionimaisuutta entisestään. Huomaan että ihmiset ovat seurassani varautuneita ja heidän on vaikea pitää yllä katsekontaktia. Ihan kuin ihmiset pelkäisivät minua, en taida olla helposti lähestyttävä mikä on sääli, sillä  aurinko vaakana tykkään olla ihmisten seurassa ja yksinolo on minulle haastavaa. Mars  mars ja pluto  pluto minulla on myös skorpionissa, liekö tämäkin lisää sitä pelottavuutta ja skorpionimaisuutta?  buck2

Minulla myös  skorpioni Asc ja  aurinko . Kun arvelin että naiset tykkäävät Timo Koivusalon silmistä, yksi tuttu nainen
sanoi suunnilleen, että "mieluummin sellaiset silmät kuin sinulla". Minulle on myös sanottu, että "katson läpi pään". Voi
olla että se liittyy lähinnä mahdolliseen Aspergerin syndroomaan...

:Smiley

tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 18.07.2014 10:17:23 »

Tunnen melko hyvin kolme skorpioninousuista ihmista. Kaikilla heilla on viela persoonallinen planeetta yhtymassa siihen. Pakko sanoa, etta nuo kuvaamasi asiat osuvat heihin. Ainakin minka vaikutelman heista ensin saa. Kasvojen piirteetkin ovat kaikilla melko teravat ja tosiaan silmat porautuvat syvalle katseeseen. Heidan olemuksestaan huokuu auktoriteetti, toisaalta joskus he joutuvat melko eriskummallisiin ja ehka pelottaviinkin tilanteisiin mukaan haluamattaankin. En tieda myoskaan ihan, etta onko erilaisuus niinkaan skorpionin tunne. Varmaan sekin, mutta skorpioni-ihmisena olen kokenut syvaa ihailua elaman syovereita kohtaan ja pyrkinyt jattamaan merkkiin liittyvat epailyt ja pelot taakseni. Koska siihen kun skorpioni (jos joku!) pystyy, niin mika tahansa on mahdollista.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 18.07.2014 10:38:06 »

Skorpionihan on Suomen yleisin nousumerkki, kanssaihmisistä niitä on melkein 15%.

Mutta aika kovat ja energiset planeetat sinulla on askendentilla. Jos olisit mies, olisit luultavasti sellainen järkälemäinen kamppailulajien harrastaja, naisena ehkä sitten sellaista Eva Wahlström-tyyppiä..

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/urheilu/1024px/2012/002/1335664.jpg
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ritsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 18.07.2014 12:29:33 »

Minulla Pluto-stellium tekee kolmiota Askendantilleni. Eli tuo Skorpionimaisuus tulee vaikutelmassani luonnollisesti esiin. Se on tosin aika piilossa verrattuna tuohon yhtymaan, koska se suodattuu kalojen lapi. Mutta muuttuva minuus tuntuu olevan jatkuva prosessi lapi elaman. Miten merkittavia nama kulmat ovat naille persoonallisille pisteille? Jotenkin fiilis, etta tarkat kulmat ovat tarkeita vaikka planeetathan ne tuntuvat heijastavan valoa/energiaa ennemminkin.
tallennettu
atalante
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 18.07.2014 14:32:42 »

Kuvauksesi on ihan suoraan kuin jostain astrologian opuksesta: läpitunkeva katse, näet toisten läpi, tiedät, milloin ihmiset valehtelevat.  Tuntuu, että ihmiset pelkäävät tai välttelevät sinua.  

Tuollainen kyky nähdä toisten ihmisten kuoren läpi ei mun ymmärtääkseni voisi olla kompleksin aihe??  Ole kiitollinen siitä, se on suuri lahja.  Kaiken kaikkiaan, ole kiitollinen nousumerkistäsi.  Mulla on Kaurisnousu, ja kapinoin aluksi sitä vastaan.  Sittemmin olen tullut sen kanssa sinuiksi ja olen oppinut olemaan ylpeäkin siitä!

Pluto ja Mars Skorpionissa vahvistavat ja voimistavat Skorpionin piirteitä, sillä niiden molempien katsotaan olevan Skorpionin merkin hallitsijaplaneettoja.  En yhtään ihmettele, että jotkut ihmiset arastelevat sinua.

En tiedä, kuuluuko mainitsemasi erilaisuuden tunne Skorpionin merkkiin, enemmänkin se kuulostaisi minusta Vesimiehen 'oireelta'.

