Haluaisin avata keskustelun, mistä johtuu yksipuolinen vetovoima merkkien välillä jos kerran tietyt merkit sopivat toisilleen.
Olen elämässä tilanteessa jossa haluaisin ymmärtää enemmän rakkaudesta ja vetovoiman syistä.
Olen tyypillinen oinas-nainen (kuu leijonassa) ja suhteessa Kauriin kanssa jonka kanssa takunnut alusta alkaen koska en tunne suurtakaan seksuaalista vetovoimaa häntä kohtaan. Hän on taas puolestaan minuun hyvinkin rakastunut ja tekisi mitä vaan suhteemme eteen. Kunnioitan ja arvostan häntä ja olemme muuten oiva ja tehokas tiimi ja jaamme 100% samat arvot ja kiinnostuksen kohteet. Mutta viisari ei vain värähdä. Hän on rakastava ja huolehtiva ja äärimmäisen luotettava, hieno mies!!!:-[ Jousimiehiä (varainkin merkin alkupään) kohtaan sekä skorppareita ja kaksosia olen sen sijaan tuntenut hämmentävääkin vetovoimaa ja seksi on ollut taivaallista.
Rakkaistaan on pidemmälle suhteessa tekoja ja toisen hyväksymistä, niin pitäisikö tässä nyt vain hyväksyä tilanne vai kääntää kelkkaa hyvän sään aikana? En vain halua tehdä samaa virhettä koko elämääni ja ihastua miehiin vain vetovoiman tunteen takia...eikös se sisäinen "kauneus" ole tärkeintä?! Miksi tämä Kauris näkee suhteemme ja seksimme niin loistavana kun minä en?
Mitä on tämä yksipuolinen rakastuminen?
En tyydy enää vastauksiin, että "se on se jokin"!
Ja vielä numerologoiasta: elämäni miehet ovat usein syntyneet kuun ensimmäisinä päivinä (5.,6.,9.,). Kellään muulla kaltaista sattumaa?
Kiitos vastauksista?