Tiedän, nuo kuvailut kuulostavat kliseisiltä mutta minulle nuo kokemukset ovat totta ja kuvailin itseäni kyllä ihan realistisesti. Olen kyllä kiitollinen vahvasta nousumerkistä, mutta joskus tuntuu että sitä on hankala minun itsenikin sietää. Tähän ei voi samaistua kuin ne joilla se on. Kiinnostaisi tietää mitä merkitystä tuolla conjunktiolla on? Olen siitä lukenut että se on kaikista aspekteista voimakkain mikä voi olla kartalla. Tuo erilaisuus juttu taas mielestäni liittyy siihen että skorpioni on aika introvertti merkki, joten sosiaaliset tilanteet ovat minulle haastavia.
« Viimeksi muokattu: 18.07.2014 14:51:27 kirjoittanut atalante » tallennettu
atalante
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 18.07.2014 14:35:37 »

Skorpionihan on Suomen yleisin nousumerkki, kanssaihmisistä niitä on melkein 15%.

Mutta aika kovat ja energiset planeetat sinulla on askendentilla. Jos olisit mies, olisit luultavasti sellainen järkälemäinen kamppailulajien harrastaja, naisena ehkä sitten sellaista Eva Wahlström-tyyppiä..

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/urheilu/1024px/2012/002/1335664.jpg

Ewa on kyllä kaunis nainen mutta ruumiinrakenteeni on huomattavasti hennompi kuin hänellä, liekö voimakkaalla vaaka vaikutuksella osansa tässä?
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #8 : 18.07.2014 15:59:39 »

Enhän toki tarkoittanutkaan, että kuvailemasi asiat olisi kliseitä  Grin!  Asiat ovat niinkuin ovat. Ja vahvasti.  Nämä kortit meille nyt vaan on annettu tässä elämässä ja niillä on pelattava.

tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
atalante
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 18.07.2014 16:52:04 »

Enhän toki tarkoittanutkaan, että kuvailemasi asiat olisi kliseitä  Grin!  Asiat ovat niinkuin ovat. Ja vahvasti.  Nämä kortit meille nyt vaan on annettu tässä elämässä ja niillä on pelattava.

En niin kuvitellutkaan vaan omasta mielestäni ne olivat sellaisia tälle nousumerkille hyvin tyypillisiä ominaisuuksia  laugh
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 18.07.2014 22:02:30 »

Tunnen yhden tai kaksi Pluto yhtymassa Skorpioninousuun. Kyllahan tuo voimistaa alyttomasti sita Pluton voimakkuutta persoonaan. Enka sano etta se olisi valttamtta kovin hieno juttu. Siihen kuuluu suuri vastuu ja valta-asema mita saattaa vaarinkayttaa. Mutta sita saa mita tilaa, ja aina itse kokee myos ne aaripaait mita aiheuttaa. Etta tervemenoa/tuloa! Smiley Nama henkilot ainakin tuntuvat hoitavan asiansa esimerkillisesti. Ja silloin voi vain ihailla sita syvyytta ja voimaa minka nakee/kokee.
tallennettu
atalante
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #11 : 19.07.2014 18:31:11 »

Tunnen yhden tai kaksi Pluto yhtymassa Skorpioninousuun. Kyllahan tuo voimistaa alyttomasti sita Pluton voimakkuutta persoonaan. Enka sano etta se olisi valttamtta kovin hieno juttu. Siihen kuuluu suuri vastuu ja valta-asema mita saattaa vaarinkayttaa. Mutta sita saa mita tilaa, ja aina itse kokee myos ne aaripaait mita aiheuttaa. Etta tervemenoa/tuloa! Smiley Nama henkilot ainakin tuntuvat hoitavan asiansa esimerkillisesti. Ja silloin voi vain ihailla sita syvyytta ja voimaa minka nakee/kokee.

Tunnen kyllä että se tuo paljon vastuuta, joskus on vain vaikea kontrolloida sitä voimaa. Tuntuu että pitää olla varovainen joka liikkeessä mitä tekee koska niillä voi olla niin iso vaikutus asioihin, kaikki voi mennä ihan hetkessä pieleen.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #12 : 23.07.2014 10:11:07 »

Se mitä olen itse huomannut skorpparinousun piirteeksi, on maailman värittyminen synkkien silmälasien kautta. Ehkä he törmäävät elämässään niin usein rankkoihin asioihin, että alkavat jo odottaa sitä, tai sitten he katsovat ensimmäiseksi sinne syvälle ihmiseen ja näkevät sen synkän puolen ensimmäisenä, tai jostain syystä ovat kiinnostuneita eniten siitä synkästä puolesta. Positiivisessa mielessä tämä on kiinnostusta ruotia ihmisten syvimpiä olemuksia ja pelkäämättömyyttä rankkojakin asioita kohtaan, mutta toisaalta voi itse kärsiä siitä, jos ajautuu tulkitsemaan kaiken liian negatiivisesti.

Mikäli aurinko ja muut planeetat ovat erilaisissa kuvioissa kuin skorppari, voi tuo sisimmän huomaaminen tuntua häiritsevältä, jos ei muuten ole kiinnostusta lähteä sitä pohtimaan sen enempää. Silloin voi kokea huomaavansa maailmasta vain negatiivisia asioita, kun haluaisi elää rauhallisempaa elämää enemmän "pinnalla". Jos taas muut kuviot lisäävät puhtia ruotimiseen, noususkorppari suuntaa tätä ruotimista jokseenkin "pimeiden" asioiden suuntaan.

Sellanen kärjistetty, että kun kalanousu ajattelee yleisimmin "pohjimmiltaan kaikki ihmiset ovat hyviä ja hairahtuneet tarvitsevat vain apua", niin skorpparinousu ajattelee yleisimmin "kyllä tässä on pakko olla jokin koira haudattuna, jotakin hyväksikäytön meininkiä", oli tilanne sitten mikä tahansa.  :Smiley  Cheesy
tallennettu
atalante
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #13 : 23.07.2014 14:45:22 »

Se mitä olen itse huomannut skorpparinousun piirteeksi, on maailman värittyminen synkkien silmälasien kautta. Ehkä he törmäävät elämässään niin usein rankkoihin asioihin, että alkavat jo odottaa sitä, tai sitten he katsovat ensimmäiseksi sinne syvälle ihmiseen ja näkevät sen synkän puolen ensimmäisenä, tai jostain syystä ovat kiinnostuneita eniten siitä synkästä puolesta. Positiivisessa mielessä tämä on kiinnostusta ruotia ihmisten syvimpiä olemuksia ja pelkäämättömyyttä rankkojakin asioita kohtaan, mutta toisaalta voi itse kärsiä siitä, jos ajautuu tulkitsemaan kaiken liian negatiivisesti.

Mikäli aurinko ja muut planeetat ovat erilaisissa kuvioissa kuin skorppari, voi tuo sisimmän huomaaminen tuntua häiritsevältä, jos ei muuten ole kiinnostusta lähteä sitä pohtimaan sen enempää. Silloin voi kokea huomaavansa maailmasta vain negatiivisia asioita, kun haluaisi elää rauhallisempaa elämää enemmän "pinnalla". Jos taas muut kuviot lisäävät puhtia ruotimiseen, noususkorppari suuntaa tätä ruotimista jokseenkin "pimeiden" asioiden suuntaan.

Sellanen kärjistetty, että kun kalanousu ajattelee yleisimmin "pohjimmiltaan kaikki ihmiset ovat hyviä ja hairahtuneet tarvitsevat vain apua", niin skorpparinousu ajattelee yleisimmin "kyllä tässä on pakko olla jokin koira haudattuna, jotakin hyväksikäytön meininkiä", oli tilanne sitten mikä tahansa.  :Smiley  Cheesy

Tunnistan itsessäni noita piirteitä minulla on usein paha tapa ajatella kaikesta pahinta. Usein tulee mieleen negatiivisia ja synkkiä ajatuksia, joita yritän hillitä parhaani mukaan.  kuu Oinaassa varmaan hillitsee vähän tuota melankolisuutta ja synkkyyttä. Olen kaikkien suhteen aina epäileväinen, joskus se tosin lipsahtaa jo vainoharhaisuuden puolelle  Grin Minun on erittäin vaikea luottaa ihmisiin.
tallennettu
PikkuEnkula
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #14 : 02.08.2014 16:28:01 »

Skorpioni nousumerkkinä täälläkin. Vasta-aloittelija astrologian suhteen kylläkin  :Smiley mutta minäkin aistin todella helposti energiat ja ihmisen "sisimmän", just valehtelut ja ajatukset.. Vasta muutama vuosi sitten tajusin, että kaikilla ei ole samaa kykyä ja se oivallus kyllä helpotti elämää  Grin
Ja olen myös äärimmäisen skeptinen ja kriittinen ja ajattelen hyvin usein negatiivisia asioita. Toisissa asioissa esim. työelämässä (kohtaan rankkoja asioita ja pyrin selvittämään ja auttamaan) se on äärimmäisen tärkeää, mutta joissakin asioissa äärimmäisen vaikeaa  uglystupid2
En tiedä liittyykö tämä asiaan, mutta oon myös suorasanainen ja "julistan" asioita totuuksina liikaakin  knuppel2
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: